چند مرده پس از تیراندازی در Molson Coors تسهیلات در میلواکی

میلواکی شهردار تام برت می گوید چند نفر کشته شده اند در یک تیراندازی در Molson Coors Brewing Co. پردیس.برت نمی

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398

میلواکی شهردار تام برت می گوید چند نفر کشته شده اند در یک تیراندازی در Molson Coors Brewing Co. پردیس.

برت نمی دهد تعداد دقیق افراد کشته شده در چهارشنبه تیراندازی.

"این وحشتناک روز برای کارکنان در اینجا. بسیار خشن بعد برای هر کسی که به این وضعیت" او گفت.

این شکستن به روز رسانی اخبار. AP را زودتر داستان زیر است.

میلواکی پلیس در پاسخ به آنچه که آنها خواستار یک "بحرانی حادثه" در Molson Coors Brewing Co. پردیس راستای امکان عکسبرداری است.

WISN-تلویزیون در میلواکی گزارش روز شنبه که یک Molson Coors کارمند دریافت یک ایمیل در مورد یک فعال تیرانداز در نزدیکی یکی از ساختمان ها است. چند رسانه های محلی با استناد به منابع ناشناس گزارش شده مرگ و میر در صحنه از جمله تیرانداز. آسوشیتد پرس بود قادر به بلافاصله تایید گزارش.

Molson Coors سخنگوی Martin Maloney گفت: AP که وجود دارد یک "فعال وضعیت" اما نمی هر گونه اطلاعات بیشتر.

وجود دارد حضور پلیس در این منطقه همراه با کامیون های آتش نشانی و آمبولانس. تصویری زنده نشان داد یک افسر در بدن زره گرفتن تفنگ حمله از یک ماشین. خدمه اورژانس شد و در ادامه به ورود در صحنه تقریبا دو ساعت پس از تماس اولیه به پلیس.

اف بی آی و اداره فدرال از الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره بودند در میان سازمان های پاسخ. میلواکی شهردار تام برت نیز وارد صحنه شدند.

این حادثه رخ داده است و در وسیع و پیچیده ای است که شامل ترکیبی از دفاتر شرکت های بزرگ و دم امکانات. حداقل 600 نفر در این مجموعه است که به طور گسترده ای شناخته شده در منطقه میلواکی به عنوان "میلر دره" اشاره به میلر Brewing Co. که در حال حاضر بخشی از Molson Coors.

میلواکی پلیس خواسته است که مردم روشن ماندن منطقه و که هیچ هلیکوپتر و یا هواپیماهای بدون سرنشین پرواز بر روی سایت برای "افسر ایمنی باشند."

جیمز Boyles گفت: Milwaukee Journal Sentinel که همسرش Lasonya Ragdales این نسخهها کار میکند در Molson Coors در ادعای گروه. او ارسال پیامک از داخل ساختمان و شوهر به او گفت که یک تیرانداز فعال بود و او در یک اتاق قفل شده با یک دسته از همکاران مجله نگهبان گزارش شده است.

"میلر دره" ویژگی های یک 160 سال آبجوسازی با بسته بندی مرکز که پر هزار قوطی و بطری در هر دقیقه و یک مرکز توزیع اندازه پنج زمین فوتبال.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

این تاسیسات نیز در خانه به, شرکت خدمات مالی و منابع انسانی و مهندسی. تورهای مردم را به غارهای زیرزمینی که در آن آبجو بود یک بار ذخیره شده در یک سالن با پیچیده چوب یک استین سالن با پنجره های شیشه ای رنگی یک شامپاین اتاق جلسه سالن با شیشه سربی, ویندوز, و, هوای آزاد, باغ آبجو است که می تواند نگه دارید و 300 نفر است.

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران دیو Kolpack در فارگو داکوتای شمالی و اسکات بائر و تاد ریچموند در مدیسون ویسکانسین کمک به این گزارش.

این داستان به روز شده است برای صحیح نام این شرکت به Molson Coors Brewing Co., به جای میلر Coors.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب