بیش از یک دوجین مینیاپولیس پليس اصلاحات در نامه ای به ساکنان شهر

بیش از یک دوجین مینیاپولیس افسران پلیس که می گویند آنها نشان دهنده صدها نفر دیگر محکوم سابق افسر متهم در قتل ج

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399

بیش از یک دوجین مینیاپولیس افسران پلیس که می گویند آنها نشان دهنده صدها نفر دیگر محکوم سابق افسر متهم در قتل جورج فلوید. و آنها حمایت پلیس اصلاحات در نامه ای سرگشاده پنجشنبه منتشر شد که خطاب به "عزیز همه — اما به خصوص مینیاپولیس شهروندان است."

"ما از صمیم قلب محکوم درک چوین" نامه گفت: در ابتدا و در آن رفت و به محکوم کردن شرکت اخراج افسر اقدامات است.

"مثل ما درک چوین زمان سوگند به نگه داشتن حرمت زندگی با ارزش ترین," افسران نوشت و اضافه میکند: "درک چوین شکست خورده به عنوان یک انسان و محروم جورج فلوید از شأن خود و زندگی است. این است که ما که هستیم."

چوین است به اتهام قتل درجه دوم در قتل فلوید, 46, که درگذشت در حالی که در بازداشت پلیس مارس 25. تصویری فیلم برداری شده توسط تماشاگران را نشان می دهد چوین زانو در Floyd گردن برای نزدیک به 9 ساعت به عنوان او گریه می کند برای کمک و می گوید که او نمی تواند نفس بکشد. سه نفر دیگر از افسران بودند که در صحنه بودند به اتهام کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم. قتل را برانگیخته تظاهرات گسترده علیه خشونت پلیس و نژادی و نابرابری در مینه سوتا و در سراسر جهان است.

نامه ای به امضا رسید 14 افسران, اما آن را گفت: از آن ابراز "چه اکثریت قریب به اتفاق مینیاپولیس افسران پلیس احساس می کنم در این لحظه است."

"ما رهبران رسمی و غیر رسمی و از تمام رده ها در مینیاپولیس اداره پلیس. ما نه اتحادیه و یا دولت" در این نامه در ادامه اضافه کرد که آنها به نمایندگی از صدای صدها نفر از افسران دیگر.

"ما آماده برای گوش دادن و در آغوش خواستار تغییر و اصلاح و بازسازی" به ماموران گفت: مردم از مینیاپولیس. "ما با شما در حال حرکت رو به جلو است. ما مایل به کار با شما و برای شما به دست آوردن مجدد اعتماد خود را."

در حالی که این نامه را محکوم کرد چوین و اقدامات آن هیچ اشاره ای دو rookie افسران که به کمک پین فلوید رو به پایین در خیابان و نه آن ذکر افسر دیگر که ایستاده بود به تماشای. هر سه از کار اخراج شدند و متهم همراه با چوین.

14 افسران امضا کنندگان این نامه عبارتند از: جان Delmonico سابق مینیاپولیس پلیس اتحادیه رئيس جمهور. چند تا از دیگران برجسته کارآگاه. آنها گفتند: این نامه نشان دهنده بیانیه خود "در کل" اضافه کردن آنها را ندارد اضافی نظرات و یا به مصاحبه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب