موزه ها طرح بازگشایی; ماسک رایگان همه تابستان در نیو بدفورد

بوستون - ماساچوست موزه ها هستند اعلام بازگشایی برنامه های در حال حاضر است که آنها مجاز به شروع به استقبال بازد

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399

بوستون - ماساچوست موزه ها هستند اعلام بازگشایی برنامه های در حال حاضر است که آنها مجاز به شروع به استقبال بازدید کنندگان دوباره تحت مرحله سوم از دولت coronavirus بهبود اقتصادی طرح.

Peabody اسکس موزه در سالم اعلام کرد و در بیانیه ای روز جمعه که آن را به باز کردن درهای خود جولای 16 و 17 به اعضای مراجعان و کارکنان مراقبت های بهداشتی از North Shore Medical Center پس از آن به روی عموم باز در جولای 18.

موزه محدود خواهد شد و ظرفیت بهنگام بلیط و نیز افزایش تمیز و بهداشتی اقدامات است.

اسپرینگفیلد, موزه ها, مجموعه ای از پنج موزه ها از جمله یک اختصاص داده شده به کودکان نویسنده و شهر بومی Dr. Seuss, خواهد, خوش آمدید, اعضای, در جولای 9 و 10 و غیر اعضا شروع جولای 13, با توجه به وب سایت خود را.

بلیط های خاص بازدید زمان ارائه خواهد شد در پیشبرد اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد.

سه موزه اصلی در Berkshires — ماساچوست موزه هنرهای معاصر نورمن راکول موزه و کلارک موسسه هنر — همه برنامه ریزی شده برای بازگشایی برخی از زمان در طول تعطیلات آخر هفته ماه ژوئیه 11 و 12.

___

توزیع ماسک

New Bedford ادامه خواهد داد توزیع رایگان ماسک برای ساکنان شهر در طول ماه های ژوئیه و اوت مقامات شهرستان اعلام کرد جمعه.

ابتکار — همکاری بین شهرستان های جنوب شرقی ماساچوست فصل از صلیب سرخ آمریکا و Joseph Abboud ساخت شرکت است که در حال حاضر توزیع بیش از 52,000 ماسک — برنامه ریزی شده چندین درایو-از طریق توزیع حوادث در مدرسه پارکینگ در جولای 18, Aug. 1 و اوت. 8.

چند قدم تا توزیع وقایع مختلف محلات نیز برنامه ریزی شده است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کند با پوشیدن پارچه پوشش صورت در اجتماعی که در آن فاصله دشوار است برای حفظ به سرعت گسترش coronavirus.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن