'در حال حرکت هدف: مدارس مقابله با برنامه های جدید تهمت خواسته

تولیدو اوهایو - با کمی بیش از یک ماه قبل از میلیون ها نفر از ایالات متحده دانش آموزان رفتن به کلاس های زیادی ا

توسط MINERALNEWS در 22 تیر 1399

تولیدو اوهایو - با کمی بیش از یک ماه قبل از میلیون ها نفر از ایالات متحده دانش آموزان رفتن به کلاس های زیادی است که هنوز هم در هوا - و نه فقط به دلیل افزایش تعداد coronavirus موارد در سراسر کشور.

هفته گذشته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت او خواستار مدارس به طور کامل بازگشایی حق دور تلفن برای راهنمایی های جدید از مقامات بهداشت فدرال و کوبیدن مدارس که می خواهید را به دانش آموزان را برای تنها چند روز در هفته است.

در همان زمان برخی از ایالت ها هستند فقط در حال حاضر صدور خود دستورات و رهبران منطقه می گویند آنها انتظار دارند این دستورالعمل به تجدید نظر دوباره قبل از کلاس درس زنگ حلقه.

در حالی که هیچ نشانه ای وجود دارد مدیران مدارس در حال تغییر برنامه های خود را در عین حال به دلیل آخرین کلمه از کاخ سفید آنها در حال کار بر روی چندین بازگشایی حالات. کسانی که پوشش همه چیز را از که در آن دانش آموزان را به خوردن ناهار به مرور آموزش آنلاین.

در اینجا نگاهی به آنچه در چند مدرسه منطقه در حال برنامه ریزی و بحث و گفتگو است.

--

رقص جدید

مانند بسیاری از مدارس و چهارم به ارزش مستقل منطقه مدرسه در تگزاس را به پدر و مادر انتخاب بین فرد و از راه دور یادگیری است. تا کنون حدود 40 درصد تصمیم گرفتند برای مدرسه مجازی گفت: Clint باند منطقه می شود.

منطقه در حال طراحی است طرح خود را با هدایت منتشر شده توسط تگزاس سازمان آموزش و پرورش روز سه شنبه اما مدیران با توجه به بحث در واشنگتن و انتظار برای دیدن اینکه آیا هر گونه قوانین جدید و یا روشن هدایت می آید از مراکز کنترل بیماری باند گفت.

"آن نشده ایجاد می شود ما را به انجام هر چیزی در حال حاضر," او گفت:.

مدارس را تنظیم اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله بسته به تعداد دانش آموزانی که انتخاب کردن برای حضور در. در میان ملاحظات: پلکسی گلاس جدا برای چند دانشجو میز جدا فردی میز و حتی با استفاده از سالن های ورزشی ، سالن های غذاخوری و سالن به فضاهای فاصله گرفتن دانش آموزان است.

"این یک رقص است که ما در حال یادگیری به عنوان ما به" باند گفت.

--

برگزاری الگوی

در حومه شهر سینسیناتی لاکوتا منطقه مدرسه بازگشایی چارچوب دارای چهار های مختلف خطوط از تقریبا تمام دانش آموزان از بازگشت به کلاس های درس خود را به طور کامل آموزش آنلاین.

در حالی که قصد شرکت است و برای کلاس های درس به بازگشایی کامل ماه آینده سرپرست Matthew Miller پیام به پدر و مادر شده است این است: "آنچه من گفتن شما در حال حاضر می تواند در یک ساعت."

منطقه تصمیم گیری هستند که بر اساس مشاوره از آموزش و پرورش و کارشناسان بهداشت و نه سیاستمداران. بسیاری از آنچه که در بیرون آمدن از واشنگتن و دولت سرمایه کمک می کند نه, او گفت:.

"این فقط ما را در یک وضعیت بد چون ما می دانیم که چگونه پلاریزه این می تواند" میلر گفت.

در حال حاضر این منطقه است "در یک الگوی برگزاری" در حالی که انتظار برای دیدن اگر وجود دارد هر گونه راهنمایی جدید, او گفت:. "این است که احتمالا رفتن به تغییر دو یا سه بار قبل از مدرسه شروع می شود."

--

دو روش

همه دانش آموزان در تنسی دومین منطقه خواهد شد شروع سال عملا اعلام شده روز شنبه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به نگه داشتن پول فدرال اگر مناطق را باز کنید و ساختمان های خود را.

مترو, Nashville, مدارس دولتی, مدیر آدرین نبرد گفت: دانش آموزان نمی بازگشت به کلاس های درس حداقل تا بعد از روز کارگر.

"این اجازه خواهد داد اجتماعی, فاصله, ماسک حکم و اقدامات دیگر را به اثر و کاهش گسترش COVID-19 قبل از دهها هزار نفر از دانشجویان و کارکنان بازگشت به مدارس ما," او گفت:.

نشویل دیده است برخی از بدترین حالت آن روزانه بالغ برای COVID-19 موارد تایید شده در هفته گذشته.

در شمال شرقی ایالت تنسی مدارس در شهرستان سالیوان در برنامه ها به طور کامل باز کردن به عنوان طولانی به عنوان coronavirus موارد نمی رود گفت: David Cox, مدیر مدارس.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این منطقه در حال کار کردن یک طرح آن را ابداع با محلی مقامات بهداشت است و پس از مدل نشویل منطقه طرح, او گفت:. "من فکر نمی کنم هر برنامه سخت است," او گفت:.

--

ناهار محدودیت

Davis School District, فقط در خارج از شهر سالت لیک کار به پیکربندی مجدد آن درس اجازه می دهد تا فضای بیشتری بین دانش آموزان, اما این اثبات می تواند یک چالش است.

"شما می دانید که ما نمی باید توانایی متاسفانه به حرکت ما درس دیوار" در این رابطه گفت: Chris Williams.

وجود خواهد داشت هیچ سالاد در ناهار و دانش آموزان دیگر قادر خواهد بود به قاشق از مواد غذایی خود را نفر در کافه تریا. ناهار خواهد بود "گرفتن و رفتن" خورده در طی دوره های متعدد تا کمتر دانش آموزان mingling در کافه تریا.

منطقه گفت: نه تغییر برنامه های خود را به دلیل تهمت و دولت اظهارات اخیر, اما آن را در حال حاضر خواهد شد نیاز به ماسک پس از یوتا رژیم صهیونیستی است. گری هربرت اعلام کرد یک دستور.

--

هدف در حال حرکت

"این همیشه در حال حرکت هدف" سرپرست کریس Knutsen گفت: در مورد بازگشایی چارچوب فلورانس Unified School District جنوب شرقی ققنوس.

او هم گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات تحت تاثیر قرار نمی منطقه را نیت کند اما می خواهم بیشتر راهنمایی از مقامات دولت به خصوص در پوشیدن ماسک های اجتماعی فاصله نیست و ممکن است در کلاس های درس و یا در اتوبوس, او گفت:.

منطقه است که دانش آموزان از آمدن در سراسر 1000 مایل مربع نمی تواند کاهش ظرفیت در آن اتوبوس. "ما را مجبور به اجرای اتوبوس ما 24 ساعت شبانه روز سعی کنید به بچه های ما بازگشت به مدرسه" او گفت:.

کلاس های درس مطرح یک مشکل مشابه تلاش برای فضای میز شش فوت از هم جدا Knutsen گفت.

"پس شما با قرار دادن ماسک بر روی هر کس در اتوبوس و در کلاس درس و شما سعی می کنید برای رفتن به مدرسه به صورت عادی" او گفت:. "من نمی دانم. منظورم این است که آن را میکشید."

--

كويين گزارش از هونولولو. آسوشیتد پرس نویسندگان کارولین تامپسون در بوفالو, نیویورک, و جاناتان Mattise در نشویل, تنسی کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن