مشاور امنیت ملی اوبراین مدعی است که 'ابزار تبلیغاتی برای چینی'

بزرگنمایی این تصویر مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین NPR گفت که کاخ سفید در حال بررسی چینی بودجه از ساز

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین NPR گفت که کاخ سفید در حال بررسی چینی بودجه از سازمان بهداشت جهانی است. او در اینجا دیده می شود در اوایل این ماه در کاخ سفید است. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین متهم کرده است سازمان بهداشت جهانی بودن "یک بیت از یک ابزار تبلیغاتی برای چینی ها" و گفت که کاخ سفید در حال بررسی است که آیا پول از چین را تحت تاثیر قرار است که قضاوت در طول coronavirus بحران است.

اوبراین این اظهارات را در مصاحبه با صبح Edition میزبان استیو inskeep را در روز سه شنبه. مصاحبه خواهد شد در روز چهارشنبه.

رئیس جمهور تهمت هفته گذشته اعلام کرد که کاخ سفید در حال قرار دادن یک نگه در ایالات متحده کمک های مالی از کسانی که انتظار یک بررسی.

اوبراین گفت: چین "controls" که گفت: "دولت بررسی در نظر گرفته شده است به کشف چگونه است.

"ما صرف تقریبا نیم میلیارد دلار با این که" او گفت inskeep را. "چین که کنترل که متاسفانه — این است که تبدیل به یک بیت از یک ابزار تبلیغاتی برای چینی ها — صرف حدود 40 میلیون. حداقل این چیزی است که آنها صرف با سازمان آشکارا. چگونه آنها ممکن است از صرف پول برای نفوذ در سازمان — این چیزی است که ما در حال بررسی با دقت بسیار."

اوبراین گفت: "ما فقط نمی دانم" آیا پول از چین تحت تاثیر قرار داد که تصمیم گیری.

"وجود دارد بدیهی است که بسیاری از فساد در سازمان های بین المللی و ما در حال رفتن به یک نگاهی از نزدیک در که موضوع" او گفت:. "اما وجود دارد تعداد بسیار کمی توضیحات برای راه که انجام داده خود را. و به همین دلیل ما در حال گرفتن یک مکث در پول است که ما قصد داریم برای قرار دادن به این که تا زمانی که ما یک تحقیق کامل از آنچه در اینجا اتفاق افتاده است."

در خواست اطلاعات در مورد آنچه که فرم بررسی است مصرف اوبراین تکرار همان انتقادات که برنده شده و اغلب در هفته های اخیر است که به کندی پاسخ به تهدید COVID-19 که در آن با انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوعیت سفر از چین و کشورهای دیگر که در آن به ستایش بی جا به چین را مهار ویروس.

او گفت که اگر کاخ سفید نمی تواند به "اصلاحات لازم" که در آن به جای دادن پول به طور مستقیم برای کمک به سازمان هایی مانند صلیب سرخ و پزشکان بدون مرز.

آمریکا بزرگترین کمک کننده به چه کسی است. برای دو سال چرخه 2018 و 2019 ایالات متحده سهم حدود 20 درصد از افرادی که کل بودجه به عنوان NPR Pien هوانگ گزارش شده است. که برای دو سال دوره همکاری و کمک آمریکا در ارزیابی هزینه های $بود 237 میلیون و آن متعهد اضافی $656 میلیون دلار برای برنامه های خاص. ایالات متحده منجر 22 درصد از کسانی که استخر ارزیابی هزینه ها در حالی که چین منجر 12%.

در روزهای اخیر مقامات دولت از جمله وزیر امور خارجه مایک Pompeo شده اند بالا بردن این ایده که این ویروس ممکن است به بیرون درز از یک آزمایشگاه در ووهان چین.

"ما نمی دانیم که در آن ویروس را از آمد" اوبراین گفت. "شاید آن را از یک مرطوب بازار در ووهان. شاید آن را از یکی از دو ویروس شناسی آزمایشگاه در ووهان. ... بار است که در چینی به توضیح که در آن ویروس را از آمد. اما وجود دارد یک آزمایشگاه در ووهان می پردازد که با این نوع از ویروس. و ما نیاز به دانستن اگر وجود دارد برخی از مرتب کردن بر اساس از انتشار. اتفاقی شاید."

اوبراین است که رئیس جمهور چهارم مشاور امنیت ملی. او به نام به پست در ماه سپتامبر جایگزین جان بولتون که مجبور شد با مغلوب ساختن پیشی جستن.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن