'Namaste مغلوب ساختن پیشی جستن!' هند استقبال آمریکا رهبر با حماسه حزب و متواضع سیاست با هدف

بزرگنمایی این تصویر دانش آموزان در بمبئی رسم اشکال جسمانی خودت منع کن نارندرا نخست وزیر هند و رئیس ج

توسط MINERALNEWS در 5 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

دانش آموزان در بمبئی رسم اشکال جسمانی خودت منع کن نارندرا نخست وزیر هند و رئیس جمهور تهمت پیش از این رئیس جمهور آمریکا را در سفر به هند در روز دوشنبه ، Indranil موکرجی/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Indranil موکرجی/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت خواهد بود که برای اولین بار به شما بگویم: او و نارندرا نخست وزیر هند با وجود برخی از اقتصادی اصطکاک بین کشورهای خود به اشتراک بگذارید گرم دوستی شخصی. و مودی به عنوان برگ برنده را آشکارا می داند که چگونه به استقبال رئیس جمهور آمریکا هنگامی که او قطره در سفر — با جمعیت کثیری از طرفداران عاشقانه.

مدت کوتاهی پس از زمین نشستن کامل هواپیما در احمدآباد بزرگترین شهر نخست وزیر ایالت گجرات مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک رالی در عظیم سردار پاتل ورزشگاه. صورتحساب به عنوان بزرگترین ورزشگاه کریکت در جهان به تازگی بازسازی شده با امکانات میزبانی یک مهمانی که نیز اتفاق می افتد به یاد رئیس جمهور نام: "Namaste مغلوب ساختن پیشی جستن" اشاره به همین عظیم الجثه "پرونده مودی" fete برای نخست وزیر در پاییز گذشته در هوستون NRG ورزشگاه.

برای تمام فیزیکی عظمت این رویداد هر چند انتظارات از مغلوب ساختن پیشی جستن سفر دو روزه باقی می ماند و معمولی — حتی از تهمت خود را. رئیس جمهور است و با دقت به عنوان چشم انداز تجارت عمده معامله در هر زمان به زودی.

دو کشور لذت بردن از یک رابطه تجاری قوی و در مجموع بیش از $142 میلیارد دلار به عنوان 2018 اما همانطور که رابطه, رشد کرده است, بنابراین بیش از حد اصطکاک بین آنها را. ایالات متحده اجرا می شود یک کالا کسری تجاری با هند است که بعضی از 23 میلیارد دلار در سال گذشته به تنهایی و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت chafed در تعرفه حفاظت از بازارهای هند از رقابت خارجی به عنوان "بالاترین از هر گونه عمده اقتصاد است."

"ما در حال انجام یک معامله تجاری با هند است. ما باید آن را. من نمی دانم اگر آن را می تواند انجام شود قبل از [آمریکا] انتخابات" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در هفته گذشته در پایگاه مشترک اندروز در مریلند "اما ما باید یک معامله بسیار بزرگ با هند است."

"ما در حال درمان بسیار خوبی توسط هند" مغلوب ساختن پیشی جستن افزود: "اما من اتفاق می افتد به مانند نخست وزیر مودی زیادی است."

بزرگنمایی این تصویر

که به تازگی بازسازی سردار پاتل ورزشگاه در احمدآباد در صورتحساب یا لیست به عنوان بزرگترین ورزشگاه کریکت در جهان است که محور جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن سفر دو روزه به هند, که در آن رئیس جمهور و همسرش, Melania, در حال گرفتن شرکت توسط نخست وزیر نارندرا مودی در ایالت گجرات. سام Panthaky/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سام Panthaky/خبرگزاری گتی ایماژ

برای مودی در برخی از راه احمدآباد باعث می شود برای یک انتخاب منطقی به میزبان رئیس جمهور است. شهر عمده جمعیت مرکز گجرات دولت که مودی به عنوان وزیر از سال 2001 تا 2014. آن پررونق توسعه یکی از linchpins خود موفق اجرا برای هند بالای سیاسی ،

در همان زمان تنظیم به یاد می آورد برخی از تلخ و خونین انجمن مودی.

او در طول یک موج ضد اسلامی و خشونت در, دولت در سال 2002 پس از یک آتش سوزی در یک قطار به سمت چپ ده ها تن از فعالان هندو مرده است. منطقه متصلب با شورش که در طی آن بیش از 1000 مسلمانان معتقد هستند کشته شده اند.

منتقدان سرزنش مودی برای عمدا عدم حفاظت از اقلیت مذهبی در طول ناآرامی. آمریکا تحت ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش حتی او را تکذیب کردند ویزا به دلیل "نقض شدید آزادی مذهبی" است و دولت آمریکا به طور موثر تحریم کردند تا مدت کوتاهی قبل از او نخست وزیر شد.

تحقیقات ویژه در نهایت تبرئه مودی در سال 2013 در حدود همان زمان مودی نوشت: یک پست وبلاگ و توضیح داد که او "به هسته متزلزل" توسط خشونت است. اما خشونت در گجرات در ادامه به سگ میراث او.

بنابراین بیش از حد سوء ظن از ضد اسلامی دارد.

مودی ملی هندو دولت در سال گذشته تحت فشار قرار دادند از طریق مجلس یک قانون بحث برانگیز ارائه عفو به مستند نشده مهاجران از سه نزدیکی با اکثریت مسلمان کشور — تا زمانی که متقاضیان اقلیت های مذهبی و مسلمان نیست. این قانون باعث شده است تا در سراسر کشور تظاهرات که برخی از آنها تفویض به درگیری بین پلیس و معترضان.

مغلوب ساختن پیشی جستن به خود جذب کرده است شبیه انتقاد خود را با شعارهای دولت و سیاست. در طول مبارزات انتخاباتی خود رئیس جمهور پیشنهاد موقت ممنوعیت مهاجرت مسلمانان به آمریکا — کمپین تعهد که پس از چندین تلاش در نهایت تبدیل به یک دیوان عالی کشور تایید ممنوعیت مسافران از حدود نیم دوجین کشور که اکثر آنها اکثریت مسلمان.

این جفت ارز از رهبران نمی خواهد صرف تمام وقت خود را در گجرات. مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین قصد دارد به تور تاج محل در ایالت اوتار پرادش قبل از بسته بندی تا سفر خود را در دهلی نو, جایی که آنها انتظار می رود برای ارائه یک بیانیه مشترک روز سه شنبه.

NPR لورن Frayer کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب