نسکار اجازه می دهد تا 1 ، 000 طرفداران بازگشت به غرفه در میامی

بزرگنمایی این تصویر Brandon Brown منجر به یک بسته از خودرو در طول نسکار Xfinity سری مدعی قایق 250 در

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Brandon Brown منجر به یک بسته از خودرو در طول نسکار Xfinity سری مدعی قایق 250 در حیاط-میامی جاده سریع السیر یکشنبه. جام سری مسابقه بعد در روز یکشنبه خواهد بود که برای اولین بار با طرفداران در غرفه از مارس. مایکل نفره/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایکل نفره/گتی ایماژ

در روز یکشنبه تا 1000 جنوب فلوریدا خدمات اعضای اولین پاسخ دهندگان و اعضای خانواده که به حیاط-میامی جاده سریع السیر در حال تبدیل شدن به اولین طرفداران برای تماشای یک مسابقه نسکار از غرفه پس از مارس.

جمعیت در باران-تاخیر Dixie ودکا 400 جمع آوری شده پس از هفته از مسابقات بدون هیچ تماشاگران فراتر از ضروری کارکنان یک راهنما نسکار به دنبال آن در اواسط ماه مه در تلاش برای کند کردن گسترش COVID-19.

"این واقعا" راننده تایلر Reddick گفت: پالم بیچ پست. "من به دیدن جمعیت به معنای واقعی کلمه راست وجود دارد. ما مسابقه آن را فقط احساس می کنیم بیرون رفتن وجود دارد برای اجرای برخی از تمرین یا آزمون. بنابراین من واقعا خوشحالم که ما در حال رفتن به برخی از طرفداران بازگشت."

طرفداران تحت نمایش درمانی قبل از ورود و ملزم به پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله شش پا در همه زمان ها با توجه به NASCAR.com.

"مسابقه روز تجربه متفاوت خواهد بود آن را فقط در زمان های مختلف و طرفداران را به تنظیم [به] که" داریل ولف نسکار معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس عملیات و مسئول فروش گفت: این سایت. "ما باید برای تنظیم کردن در مورد چگونه ما در حال پرداختن به این مسائل برای طرفداران. ما فکر می کنم ما بسیار خوب برنامه در محل — بسیار دقیق برنامه ریزی — اما اشتباه نکنید من مطمئن هستم که وجود خواهد داشت برخی از کلید آموخته بیرون آمدن از حیاط که پس از آن ما خواهد شد درخواست مجدد و تنظیم برای Talladaga."

یکشنبه آینده نزدیک به 5000 طرفداران خواهد بود و مجاز به حضور در این GEICO 500 در آلاباما Superspeedway در آلاباما.

"آن است که بسیار وابسته به جوامع محلی مشاوره از کارشناسان پزشکی کار به طور مستقیم با فرمانداران و ادارات و" ولف گفت. "رک و راست رک و پوست کنده در برخی از کشورها وجود دارد انعطاف پذیری بیشتر نسبت در کشورهای دیگر. داشتن گفت که ما احتمالا می تواند تهاجمی تر با برخی از این اعداد اما ما انتخاب نیست. ما می خواهیم برای شروع بسیار کوچک یاد بگیرند و سپس وفق دهند."

بازگشت به غرفه می آید که هر دو فلوریدا و آلاباما کار به بازگشایی کشورهای خود را با وجود COVID-19 موارد در ادامه به افزایش در سراسر کشور است. فلوریدا تا به حال بیش از 73,000 موارد و نزدیک به 3 ، 000 مرگ و میر; آلاباما تا به حال بیش از 25,000 موارد و حداقل 773 مرگ و میر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب