ملات حمله خسارت بخشی از سفارت آمریکا ترکیب در بغداد

بزرگنمایی این تصویر خمپاره به یک رستوران در سفارت ایالات متحده ترکیب در منطقه سبز بغداد است یکشنبه ش

توسط MINERALNEWS در 7 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

خمپاره به یک رستوران در سفارت ایالات متحده ترکیب در منطقه سبز بغداد است یکشنبه شب به گفته مقامات عراقی. سفارت دیده می شود در اینجا در اوایل این ماه. ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایسنا

بر اثر حمله خمپاره ای فرود نادر ضربه مستقیم در سفارت ایالات متحده مرکب در بغداد سبز منطقه در روز یکشنبه, شب, آسیب رساندن به ساختمان ها و بنا به گزارش ها ترک حداقل یک نفر با جراحات جزئی. عراق نخست وزیر محکوم به اعتصاب و گفت: این می تواند به نوبه خود کشور را به یک میدان جنگ و پیچیده تر شدن تلاش ها برای رسیدن به آمریکا برای خروج نیروهای نظامی از عراق است.

"من شنیده انفجار و سپس 'پوشش' هشدار — sirens که صدا از سفارت" NPR جین Mia گزارش از بغداد. او می افزاید: "این است که نسبتا به طور منظم اتفاق کوچک پرتاب راکت یا موشک به منطقه سبز اما آنها بسیار به ندرت در واقع ضربه زدن به سفارت. این یکی بود."

در حالی که وزارت امور خارجه ایالات متحده را منتشر کرده است درباره جزئیات این حمله مقامات عراقی می گویند خمپاره آسیب دیده و یک رستوران و یک سالن Mia می گوید. او اضافه می کند که منطقه ناهار خوری خالی بود در آن زمان – که سفارت به طور موثر تحت مستند شرایط تنها ضروری کارکنان در وظیفه.

گزارش اولیه گفت کاتیوشا موشک مورد استفاده قرار گرفت در این حمله نگرانی از تجدید تنش ها بین ایالات متحده و ایران به تهران توقیف اغلب استفاده از این سلاح است. اما یک مقام آمریکایی بعد گفت: خمپاره استفاده شد جزئیات است که نشان می دهد طیف وسیع تری از گروه می تواند درگیر شده اند.

عراق نخست وزیر عادل عبد المهدی خواست همه نیروهای خود در عراق برای جلوگیری از هر گونه حملات علیه ایالات متحده و گفت عاملان این گونه خشونت ها "راهپیمایی این کشور به یک نتیجه غیر قابل تصور."

حمله به ایالات متحده و ایران شده است که در افزایش عقب و جلو خشونت:

  • Dec. 27: ایران-مرتبط با گروه شبه نظامی Kataib حزب الله حملات یک پایگاه نظامی آمریکا در نزدیکی کرکوک با موشک;
  • Dec. 29: آمریکا حملات هوایی هدف Kataib حزب الله در عراق و سوریه;
  • Dec. 31: معترضان طوفان سفارت آمریکا ترکیب در بغداد;
  • Jan. 3: ایالات متحده کشته شدن ایران مسلح ، ژنرال قاسم سلیمانی و نیروهای شبه نظامی عراق فرمانده ابو مهدی Muhandis در نزدیکی فرودگاه بغداد;
  • Jan. 8: ایران آتش موشک های بالستیک در عراق العین در سوریه پایگاه هوایی در عراق و یک پایه دوم در مسکو که خانه متحده پرسنل. اعتصاب در سوریه مجروح حداقل 34 ایالات متحده خدمات اعضا.


tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب