بیش از 1 میلیون نفر بهبود یافته اند از COVID-19 در سراسر جهان

بزرگنمایی این تصویر بیش از یک میلیون نفر مبتلا به COVID-19 در حال حاضر بهبود از این بیماری است. سلام

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

بیش از یک میلیون نفر مبتلا به COVID-19 در حال حاضر بهبود از این بیماری است. سلامت کارگران نگه نشانه در کنار 16 روز کودک که بهبود از COVID-19 به عنوان او مرخص است از ملی بیمارستان کودکان در Quezon city Metro Manila فیلیپین در اوایل این هفته. با نام مستعار "کوبه" نوزاد برای اولین بار بود COVID-19 بیمار مرخص می شود در بیمارستان کودکان. هارون Favila/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هارون Favila/AP

بیش از 1 میلیون نفر در سراسر جهان بهبود یافته اند از COVID-19 با توجه به داده های جمع آوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

در اطراف 154,000 مردم در ایالات متحده به بهبود از ویروس مرگبار است.

اگر چه افرادی که بهبود یافتن از یک عفونت ویروسی اغلب ساخت تا ایمنی به بعد پیمانکاری همان بیماری هنوز معلوم نیست که آیا این مورد برای COVID-19. سازمان بهداشت جهانی هفته گذشته گفت که یک بار به عفونت کروناویروس هنوز ثابت نشده است که منجر به ایمنی.

ایالات متحده در حال حاضر دارای بیشترین تایید COVID-19 مورد از هر ملت با بیش از 1 میلیون نفر است. آن را فقط کمتر از یک ماه پیش که به این بیماری عبور از 1 میلیون مورد آستانه در سطح جهان است.

در سطح جهان وجود دارد که بیش از 3.27 میلیون موارد تایید شده. اسپانیا و ایتالیا و انگلستان و فرانسه و آلمان هر یک گزارش بیش از 160000 COVID-19 موارد است.

مرگ و میر ناشی از کوروناویروس مجموع حدود 235,000 در سطح جهان است. در ایالات متحده بیش از 60 ، 000 نفر کشته شده اند به دلیل coronavirus.

شهر نیویورک و مناطق اطراف آن شده است آمار COVID-19: بیش از 18000 نفر فوت کرده اند در بزرگترین شهر کشور. دیگر نقاط از محدوده Cook County, Illinois, به شهرستان Wayne, Michigan.

ایالات متحده به یک نقطه عطف در تست این هفته بیش از 6 میلیون آزمایشات تجویز می شود.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن