بسیاری از محرک کمک های ارسال شده به کشورهای نشده که در آن مورد نیاز

بزرگنمایی این تصویر شهردار فیل Stang می ایستد روی ایوان جلوی خانه اش در Kimmswick Mo. در 7 آوریل. ای

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

شهردار فیل Stang می ایستد روی ایوان جلوی خانه اش در Kimmswick Mo. در 7 آوریل. این شهر کوچک در امتداد سواحل رودخانه می سی سی پی به طور معمول شلوغ با خارج از شهر بازدید کنندگان این زمان از سال است تقریبا خالی به عنوان اقتصادی نابسامانی coronavirus را توقیف مغازه ها و رستوران ها در جامعه است. جف رابرتسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف رابرتسون/AP

در لبه رودخانه می سی سی پی کوچک تاریخی شهر Kimmswick, Mo. یک سایت باستان شناسی با mastodon استخوان, Levee بالا پای سیب در آن آبی معروف بوف, رستوران و یک داوطلب شهردار فیل Stang.

چه آن را ندارد در حال حاضر پول است.

"آنها فکر می کنم شوخی می کنم اما من نه" Stang می گوید. "من [را] باید برای رفتن و انجام crazy stuff الکترونیکی مانند GoFundMe صفحات و یا شروع یک لیموناد ایستاده ... چیزی."

Kimmswick شد و در حال حاضر حفر پس از گذراندن 150.000 دلار در سال گذشته میلادی جاری شدن سیل. اما با لغو این شهر جشنواره توت فرنگی در این ماه و سقوط اپل کره جشنواره در حال حاضر در سوال Stang نیاز 250.000 دلار برای حفظ شهر عامل.

"من گفته ام بارها و بارها و بارها من می خواهم یک گرانت" او می گوید. "و من نمی خواهم خیلی با این همه تریلیون و gazillions در حال اجرا در اطراف."

کنگره با ارسال بیش از 150 میلیارد دلار در کمک به استانها و شهرستانها دو ماه پیش. در عین حال بسیاری از این پول شکست خورده است آن را به مکان های که به آن نیاز دارید.

یک بررسی توسط NPR پیدا کرده است در برخی موارد متحده و استان ها – که در حال بسته در حق خود را – در حال برگزاری بر روی پول است. برخی از ایالت ها مانند ورمونت, می سی سی پی و آلاباما در حال قفل شده است و در بحث گرم بیش از کسانی را که به صرف پول است.

در حال بارگذاری...

کشورهای دیگر در حال مبارزه با چگونه به صرف پول در تلاش برای درک صفحات پیچیده قوانین و محدودیت های است که کاهش هزینه های دولت.

در حالی که آنها دریغ مقامات در بسیاری از شهرستانها و شهرهای کوچک در سراسر کشور می گویند که رها شده است در دسترس نباشد. Stang این شهرستان ارائه شده برای به اشتراک گذاشتن برخی از آن بودجه فدرال با Kimmswick اما لازم شهردار به شهرستان صرف پول و پرداخت بعد از آن — حتی برای تجهیزات حفاظتی.

"خوب whoop-de-دوو" Stang می گوید. "من نمی کردم هر گونه پول برای مبارزه با این بیماری همه گیر. من مبارزه با این بیماری همه گیر است که در خانه خود را و اقامت وجود دارد."

کنگره اختصاص داده شده $1.25 میلیارد دلار به هر دولت و سپس به برخی از ایالت ها بیشتر بسته به جمعیت این ایالت. اما متحده نمی تواند استفاده از پول برای پر کردن کمبود بودجه. پول مورد استفاده قرار گیرد در یک COVID هزینه.

نتیجه متحده مانند آلاسکا و مونتانا با بزرگ اقتصادی اما چند COVID موارد نمی تواند تغییر بودجه.

در همان زمان شهرستانها و شهرهای کوچک با هزاران نفر از COVID موارد گذاشته شده در دسترس نباشد.

بزرگنمایی این تصویر

خیابان های آرام هستند به جز چند نفر برای یک قدم زدن در Kimmswick Mo. در 7 آوریل. جف رابرتسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف رابرتسون/AP

"ما دریافت نکرده اند هر دلار در عین حال گفت:" ناتاشا عشق راجرز افسر ارشد عامل برای نیوجرسی "فدرال دلار از مراقبت در عمل به ما رفت شهرستان."

چرا که یکی دیگر از حکومت می گوید تنها مکان هایی مانند شهر و یا شهرستان با بیش از 500 ، 000 نفر می توانید دریافت مستقیم کمک های مالی از دولت فدرال است. نیوآرک بیش از 7000 COVID موارد و حدود 600 مرگ و میر, اما تنها 282,000 مردم است.

"مردم باید furloughed یا گذاشته" راجرز می گوید: "و در حال حاضر شما در حال کاهش مقدار پرسنل اورژانس که نیاز به ارائه خدمات اورژانس در اورژانس. بنابراین ما در حال وارد شدن به یک قیف در اینجا."

وجود دارد هیچ درمان ساده است که اجازه می دهد نیوآرک به دریافت کمک های مالی بیشتر. قوانین ارسال توسط وزارت خزانه داری بگو متحده و استان ها "باید" با تصویب این پول را به جوامع محلی. اما قوانین را بگو "باید" که در دولت صحبت می کنند به این معنی که آنها واقعا نمی باید.

"Yeah نیست که آیا ما بسیار خوب" گفت: Colin Wellenkamp مدیر اجرایی رودخانه می سی سی پی شهرستانها و شهرهای ابتکار که نشان دهنده 96 شهرستانها از مینه سوتا به لوئیزیانا.

بزرگنمایی این تصویر

نیوجرسی بانوی اول Tammy مورفی, چپ, توزیع کیسه های حاوی غذا و ماسک صورت در نان نیوآرک تکنولوژی جهان در نیوآرک, N. J., on May 6. مریم Altaffer/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مریم Altaffer/AP

شهرهای حساب برای بیش از 5 میلیون آمریکایی اما همه اما یکی از کسانی که 96 شهرستانها بسته شد ، "پنج صد هزار است واقعا بالا نوار" Wellenkamp می گوید. "حتی شهر نیواورلئان دیدار که."

برای آن دسته از مکان هایی است که آیا دریافت پول گیج کننده محدودیت های انتظار, می گوید: براد Gair سابق فدرال هماهنگی افسر FEMA و اصلی در Witt اوبراین اضطراری مدیریت شرکت است.

"هر کس اشتباه است," او می گوید. "آنها نا امید و آنها نگران است."

Gair کمک کرده است تا دولت ها و جوامع را مدیریت ده ها تن از بلایای طبیعی از جمله 9/11, Katrina و طوفان شنی. اما او می گوید: او هرگز دیده می شود این نوع پیچیدگی است. به تازگی Gair راه اندازی یک وبینار رایگان برای کمک به شهرستانهای درک قوانین. بیش از 1000 شهرستانهای گرفته شده.

"چه غیر معمول است که در تجربه من همیشه این است که همان 1,000 وجود دارد در پایان یک ساعته تماس بگیرید" او گفت:. "صدها و صدها نفر از شهرستانها و شهرهای کوچک که حتی به دلیل استفاده از آنها را درک نمی کنند و برنامه های آنها لازم نیست که زمان برای آن را کشف کردن."

سن خوزه در قلب دره سیلیکون می کند و می دانم چگونه اما حتی آنها در حال مبارزه است.

این است که "پیچیده ترین Rubix مکعب تامین مالی ما تا به حال به حل و ما واقعا خوب هستند در حل این نوع مسائل می گوید:" پوست گوساله و بره Harkness معاون شهرستان manager برای San Jose.

بزرگنمایی این تصویر

بهداشت و درمان کارگر پیاده گذشته مردم در حال انتظار برای تست شده برای COVID-19 در دره سانتا کلارا مرکز پزشکی در سن خوزه, کالیفرنیا در مارس 19. بن مارگوت/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بن مارگوت/AP

سن خوزه بیش از 500,000 نفر پس از آن رو مستقیم کمک مالی از دولت فدرال $178 میلیون. اما Harkness می گوید که آنها هنوز در حال کار را از طریق شب در تلاش برای درک قوانین.

آنها به تازگی کشف کرده اند که آنها می تواند استفاده از پول برای تغذیه افراد بی خانمان در شهر, مرزهای, اما آنها نمی توانند به صرف پول در افراد بی خانمان یک بلوک بیش در شهرستان است.

"ما مجاز به صرف ما اهمیت قانون در حوزه های قضایی دیگر" او می گوید. "ما نیاز به حرکت به یک بوروکراسی پیچیده در حالی که در هر فاجعه دیگر این خواهد بود یک مسئولیت مشترک است که سقوط این دولت و دولت فدرال به گام و کمک کنند."

شهردار فیل Stang, برنامه ریزی ایستاده لیموناد در Kimmswick می گوید که قانون خاص است و شرم آور است.

"وجود دارد یک آهنگ در مورد که:" آیا شما می دانید که راه به سن خوزه,'," او می گوید خنده "و اگر آنها اتفاق افتاده است به 250.000 دلار در یک کیسه خارج وجود دارد من خوشحال خواهید بود برای سفر به خارج وجود دارد و آن را به عقب."

بسیاری از شهرستانها نیز توان مقابله با اقتصادی خرید اینترنتی از ادامه تظاهرات و شورش در هفته پیش رو است. برخی از شهرداران ممکن است به دنبال به حرکت فدرال پول از یک بحران به بعد. اما که همراه با صفحات دیگر قوانین مجاز نمی باشد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن