بیش از 40 دانشگاه لغو کلاس های حضوری در پاسخ به کروناویروس

بزرگنمایی این تصویر دانشگاه واشنگتن در سیاتل یکی از دانشگاههای آمریکا که لغو کلاس های حضوری در پاسخ

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

دانشگاه واشنگتن در سیاتل یکی از دانشگاههای آمریکا که لغو کلاس های حضوری در پاسخ به گسترش coronavirus. کارن Ducey/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارن Ducey/گتی ایماژ

بیش از 40 دانشگاه های ایالات متحده را لغو کلاس های حضوری به دلیل coronavirus که از صبح روز سه شنبه. کالج ثبت نام در مجموع بیش از 600 ، 000 دانش آموزان و عبارتند از, دانشگاه کلمبیا, دانشگاه پرینستون, برنج, دانشگاه استنفورد, دانشگاه هوفسترا دانشگاه و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به علاوه دانشگاه واشنگتن و کلاچ از کالج در ایالت واشنگتن.

آموزش فن آوری متخصص برایان الکساندر از دانشگاه جورج تاون بوده است که منجر به تلاش برای پیگیری coronavirus مربوط به آموزش عالی تعطیلی. او می گوید او انتظار برای دیدن بسیاری از بیشتر در روزهای آینده و هفته. "آموزش عالی بسیار قوی ذهنیت گله بنابراین من فکر می کنم یک بار دانشگاه [واشنگتن] ساخته شده یک تغییر به آموزش آنلاین من فکر می کنم که واقعا هر کس هیجان زده است."

بسیاری از کالج ها اعلام کرد که آنها توقف در کلاس های حضوری پس از, دانش آموزان یا کارکنان آزمایش مثبت برای ویروس. دیگران مانند میدلند در دانشگاه نبراسکا اعلام کرد که آنها تنها بودند لغو "از فراوانی از احتیاط."

حوادث برای دانش آموزان آینده نگر مانند استنفورد را اعتراف آخر هفته نیز لغو شده است. اما بسیاری از دانشگاه ها به دنبال راهنمایی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و باز ماندن زمانی که امکان پذیر است به ارائه مسکن و وعده های غذایی برای دانش آموزان است.

آزمایشگاه های تحقیقاتی از جمله کسانی که در بررسی coronavirus خود را در اکثر موارد باز باقی می ماند. دانشگاه واشنگتن سخنگوی ویکتور بالتا NPR گفت: "پردیس بسته نشده است; بنابراین هر محققان که نیاز به آمدن به دانشگاه قادر به انجام این کار."

علاوه بر این برخی از کالج ها که لغو کلاس های مانند برنج و دانشگاه واشنگتن در ادامه به برگزاری رویدادهای ورزشی.

در اغلب موارد, کالج که لغو شده در کلاس های حضوری را گرفته و مراحل را به ارائه برخی از آموزش های آنلاین در این فاصله و کسانی که هنوز برگزاری کلاس های در حال آماده سازی برای انجام همان صورت لزوم.

استنفورد سخنگوی E. J. میراندا NPR گفت "ما نه لغو کلاس. ما در حال اجرای دستورالعمل های آنلاین برای دو هفته باقی مانده از سه ماهه."

دانیل Stanford آموزش و پرورش و چند رسانه ای استاد در دانشگاه شده است جمع آوری منابع را توسط دانشگاه ها به کمک دانشکده شیفت به آموزش آنلاین. لیست خود را شامل یادگیری سیستم های مدیریت مانند تخته سیاه, ویدئو کنفرانس برنامه هایی مانند زوم و بزم سخنرانی ضبط ابزار مانند Kaltura و دوره های رایگان آنلاین سیستم عامل مثل Coursera.

روز پنجشنبه ایالات متحده وزارت آموزش و پرورش صادر ارشاد اجازه می دهد کالج ها به محوری به سرعت به ی آموزش از راه دور بدون نیاز به رفتن را از طریق کانال های عادی برای تصویب یک برنامه آنلاین. همانطور که برای دانش آموزان که ثبت نام و یا دانشگاهی ایستاده ممکن است مختل وزارت آموزش کمک های مالی به مدیران "استفاده از قضاوت حرفه ای برای ایجاد تنظیمات در یک مورد به مورد بر اساس" تا آنجا که کمک های مالی به مقدار و واجد شرایط بودن.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کند که موسسات آموزش عالی که هنوز شناسایی این ویروس در جامعه خود را در چند مرحله در حال حاضر از جمله به روز رسانی اضطراری عملیات طرح ارتقای بهداشت پایه و پله تا تمیز کردن و ضد عفونی از پروتکل های.

یک بار آموزش عالی رهبران شناسایی یک مورد در جامعه خود CDC توصیه می کند که آنها "تعیین اگر هنگامی که و برای چه مدت" را به حالت تعلیق در شخص رویدادها و جلسات کلاس. CDC توصیه می کند که دانشگاه ها سعی کنید برای حفظ خدمات اساسی از جمله مسکن و وعده های غذایی. برای مثال به جای خدمت به وعده های غذایی در سالن های غذاخوری در آژانس نشان می دهد جایگزین مانند "گرفتن و رفتن" ناهار.

CDC همچنین توصیه می کند که رهبران مدرسه "کمک به مقابله با انگ و ترویج انعطاف پذیری در محوطه دانشگاه." آن را توصیه می کند که کالج ها کار را به "مقابله با گسترش اطلاعات غلط و کاهش ترس" و رهبران "صحبت کردن در برابر رفتارهای منفی از جمله اظهارات منفی در رسانه های اجتماعی در مورد گروه از مردم است."

در رسانه های اجتماعی دانش آموزان شده اند صحبت کردن در مورد لغو.

"@پرینستون فقط به لغو کلاس های حضوری به مدت سه هفته به دلیل Coronavirus اما آنها نمی تواند جایگزین صابون دست ما در خوابگاه که خالی برای یک هفته" نوشت: یک کاربر که شناسایی به عنوان یک عضو از کلاس 2021.

روز یکشنبه یک کاربر توییتر که با شناسایی به عنوان یک دانشجو در دانشگاه فوردهام نوشت: "کلمبیا لغو کلاس باعث 1 فرد در معرض coronavirus در ضمن فوردهام است باز ماندن با 5 نفر در معرض." بعد فوردهام لغو کلاس.

این داستان به روز شده است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب