بیش از 400 ، 000 گالن نفت خام خراب Orange County سواحل 30 سال پیش

در بعد از ظهر از فوریه. 7, 1990 تانکر نفت آمریکا معامله گر فرار بیش از لنگر خود را در نسبتا کم عمق آب کردن هان

توسط MINERALNEWS در 11 بهمن 1398

در بعد از ظهر از فوریه. 7, 1990 تانکر نفت آمریکا معامله گر فرار بیش از لنگر خود را در نسبتا کم عمق آب کردن هانتینگتون بیچ, ریختن نزدیک به 417,000 گالن نفت خام و رسوب سواحل محبوب در امتداد اورنج کانتی ساحل. نفت منجر به کشته شدن ماهی و حدود 3,400 پرندگان. پاکسازی کامل شد در آوریل 3.

نشت نبود تقریبا به عنوان بزرگ به عنوان 11 میلیون گالن های ریخته شده توسط اکسون والدز در پرنس ویلیام صدا آلاسکا کمتر از یک سال قبل بود اما بزرگترین نشت در امتداد سواحل کالیفرنیا از سال 1969 سانتا باربارا فاجعه است که ریخته شده بیش از 3 میلیون گالن نفت به کانال سانتا باربارا و کشته شدن هزاران نفر از پرندگان و ماهی و دریا پستانداران.

la-me-American-Trader-anniversary_Artboard 2 copy.jpg

صفحه اول اورنج کانتی Edition بار در روز پس از نشت نفت.

(لس آنجلس تایمز)

آمریکا معامله گر 800 پا تانکر اجاره توسط شرکت نفت انگلیس زده آن بندر لنگر در حالی که سوار سنگین و متورم در مورد 7,200 فوت کردن هانتینگتون بیچ. آن مشغول بود در یک پیچیده پهلوگیری مانور که شامل پشتیبان گیری به یک شناور که در آن این امر می تواند امن به هفت لنگر شناورها و سپس متصل به یک خط لوله زیردریایی به offload نفت به یک ترمینال در نزدیکی Newland خیابان توسط طلایی غرب پالایش Co.

تبلیغات

la-me-American-Trader-anniversary-01.jpg

(پل Duginski / لس آنجلس تایمز)

به عنوان لود تانکر heaved بالا و پایین بر روی متورم آن به احتمال زیاد پایین آمد خود را در آن لنگر پارگی بدنه و در نهایت نشت 416,598 گالن نفت خام به اقیانوس آرام. نفت سیاه شدن 15 مایل از اورنج کانتی سواحل و تهدید محیط زیست حساس تالاب.

حادثه اتفاق افتاده در آب در حدود 50 پا عمیق است. گارد ساحلی تخمین زده است که کشتی پیش نویس شد 43 سر پا, مدت کوتاهی قبل از حادثه است و آن را رسم 43.7 پا به طور کامل لود.

la-me-American-Trader-anniversary_Artboard 2.jpg

(پل Duginski / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

آمریکا معامله گر سفر آغاز شد والدز در آلاسکا که در آن زمان در یک محموله از نفت خام برای نفت-ذخیره سازی بارج در بندر لانگ بیچ. تانکر وارد Jan. 29 و متوقف می شود ساخته شده در ساحل این بندر به خالی کردن روغن. پس از آن در زمان جدید 23 میلیون گالن از نفت از نفت کش لنگر کردن ،

آن را به سمت چپ ساحل طولانی در 1 p. m. on Feb. 7 و رهبری جنوبی برای طلایی غرب فلات قاره مهار کردن هانتینگتون بیچ. آن وجود دارد به offload 12.5 میلیون گالن نفت به لوله کشی به یک پالایشگاه در سانتا فی اسپرینگز.

la-me-American-Trader-anniversary-04.jpg

(پل Duginski / لس آنجلس تایمز)

در حدود 4:30 بعد از ظهر در طی مانور به اسکله کشتی خود لنگر ظاهرا پاره gash در آن بدنه سوزن شماره 1 و 2 محموله نگه می دارد در سمت راست طرف.

"ما همه چیز را راست راه همان است که ما همیشه انجام" تایمز به نقل از جوان 19 ساله کارگر عرشه اریک خار یکی از سه خدمه درگیر در انداختن کشتی مجریان در طول سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: پس از حادثه رخ داده است.

بوش به یاد می آورد احساس "دو تیز تکان" چند دقیقه از هم جدا در حالی که کاهش کشتی سمت راست لنگر و تفکر کشتی ممکن است زده اند یک زیراب گل بانک. اما پس از آن او نگاه کرد و سمت و دیدم ضخیم, سیاه, روغن خارج می گردند از کشتی ،

"آب شد و فقط جوش با خام" بوش گفت: بار.

این حادثه مقصر شناخته شد در جریان و یک شکست برای تعیین عمق آب.

نشت رخ داده است و برخی از محبوب ترین کالیفرنیا سواحل است. شهرستان هانتینگتون و دولت در سواحل مورد استفاده توسط میلیون ها نفر از مردم هر سال در تابستان. در زمان نشت نفت در هانتینگتون بیچ, اسکله تعطیل شد به دلیل آسیب ناشی از یک طوفان زمستانی در سال 1988. ساخت و ساز آغاز شد در 1,856 پا اسکله در پاییز سال 1990.

تبلیغات

پس از نشت نفت خدمه با عجله به مهار لکه نفتی و حفاظت از سواحل اما بادها و جریان در نهایت رسوب روغن در مایل از ساحل. لاستیک رونق قرار داده بودند در محل برای نگه داشتن نفت از مصب مانند Bolsa Chica تالاب و بالا نیوپورت بای.

در حالی که نفت تا حد زیادی skirted ساحلی تالاب محلی یافت نشت افسرده و نا امید کننده نه تنها به دلیل فاجعه بار زیست محیطی, آسیب, اما به دلیل اثر آن بر کسب و کارهای محلی.

"این افتضاح است" گفت: Robert اوت یک گشت و گذار صاحب مغازه که به دست اورد شهرت در گشت و گذار فیلم "تابستان بی پایان." "این بسیار کثیف برای کسب و کار" گفت: بار. "همه که در اینجا در حال حاضر خبرنگاران و سیاستمداران است."

Oil spill

نفت از آمریکا معامله گر شوی در ساحل در ساحل نیوپورت. این دیدگاه است که به دنبال شمالی از 32 خیابان به 44 خیابان گرفته شده در فوریه. 14, 1990.

(همین Kelsen /لس آنجلس تایمز)

اما آمریکایی گر حادثه بود یک پوشش نقره ای برای محیط زیست. آن را به اضافه انگیزه در پی اکسون والدز نشت در مارس 24, 1989 به بحث و گران طرح قانونی به نیاز است که همه نفتکش فعال در بنادر ایالات متحده بود دو تخم.

آرتور مکنزی رئیس جمهور از تانکر مشاوره مرکز در نیویورک گفت: بار "این آن است. این است که شکر و تخم مرغ در کیک. در حال حاضر ما در حال رفتن به دریافت دو کف."

مکنزی سابق اکسون رسمی و طرفدار دو-پایین مورد نیاز گفت: "اگر آمریکا معامله گر تا به حال دو کف یا بدنه این حادثه نمی ریخته اند هر روغن; آن را نمی خواهد ساخته شده اند بر روی صفحه رادار در اخبار است."

به عنوان یک نتیجه مهم آلودگی نفتی مصوب 1990 موظف به تدریجی تمام تک بدنه تانکر و مخزن بارج توسط Jan. 1, 2015.

تبلیغات

در علاوه بر این به محیط زیست جزء تفریحی اثرات نشت نفت در ساحل بودند جبران شود.

با توجه به بار اورنج کانتی داوران در دسامبر. 8 سال 1997 در بر داشت Attransco شرکت صاحب آمریکایی گر مسئول نشت. دولت های محلی divvied تا حقوقی حل و فصل $11.6 میلیون با حدود 8.4 میلیون رفتن به شهرهای هانتینگتون بیچ و نیوپورت بیچ. پول مورد استفاده قرار گرفت برای ساحل ارتقاء و برای بازگشت خلیج علم مرکز در بالا نیوپورت بای.

که حل و فصل به دنبال دیگران با BP America, ترانس-آلاسکا خط لوله مسئولیت صندوق و طلایی غرب پالایش Co.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب