بیش از نیمی از کانادایی ها آن را پیدا استرس زا بودن در ملاء عام در همه گیر دوران نظرسنجی نشان می دهد

اتاوا—به عنوان محدودیت برای جلوگیری از گسترش COVID-19 باقی بماند یک بررسی جدید نشان می دهد بیش از نیمی از کانا

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

اتاوا—به عنوان محدودیت برای جلوگیری از گسترش COVID-19 باقی بماند یک بررسی جدید نشان می دهد بیش از نیمی از کانادایی ها آن را پیدا استرس زا به سرمایه گذاری در.

در یک وب سایت نظرسنجی انجام شده توسط شرکت رای گیری Leger و انجمن کانادایی مطالعات 57 درصد از پاسخ دهندگان گفت: ترک خانه خود را برای یک فضای عمومی ناشی از اضطراب.

در حالی که این اعداد و ارقام نسبتا منسجم در سراسر کشور آنها را به بالا از 64 درصد در انتاریو و یک کم از 48 درصد در آلبرتا.

در مقایسه 64 درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی گفت که آنها در بر داشت آن را تا حدودی و یا بسیار استرس زا به بیرون رفتن در طول بیماری همه گیر.

بررسی های انجام شده ممکن است 8 تا 11 در میان 1,526 کانادایی و 1,004 آمریکایی 18 ساله یا مسن تر که به صورت تصادفی استخدام از یک پنل آنلاین.

پس از انتخابات ایجاد شده از اینترنت پانل ها تصادفی نیست و نمونه این نظرسنجی نمی تواند اختصاص یک حاشیه خطا.

این رای گیری شرکت می گوید که با استفاده از داده های سرشماری سال 2016, نتایج که وزن بر اساس سن و جنسیت و زبان و منطقه در سطح آموزش و پرورش و حضور کودکان در خانواده به منظور اطمینان از یک نمونه نماینده از جمعیت است.

چهل و سه درصد از کانادایی ها که در زمان بخشی در بر داشت بیرون رفتن در ملاء تا حدودی استرس زا در حالی که 13 درصد در نظر گرفته آن را بسیار پر تنش باشد. ارقام مربوط نیست به مجموع 57 درصد به علت گرد کردن.

ده درصد از مردان که در پاسخ یافت رفتن بسیار استرس زا در مقایسه با 17 درصد از زنان است.

اکثریت قریب به اتفاق کانادایی که در بخشی از گفت: آنها توصیه های زیر برای کمک به مهار گسترش این رمان coronavirus با حفظ یک فاصله امن از دو متر از دیگران شستن دست های خود را اغلب سرفه یا عطسه به آرنج خود را و بیرون رفتن تنها برای ضرورت.

همچنين 42 درصد از کانادایی ها مورد بررسی گفت: آنها عینک محافظ و ماسک زمانی که آنها سر به مناطق عمومی در هفته گذشته است.

پنجاه و یک درصد گفت: افراد خارج از خانواده خود بدست عرض دو متر از آنها گذشته بیش از هفت روز است.

مراقبت مورد نیاز برای حفظ یک شخصی در فضای عمومی است که به احتمال زیاد یک عامل استرس در مردم احساس گفت: Leger معاون اجرایی رئیس جمهور مسیحی Bourque.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"هر بار که من را از خرید مواد غذایی که من باید انجام دهید به دلیل آن را یک ضرورت کسی می خواهد به انتخاب همان آوکادو من به دنبال در" او گفت:. "همیشه وجود دارد کسی در حباب خود را در برخی از نقطه, حتی اگر ما سعی کنید برای انجام بهترین ما."

پرسید: چه مدت آن را برای اقتصاد خود را در استان شروع به برگشت به حالت عادی با فعالیت های تجاری و مشاغل ایجاد شده در سطح قبل از همه گیر آمار 14 درصد گفت: حدود شش تا هشت ماه از هم اکنون 24 درصد حدود یک سال و 30 درصد یک تا دو سال است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب