بیشتر RCMP اسناد و مدارک در مورد N. S. جرم تیراندازی می تواند امروز منتشر شد

اطلاعات بیشتر در مورد در ماه گذشته به جرم تیراندازی در شمال, Nova Scotia ممکن است پدیدار شود امروز به عنوان یک

توسط MINERALNEWS در 5 خرداد 1399

اطلاعات بیشتر در مورد در ماه گذشته به جرم تیراندازی در شمال, Nova Scotia ممکن است پدیدار شود امروز به عنوان یک دادگاه به نظر می رسد در انتشار بیشتر اسناد و مدارک ثبت شده توسط RCMP در پی قتل.

یک کنسرسیوم از رسانه ها و سازمان های ارائه شده توسط وکیل, David Coles است درخواست unsealing از پنج اطلاعات برای به دست آوردن و دو تولید سفارشات. یک ITO منطق است پلیس ارسال به یک قاضی زمانی که آنها برای درخواست یک حکم جستجو. تولید منظور وادار یک فرد یا سازمان برای تولید اسناد و مدارک و پرونده به پلیس.

یکی از ITOs منتشر شد به شدت redacted گذشته دوشنبه. این سند شامل حساب از شاهدان توصیف مسلح به عنوان یک "بیمار روانی," "پارانویا" و "کنترل" بلکه به عنوان "یک میلیونر و بسیار هوشمند است."

آن را نیز شامل یک حساب مسلح خرید 800 دلار ارزش گاز چند هفته قبل از کشتار. آن را بازگو شاهدان عینی گفت: فرد مسلح صحبت کرده بود در مورد راه هایی برای خلاص شدن از بدن است و او ادعا کرد که برای نگه داشتن مواد شیمیایی برای انجام این کار در بشکه های زیر عرشه از خانه خود در Portapique, N. S.

آن بوده است تنها بیش از یک ماه از یک فرد مسلح در لباس پوشیدن به عنوان یک Mountie و رانندگی المثنی RCMP ماشین وحشت جوامع روستایی در شمال, Nova Scotia. بیش از یک دوره از 13 ساعت از مارس 18 تا 19 تیرانداز کشته شدن 22 نفر و مجموعه ای از خانه ها و اتومبیل ها در آتش ابتدا در Portapique.

پلیس در نهایت با گابریل Wortman و کشته او را در یک ایستگاه گاز در Enfield 100 کیلومتر دور است.

سوالات مطرح شده در مورد RCMP واکنش به تیراندازی از جمله تاخیر بین شاهد گزارش می دهد که Wortman بود رانندگی یک ماکت RCMP ماشین پلیس و اطلاع رسانی عمومی است. سوال را نیز مطرح شده درباره RCMP تصمیم به اطلاع عمومی توسط رسانه های اجتماعی به جای استفاده از سیستم هشدار اضطراری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب