موسیقی شرکت وعده یک شنبه 'خاموشی' به صورت سیاه و سفید زندگی

بزرگنمایی این تصویر تظاهرکنندگان در اعتراض به مرگ جورج فلوید نگه دارید تا پلاکارد در نزدیکی کاخ سفید

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

تظاهرکنندگان در اعتراض به مرگ جورج فلوید نگه دارید تا پلاکارد در نزدیکی کاخ سفید در ژوئن 1 در واشنگتن ، مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

به عنوان تظاهرات خواستار عدالت نژادی ضرب شده اند پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس در هفته گذشته روح از حساب نیز در سراسر آمریکا از جمله در صنعت موسیقی. یک ابتکار به دنبال جبران تاریخی نابرابری از کسب و کار موسیقی با اعلام امروز به یک روز توقف در کسب و کار به عنوان معمول — به تناوب knowns به عنوان #TheShowMustBePaused خاموشی شنبه و سیاه و سفید سه شنبه — به عنوان وسیله ای برای شناسایی با معترضان و با توجه به کسب و کار موسیقی می تواند تبدیل به بیشتر پاسخگو به سیاه جوامع از آن سود.

به عنوان ابتکار عمل را به دست آورد کشش بیش از آخر هفته به خصوص در رسانه های اجتماعی شرکت ها و سازمان ها از جمله برچسب رکورد بزرگ مانند کلمبیا بود از دوستان خود ايميل و جمهوری پرونده اعلام کرد مشارکت خود را. فقط به عنوان به سرعت برخی فکر چه مشارکت به معنای, و بسیاری سوال که آیا تلاش در آغوش گرفت تا به سرعت توسط شرکت های بزرگ را تا پایان بودن خالی حرکت به جای یک تلاش صادقانه برای مقابله با سابقه بهره برداری.

Brianna Agyemang و Jamila توماس هر دو از آنها زن سیاه و سفید مدیران در صنعت ضبط راه اندازی کمپین به عنوان یک چالش به یک صنعت است که "به سود عمدتا از هنر است." در بیانیه آنها را ادامه داد:

"ماموریت ما این است که به نگه داشتن صنایع بزرگ از جمله شرکت های بزرگ + شرکای خود را که بهره مندی از تلاش های مبارزات و موفقیت های سیاه مردم پاسخگو باشد. به این منظور آن است که تعهد این سازمان برای حفاظت و توانمند سازی جوامع سیاه را ساخته اند که آنها را به طور نامتناسبی ثروتمند در راه است که قابل اندازه گیری و شفاف است."

کسانی که راه نمی شد به طور خاص تعریف شده هر چند این بیانیه می گویند که یک برنامه عمل آینده است و شامل لینک کلیک کنید برای کمک به یادبود و قانونی بودجه برای خانواده جورج فلوید Breonna تیلور و Ahmaud Arbery و همچنین چندین جامعه وثیقه بودجه.

برخی از برچسب که باید ابراز حمایت از کمپین, مانند IGA یک گروه از ثبت شرکت که شامل بود از دوستان خود ايميل, گفن و A&M اعلام کرد که لغو همه برنامه ریزی شده منتشر شده برای این هفته است. آپولو تئاتر موکول برنامه ریزی شده جمع آوری کمک برای محل از سه شنبه تا پنج شنبه. Warner Music Group متعهد به استفاده از آن روز به "جمعی منعکس کننده" در راه "قرار داده و اقدام نسبت به تغییر" و وعده "ما خواهد شد کمک به زندگی ماده و دیگر سازمان هایی که در حال انجام کار بسیار مهم برای مبارزه با نژادی عدالت است." Spotify اعلام کرد از آن خواهد شد در نظر گرفتن بخشی در مبارزات انتخاباتی و همچنین مطابق با کمکهای مالی به کارکنان گروه که مبارزات انتخاباتی برای عدالت اجتماعی و blacking آرم از محبوب ترین ها لیست های پخش مانند امروز بازدید بالا و RapCaviar.

در یک یادداشت فرستاده شده به کارکنان در روز یکشنبه گروه موسیقی جهانی است رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Lucian گرنگ نوشت: "همه چیز را — بالا بردن صدای ما در کنگره ارائه اضافی کارمند آموزش و پرورش و کمک به افزایش ما انسان دوستی و با استفاده از قدرت ما به طرز حیرت انگیزی گسترده فروشگاه در اثر تغییر — همه چیز خواهد بود روی میز. ماهیت سیستمیک از مشکلات خیلی مهم برای ترک هر چیزی است." Grainge اعلام کرد که این شرکت به طور کلی وکیل جف هرلستن شده بود منصوب به رهبری داخلی وظیفه نیروی متهم به پیدا کردن راه هایی برای بهبود برابری در این شرکت است.

دیگران ملاقات انتخاباتی با شک و تردید. "من نمی خواهم یک مکث, من می خواهم اقدام" رپر Ghostpoet در توییتر نوشت. آینده موسیقی ائتلاف یک گروه مدافع که لابی به نمایندگی از هنرمندان, پیشنهاد اولیه که عبارات از مقاومت به عمل ممکن است "در نتیجه مواجهه با این ایده از طریق شرکت های بزرگ' رسانه های اجتماعی خوردها به جای از زنان که در ابتدا به نام برای آن است." برخی از شرکت ها اقدام به طور مستقل: Bandcamp آنلاین موسیقی محبوب بازار با هنرمندان مستقل و برچسب اعلام کرد در روز دوشنبه است که در این و پس از آن Juneteenth که یادبود پایان برده داری در هر سال در ژوئن 19, آن کمک خواهد خود را کامل قطع فروش بر روی پلت فرم به NAACP. Bandcamp همچنین قصد دارد به همکاری "با سازمان است که در مبارزه برای عدالت نژادی و ایجاد فرصت برای مردم رنگ" در آینده است.

جان پلات رئیس و مدیر عامل بزرگترین شرکت چاپ و نشر Sony/ATV و تنها سیاه, رهبر عمده جهانی موسیقی شرکت نوشت: در یک op-ed تحویل به موسیقی کسب و کار در سراسر جهان در روز دوشنبه که: "به موقع عمل باید به دنبال صنعت شعر است. در غیر این صورت کلمات در نهایت خالی است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب