مساجد باز بماند در پاکستان حتی به عنوان ویروس تلفات

اسلام آباد - مساجد بودند مجاز به باز باقی می ماند در پاکستان در روز جمعه هنگامی که مسلمانان جمع آوری به صورت ه

توسط MINERALNEWS در 15 فروردین 1399

اسلام آباد - مساجد بودند مجاز به باز باقی می ماند در پاکستان در روز جمعه هنگامی که مسلمانان جمع آوری به صورت هفتگی نماز حتی به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس گسترش و خیلی از کشور به حال تعطیل.

نخست وزیر عمران خان با تکیه بر محدود کردن اندازه از جماعت حضور در مساجد و مشاوره به ماندن در خانه از گروه های مذهبی مانند کشور اسلامی ایدئولوژی شورای.

با این حال برخی از استان صادر شده خود را مستند سفارشات برای جلوگیری از مسلمانان از اجتماع برای نماز جمعه. در جنوب استان سند کامل مستند در حال اجرا از ظهر تا 3 بعد از ظهر زمانی که وفادار جمع آوری برای نماز. هر کسی که در خیابان دستگیر خواهد شد با توجه به استانی وزیر دولت محلی در بیانیه ای.

در شرق استان پنجاب که در آن 60 ٪ از پاکستان 220 میلیون نفر زندگی می کنند بازرسی تعیین شده است تا در شهرهای بزرگ متوقف کردن مردم از تجمع.

هنوز مساجد باز باقی می ماند در پاکستان حتی به عنوان آنها تعطیل شده اند در سراسر خاورمیانه و جاهای دیگر. خاورمیانه تایید کرده است بیش از 85000 موارد از ویروس و بیش از 3,700 مرگ و میر بسیاری از آنها در ایران.

ایران تلویزیون دولتی روز جمعه گزارش داد این ویروس کشته شدن یکی دیگر از 134 مردم و سوق دادن این کشور شمار کشته شدگان به حدود 3300 میان بیش از 53,000 موارد تایید شده. ایران و مجلس است و در میان کسانی که قرارداد این بیماری است.

پاکستان با 2,450 مورد تأیید و 35 مرگ و میر شده است به شدت انتقاد برای حرکت بیش از حد کند برای جلوگیری از اجتماعات بزرگ از جمله جمع دهها هزار نفر از مسلمانان از چند کشور اسلامی در ماه مارس است. جمع Tableeghi جماعت مبلغان سرزنش است برای چندین شیوع ویروس جدید در جای دیگر در جهان است. اولین مورد تأیید است که ظهور در غزه ترسیم شد به جمع آوری.

تمام محلات از جمله در خارج از پایتخت اسلام آباد تعطیل شده اند چرا که روحانیون که با حضور جمع آوری و آزمایش مثبت برای ویروس.

با وجود این برخی از رهبران مذهبی در پاکستان هنوز هم اصرار وفادار به نادیده گرفتن محدودیت ها و جمع آوری در مساجد.

مفتی Salah-ur-Rehman رئیس کمیته وظیفه با لکه بینی ماه جدید در پاکستان به مناسبت آغاز ماه مقدس مانند ماه رمضان رفت و در تلویزیون گفتن مردم ایمان خود را به حفاظت از آنها و آنها باید حضور در مسجد.

برای اکثر افراد این ویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. اما برای دیگران و به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث علائم شدید مانند ذات الریه است که می تواند کشنده باشد.

___

آسوشیتد پرس نویسنده امیر وحدت تهران در کمک به این گزارش.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب