سینما شکایت نیوجرسی برای راست به بازگشایی

سینما زنجیره ای از جمله AMC, سرگرمی, Cinemark و Regal Cinemas را در زمینه کت و شلوار در برابر نیوجرسی فرماندار

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399

سینما زنجیره ای از جمله AMC, سرگرمی, Cinemark و Regal Cinemas را در زمینه کت و شلوار در برابر نیوجرسی فرماندار برای امتناع از اجازه می دهد آنها را برای بازگشایی میان مداوم COVID-19 بیماری همه گیر.

در طرح دعوی در دادگاه led توسط انجمن ملی تئاتر صاحبان نیوجرسی نامگذاری رژیم صهیونیستی است. فیلیپ مورفی و نیوجرسی کمیسیون بهداشت و درمان جودیت Persichilli از شاکیان استدلال می کنند که چون کلیساها و خرده فروشان شده اند مجاز به باز کردن در دولت از سینما باید مجاز به بازگشایی نیز هست.

در کت و شلوار ظ روز دوشنبه در ایالات متحده دادگاه منطقه در ترنتون سینما زنجیر اذعان خطر ناشی از COVID-19.

"شاکیان حمایت عادلانه و معقول اقدامات دولت به این آدرس که در خطر است. دولت موظف به کل بسته از سینما است و نه عادلانه و نه معقول است و به جای آن یک تخلف از شاکیان متمم اول قانون اساسی حقوق آزادی بیان و آزادی بیان در برابر حفاظت از قوانین و تشریفات قانونی و گرفتن اموال بدون جبران فقط" طرح دعوی در دادگاه می گوید.

آنها می گویند مورفی و Persichilli ساخته اند "خلاف قانون اساسی و غیر قانونی تفاوت در اجازه دادن به برخی از اماکن عمومی مجمع بازگشایی در حالی که نیاز به فیلم و تئاتر بسته باقی می ماند."

شاکیان به دنبال دستور به توقف نیوجرسی از اجرای دستورات است که جلوگیری از فیلم خانه از باز شدن "به طور همزمان" با دیگر, در مقایسه با سالن.

مورفی پرده برداری از یک مرحله به مرحله بازگشایی دولت است.

پاپیون سینما BJK سرگرمی و جامعه تئاتر نیز شاکیان در کت و شلوار.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب