انگیزه قتل پاپ دود رمز و راز: 'ما باید برخی از کار را به انجام' پلیس لس آنجلس می گوید

مقامات گفت: آن را خیلی زود به تعیین یک انگیزه برای قتل و آینده رپ پاپ دود بود که به ضرب گلوله در اوایل روز شنب

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398

مقامات گفت: آن را خیلی زود به تعیین یک انگیزه برای قتل و آینده رپ پاپ دود بود که به ضرب گلوله در اوایل روز شنبه در هالیوود هیلز خانه.

در حالی که گزارش اولیه توصیف کشنده برخورد به یک خانه حمله سرقت, Los Angeles Police Department مقامات گفت: آنها هنوز در تلاش برای مرتب کردن آنچه اتفاق افتاده است.

"من راحت خواستار آن سرقت در حال حاضر" سرقت قتل تقسیم سروان. جاناتان Tippet گفت. "وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات در دسترس است. ما باید برخی از کار را به انجام."

Tippet گفت: کارآگاهان به دنبال شواهد در محله و همچنین اسکن اینترنت برای سرنخ.

تبلیغات

"بسیاری از رسانه های اجتماعی اطلاعات وجود دارد. این خانه در یک محله احاطه شده توسط دوربین های ویدئویی," او گفت:.

منابع اجرای قانون بودند و نه مجاز به بحث و بررسی عموم و خواست نامش فاش نشود گفت: آنها آگاه هستند رپر ممکن است سهوا ارسال شده به رسانه های اجتماعی یک تصویر نشان دادن آدرس خانه جایی که او اقامت داشت. اما کارآگاهان در حال محتاط و نه حاکم کردن جنبه های دیگر.

چرا که پاپ دود در نظر گرفته شد اجرای قانون می شود وابسته به Crips باند خیابان کارآگاهان مشکوک به قتل است باند مربوط و مهاجمان به احتمال زیاد اعضای باند اما مشخص نشده که آیا این قتل با انگیزه بود توسط یک باند رقابت کردند.

افسران در پاسخ به این خانه در سال 2000 بلوک هرکول درایو کسی که پس از تماس از سواحل شرق گزارش داده است که چندین نفر حداقل یکی از آنها عینک ماسک سیاه و مسلح با تفنگ وارد شده بود خود را در لس آنجلس در مدت کوتاهی قبل از 5 صبح LAPD سروان. استیو لوری گفت.

تبلیغات

وقتی ماموران وارد در $2.5 میلیون عمارت آنها دریافتند 20 ساله خواننده رپ که نام قانونی بشار Barakah جکسون با زخم گلوله.

او گرفته شده بود به یک بیمارستان که در آن او مرده. افسران بازداشت چند نفر در داخل خانه اما آنها بعد از آن منتشر شد. حداقل چهار مظنون به فرار از صحنه, مقامات گفت.

عکس ها و ویدئوها در پاپ دود را Instagram داستان نشان داد او در L. A. در سه شنبه, گرفتن کوتاه کردن مو و نما توسط استخر در حیاط خلوت خانه که در آن او بعدا کشته شد. در شب او ارسال شده یک عکس از لس آنجلس افق از آنچه در ظاهر به خانه حیاط خلوت.

تپه های هالیوود خانه متعلق به Teddi Mellencamp از "زنان خانه دار واقعی از بورلی هیلز" و همسرش, Edwin Arroyave, با توجه به ثبت اموال. Mellencamp نوشت: در Instagram که او در مورد تیراندازی در اوایل روز شنبه توسط لیزینگ و مدیریت شرکت است که نظارت بر اجاره اموال.

"قبل از هر چیز ما می خواهم به گسترش نماز ما و تسلیت به خانواده و عزیزان تحت تاثیر این دست رفتن غم انگیز از زندگی," او نوشت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن