نسکار ممنوعیت مؤتلفه پرچم

نسکار ممنوع مؤتلفه نبرد پرچم در همه آن حوادث و خواص. در یک شنبه توییت های مسابقه ماشین سهام سازمان گفت: حضور پ

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

نسکار ممنوع مؤتلفه نبرد پرچم در همه آن حوادث و خواص.

در یک شنبه توییت های مسابقه ماشین سهام سازمان گفت: حضور پرچم "اجرا می شود بر خلاف تعهد ما به ارائه یک استقبال و فراگیر محیط زیست برای همه طرفداران رقبای ما و صنعت."

"آوردن مردم با یکدیگر در سراسر عشق از مسابقه و جامعه است که آن را ایجاد چیزی است که باعث می شود ما طرفداران و ورزشی, ویژه" بیانیه ای گفت:.

نسکار سال است که تحت فشار به بان کی مون پرچم است که در طولانی مدت شایع شده است در آن racetracks و پرواز در rv ها در آن infields در مسابقه روز.

در سال 2015 و پس از آن -- نسکار مدیر عامل و رئیس برایان فرانسه با اشاره به پرچم به عنوان یک "توهین آمیز و تفرقه نماد است."

اظهارات خود بودند باعث کشته شدن نه آمریکایی های آفریقایی تبار بودند که به ضرب گلوله در ایالت کارولینای جنوبی کلیسا.

فرانسه پس از آن اجرا شده یک پرچم ارز برنامه در همه حوادث مسابقه است که در آن طرفداران می تواند تجارت در مؤتلفه پرچم آمریکا یکی است.

آخرین بخشنامه می آید تنها چند روز پس از یکی از محبوب درایور — و تنها آفریقایی مسابقه در آن بالا مدار — دارل "بابا" والاس به نام برای پرچم ایران.

همانطور که ما در گزارش روز شنبه, Wallace سی ان ان گفت روز دوشنبه "هیچ کس نباید احساس ناراحت کننده زمانی که آنها می آیند برای یک مسابقه نسکار است. پس از آن شروع می شود با مؤتلفه پرچم. آنها را از اینجا. آنها هیچ جایی برای آنها."

واکنش به نسکار ممنوعیت rebel flag شده است تقریبا فوری با برخی ادعا آنها دیگر نمی خواهد حضور و یا حمایت این سازمان است. نیز وجود دارد که خشم بیش از والاس طرح به رانندگی یک ماشین مزین با موضوع زندگی هشتگ در چهارشنبه Martinsville Speedway در ویرجینیا.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب