نسکار بابا والاس بود که هدف از یک جنایت نفرت FBI می گوید

بزرگنمایی این تصویر FBI تیم بررسی حادثه به این نتیجه رسیدند که "طناب دار" در بابا والاس گاراژ بود و

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

FBI تیم بررسی حادثه به این نتیجه رسیدند که "طناب دار" در بابا والاس گاراژ بود و در واقع یک طناب بود که در این غرفه به مدت طولانی قبل از راننده اختصاص داده بود. جان Bazemore/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Bazemore/AP

راننده نسکار بابا والاس بود که هدف از یک جنایت نفرت با توجه به اف بی آی است.

یک روز بررسی 15 عوامل خاص به کشف طناب دار در والاس گاراژ در Talledega Superspeedway نشان داد که طناب به حال شده است در این غرفه پس از حداقل اکتبر.

"پس از یک بررسی کامل از حقایق و شواهد در اطراف این رویداد ما را به این نتیجه رسیدند که هیچ جرم فدرال متعهد شد" FBI Special Agent Jonnie تیز گفت: در یک بیانیه مشترک با بیرمنگام آمریکا وکیل Jay شهر.

"اف بی آی متوجه شدند که گاراژ شماره 4 که در آن طناب دار پیدا شده بود اختصاص داده بود به بابا والاس هفته گذشته است. ... اگر چه طناب دار است که در حال حاضر شناخته شده در گاراژ شماره 4 در سال 2019 هیچ کس نمی تواند شناخته شده آقای والاس می توان به گاراژ شماره 4 در هفته گذشته" این بیانیه ادامه داد.

در بیانیه ای جداگانه نسکار توضیح داد که طناب دار شد در واقع فقط یک طناب بود که با هم گره خورده.

والاس تنها سیاه راننده در مسابقه ماشین سهام را بالا مدار.

در حالی که اف بی آی تحقیقات به این نتیجه رسیدند نسکار جمهور استیو فلپس گفت: انجمن تحقیق در حال انجام است.

"ما در حال ادامه ما بخشی از این تحقیقات به کشف کردن که چرا وجود دارد یک طناب از مد افتاده به عنوان یک طناب دار" فلپس در جمع خبرنگاران گفت: سه شنبه شب در کنفرانس مطبوعاتی.

او همچنین به نام فدرال یافته "بهترین نتیجه ما امیدواریم که می تواند برای."

"آن که نگران کننده بود و فکر می کنم که یکی از خود ما می تواند مرتکب این عمل شنیع."

فلپس توضیح طناب داشت با یکی از والاس خدمه. "او را دیدم طناب دار آورده آن را به توجه خود را خدمه ارشد که پس از آن رفت و به نسکار" مقامات.

در طول ماه گذشته والاس شده است و در مرکز چندین مجادلات متصل به تلاش های خود را به مسابقه "بیشتر استقبال برای همه" زیر مداوم ملی تظاهرات علیه نژاد پرستی.

او با موفقیت به رهبری تلاش ها برای دریافت نسکار به ممنوعیت مؤتلفه نبرد پرچم در آن مسابقه رویدادها و امکانات در اوایل این ماه.

این حرکت جلب گرم انتقاد در برابر سهام ماشین مسابقه انجمن و والاس از طرفداران مسابقه اعلام کرد که آنها می خواهم دیگر هیچ پشتیبانی از این ورزش است.

از آن پس والاس رانده است یک زندگی موضوع-مضمون اتومبیل در یک مسابقه.

YouTube

قبل از مسابقه در فلوریدا روز یکشنبه ده ها تن از رانندگان کمک والاس فشار خود ماشین #43 — به جلو در این زمینه در عمل همبستگی پس از حادثه است.

ژست آورده والاس به اشک.

آخرین مطالب