نوازنده نقش او ویولن در طول عمل جراحی مغز

بزرگنمایی این تصویر Dagmar ترنر اخیرا با بازی او ویولن در طول عمل جراحی مغز در لندن است. "ویولن علاق

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

Dagmar ترنر اخیرا با بازی او ویولن در طول عمل جراحی مغز در لندن است. "ویولن علاقه من است" او در بیانیه ای گفت. "من شده است بازی از آنجایی که من 10 سال است." کالج کینگ بیمارستان NHS Foundation Trust/شات صفحه نمایش توسط NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کالج کینگ بیمارستان NHS Foundation Trust/شات صفحه نمایش توسط NPR

پزشکان در لندن انجام عمل جراحی بر روی Dagmar ترنر مغز صدای یک ویولن پر اتاق عمل.

موسیقی آمد از بیمار بر روی میز عامل. در یک فیلم ویدئویی از عمل جراحی ویولن حرکت او را تعظیم و پایین جراحان پشت یک ورق پلاستیک کار به حذف تومور مغزی.

پادشاه کالج جراحان بیمارستان بیدار در وسط عملیات به منظور اطمینان حاصل شود که آنها نه سازش بخش هایی از مغز لازم برای نواختن ویولن از جمله بخش هایی است که کنترل دقیق حرکات دست و هماهنگی است.

"ما می دانستیم که چقدر مهم ویولن است به Dagmar پس از آن حیاتی است که ما با حفظ عملکرد در مناطق حساس از مغز است که اجازه داده او را به بازی" Keyoumars اشکان یک جراح مغز و اعصاب در کالج کینگ بیمارستان گفت: در آزادی مطبوعات.

ترنر و 53 آموخته است که او تا به حال سرعت رشد تومور در سال 2013. در اواخر سال گذشته پزشکان در بر داشت که آن را به حال تبدیل شدن به تهاجمی تر و ویولونیست تصمیم به عمل جراحی برای خلاص شدن از آن.

کالج کینگ بیمارستان NHS Foundation Trust YouTube

در مصاحبه با ITV News, ترنر به یاد می آورد پزشکان گفتن او "تومور خود را در سمت راست به طوری که آن را نمی خواهد تحت تاثیر قرار خود را به سمت راست آن را بر سمت چپ خود را."

"و من درست مثل" من آویزان این است که من مهم ترین بخش. کار من این روزها نواختن ویولن,', " او گفت: ساخت یک حرکت هل دادن پایین violin strings با دست چپ.

اشکان یک پیانیست انجام شده و همکاران او آمد تا با یک طرح برای نگه داشتن دست توابع دست نخورده است.

"قبل از Dagmar عملیات آنها صرف دو ساعت با دقت نقشه برداری مغز او را برای شناسایی مناطق که فعال بودند هنگامی که او در بازی ویولن و کسانی که مسئول کنترل زبان و جنبش" بیمارستان بیانیه ای گفت:. بیداری او را تا در طول عمل جراحی و سپس اجازه پزشکان برای نظارت بر اینکه آیا این قطعات بودند حفظ آسیب.

"ویولن علاقه من است; من شده است بازی از من بود 10 سال" ترنر گفت: در بیمارستان آزادی مطبوعات. "فکر از دست دادن توانایی من به بازی بود قلب شکستن اما یک نوازنده خود ، اشکان درک نگرانی های من."

عمل جراحی موفقیت آمیز بود اشکان گفت: "ما موفق به حذف بیش از 90 درصد از تومور از جمله تمام مناطق مشکوک تهاجمی فعالیت در حالی که حفظ عملکرد کامل از دست چپ او."

در حالی که این نادر است برای یک بیمار به بازی ساز خود را در طول عمل جراحی مغز شده اند وجود دارد موارد دیگر. برای مثال در ماه جولای سال 2016 یک تیم از دانشمندان برداشته و یک تومور از یک معلم موسیقی مغز به عنوان او با بازی ساکسیفون.

براد مهن یک شناختی و عصب شناسی در دانشگاه کارنگی ملون یکی از دانشمندان که در نقشه برداری, موسیقی, معلم, مغز. مهن گفت که عمل جراحی بود به خصوص شدید به دلیل آن بود در منطقه ای از مغز است که "در واقع می تواند منجر به از دست دادن آگاهی از چگونگی رفتار با موسیقی چگونه به درک موسیقی." در نهایت که عمل جراحی با موفقیت انجام شد بیش از حد.

مهن گفت: ویژگی های اساسی از یک "بیدار کرانیوتومی" — نوع عمل جراحی مغز که در آن بیماران بیدار هستند به منظور جلوگیری از آسیب به بحرانی مغز مناطق باقی مانده اند تا حد زیادی بدون تغییر برای چند دهه. برای مثال پزشکان از مدت ها با استفاده از آزمایش های ساده مانند درخواست یک بیمار به نام آنچه که آنها در حال دیدن در تصاویر برای اطمینان از توانایی زبان حفظ شده است.

اما او گفت که پزشکان در حال حاضر قادر به نقشه فعالیت مغز بیمار در جزئیات بزرگ قبل از عمل جراحی با استفاده از یک تکنیک تصویربرداری به نام functional MRI. این بدان معناست که جراحان در حال آمدن به اتاق عمل با اطلاعات بسیار بیشتری در مورد خاص مغز بیمار است.

این نوع از اطلاعات کمک می کند تا پزشکان خیاط آزمون برای یک بیمار خاص نیاز دارد. با توجه به مهن حسابدار پس از تکمیل ریاضی مشکلات در طول عمل جراحی خود را به مطمئن شوید که کسانی که توانایی دست نخورده باقی مانده.

نقشه برداری مغز همچنین می تواند کمک به تعیین چه نوع از توابع در معرض خطر هستند در طول عمل جراحی مغز. داشتن یک "شخصی مغز, نقشه," مهن گفت: مسائل زیادی که جراحان در حال ساخت "میلیمتر توسط میلیمتر تصمیم گیری" است که می تواند تعیین کند که آیا یک فرد می تواند حتی پس از برقراری ارتباط یک عملیات اجازه دهید به تنهایی به دنبال احساسات خود را.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن