ناسا نام ستاد پس از مری جکسون, اولین زن مهندس

بزرگنمایی این تصویر مری جکسون, ناسا, سیاه, مهندس, در سال 1977 در NASA Langley Research Center, Hampt

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مری جکسون, ناسا, سیاه, مهندس, در سال 1977 در NASA Langley Research Center, Hampton, Va. رابرت نای/ناسا از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رابرت نای/ناسا از طریق AP

ناسا در واشنگتن دی سی ستاد به زودی خرس به نام مری جکسون, آژانس اولین زن آفریقایی آمریکایی مهندس و نیروی محرکه گرفتن ایالات متحده فضانوردان به فضا است.

ناسا مدیر جیم Bridenstine اعلام کرد که این حرکت در بیانیه منتشر شده روز شنبه.

"مری هرگز پذیرفته وضع موجود او کمک کرد تا شکستن موانع و باز کردن فرصت های شغلی برای آمریکایی های آفریقایی تبار و زنان در زمینه مهندسی و فناوری" او گفت:.

در حالی که جکسون حرفه میرسد بیش از سه دهه گذشته سهم خود را تا حد زیادی نادیده گرفته شده و تا مدت ها پس از مرگ او در سال 2005. او یکی از سه پیشگام "کامپیوتر انسان" به تصویر کشیده شده در سال 2016 فیلم چهره های پنهان که می گوید داستان از کار زنان در مسابقه فضایی.

بخشی از E خیابان SW در مقابل مقر ناسا شد تغییر نام چهره های پنهان در راه 2019. Bridenstine به نام به نام یک "یادآوری که مریم یکی از بسیاری از باور نکردنی و حرفه ای با استعداد در ناسا تاریخچه کسانی که کمک به این سازمان موفقیت است."

"پنهان ما ادامه خواهد داد برای به رسمیت شناختن سهم زنان آفریقایی آمریکایی ها و مردم در تمام زمینه های را ساخته اند که ناسا موفق تاریخچه اکتشاف ممکن است," او گفت:.

جکسون استخدام شد و در سال 1951 توسط کمیته ملی مشورتی برای هوانوردی سازمان موفق توسط ناسا در سال 1958. او به عنوان ریاضیدان پژوهش و کار در غرب تفکیک محاسبه مساحت واحد از سازمان مرکز تحقیقات لانگلی در همپتون, Va.

جکسون در نهایت ثبت نام در یک برنامه آموزشی است که اجازه می دهد او را به ارتقا به مهندس اخذ مجوز ویژه برای شرکت در کلاس از آنها برگزار شد و در آن تفکیک دبیرستان. او ناسا اولین زن مهندس در سال 1958.

به گزارش آژانس جکسون مشغول به کار در سازمان پژوهش و همچنین پرسنل حوزه و در ادامه منجر به برنامه پرداختن به استخدام و ارتقاء نسل بعدی از ریاضیدانان و دانشمندان و مهندسین قبل از بازنشستگی اش در سال 1985.

او پس از مرگ موفق به دریافت نشان طلای کنگره در سال 2019.

Bridenstine اذعان نامگذاری تصمیم می آید را در یک زمان که در آن کشور "شروع به بیدار به نیاز بیشتر به افتخار پر تنوع از کسانی که کمک پیشگام ملت بزرگ ما است."

"ما مفتخر است که ناسا در ادامه به جشن میراث ما, مادر و مادر بزرگ مریم W. Jackson" کارولین Lewis, مریم دختر گفت: در آژانس مطبوعاتی. "او یک دانشمند انسانی, همسر, مادر و پیشگامی که هموار راه را برای هزاران نفر از دیگران برای موفقیت نه تنها در ناسا, اما در سراسر این کشور است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب