بیشتر زندانیان زندانبانان تست مثبت به عنوان coronavirus همچنان به گسترش از طریق زندان

Coronavirus همچنان به حرکت را از طریق صفوف از اجرای قانون در جنوب کالیفرنیا به عنوان افسران و زندانیان زندان م

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399

Coronavirus همچنان به حرکت را از طریق صفوف از اجرای قانون در جنوب کالیفرنیا به عنوان افسران و زندانیان زندان مبارزه اجتماعی را حفظ فاصله.

جایی است که بیشتر عمیقا آشکار از در کنار رودخانه شهرستان که در آن حداقل 80 زندانیان و 55 کارکنان — بسیاری از آنها نمایندگان — باید آزمایش مثبت برای COVID-19. دو جانباز نمایندگان در این بخش از دست داده اند زندگی خود به بیماری ناشی از کوروناویروس.

در 10 روز تعدادی از نمایندگان آلوده به بیش از دو برابر شده در حالی که تعدادی از زندانیان که آزمایش مثبت را چند برابر کرده است بیش از شش Riverside County Sheriff چاد بیانکو گفت.

تبلیغات

بیانکو فکر می کند که تعداد زیادی ناشی از "سکوت پخش" کسانی که مبتلا به این ویروس هستند که نشان می دهد هیچ علائم ظاهری و سپس ناخواسته به گسترش این بیماری به دیگران.

"هر یک از ما می تواند آن را دریافت" بیانکو گفت. "ای کاش می شد یک مطالعه پزشکی اگر شما از آنچه اتفاق افتاده است به ما آژانس و با چه سرعتی آن را گسترش او گفت:" بیش از آخر هفته در یک برنامه رادیویی. "آن را به ما نشان داد این چیزی است که ما آماده است."

زمانی که نمایندگان دیوید Werksman, 51, و ترل جوان, 52, درگذشت مارس 2 از عوارض ناشی از COVID-19 آن را به سرعت پدید آمده است که جوان بود در میان دو ده نمایندگان آلوده در حالی که مشغول به کار در این محدوده از زندان.

بیانکو که مخالف صفر وثیقه حرکت در سطح ایالت مخالفت با آزاد کردن زندانیان زندان در اوایل اما گفت که مانند هر زندانبان در دولت خود را اداره مراقبت از زندانیان' پزشکی نیاز دارد. با صراحت صحبت جوان پس از مرگ و تعداد زیادی از زندانیان زندان تا به حال آزمایش مثبت برای ویروس بیانکو هشدار داد: "اگر شما نمی خواهید به قرارداد [coronavirus] نمی شکستن قانون است. شما نمی تواند هیچ ساده تر از آن است."

تبلیغات

از 80 زندانی که قرارداد COVID-19, 16 بهبود یافته اند. سه نفر از 55 کلانتر کارکنان در معرض ویروس بازگشته اند به کار.

در لس آنجلس لس آنجلس گزارش داد 54 کارگران که آزمایش مثبت برای coronavirus از جمله پنج تن از کارکنان فرماندهی. دو نفر از کارکنان باقی می ماند بستری در حالی که 13 بازگشت به کار پس از ساخت یک بازیابی.

درجه حرارت از کارکنان در حال حاضر به عنوان بررسی تغییرات آغاز خواهد شد و هزاران نفر از افسران در حال کار 12 ساعت شیفت در حالی که با پوشیدن ماسک محافظ.

Asst. رئیس هوراس فرانک گفت که در حالی که اجتماعی فاصله است کمک به کمک به جلوگیری از گسترش بیماری قیمومیت نیست همیشه یک گزینه برای افسران در هنگام برخورد با کسانی که نیاز به کمک و یا در تعقیب یک مظنون جنایی.

در میان لس آنجلس کلانتر 29 کارکنان باید آزمایش مثبت و بیش از 376 اعضای هیات شده اند قرنطینه. بسیاری از آنها در حال حاضر بازگشت به کار با توجه به اعداد آخرین به روز رسانی جمعه.

شش زندانی در زندان شهرستان قرارداد بسته اند coronavirus و 19 دیگران در انزوا با COVID-19 علائم. بیش از 400 نفر از زندانیان تحت قرنطینه به دلیل تماس با کسی که آلوده است با توجه به کلانتر.

اورنج کانتی در مقابل دیده می شود بسیار کمتر از موارد. تا کنون تنها 13 زندانیان و سه کلانتر کارکنان — همه آنها در زندان به سیستم — دارای آزمایش مثبت برای ویروس .

تبلیغات

در San Bernardino County, حداقل نه کلانتر کارکنان — هفت نفر از آنها نمایندگان — و یک زندانی باید قرارداد coronavirus. آخرین معاون که تست مثبت شنبه مشغول به کار در زندان گفته است.

در موسسه کالیفرنیا برای مردان در چین در لبه جنوبی San Bernardino County, 21 کارکنان و 38 زندانیان تبدیل شده اند آلوده. این است که بدترین شیوع کروناویروس در دولت اصلاح سیستم. در یک جلسه دادگاه در درمان دولت اصلاحات زندانیان کارکنان پزشکی گفت: شیوع متصل است به جامعه گسترده تر.

زندانیان جدا شده در رانچو کوکامونگا غرب دره بازداشتگاه در حال نمایش COVID-19 علائم.

اعداد در میان جنوب کالیفرنیا اجرای قانون در حال بریدن در مقایسه با کسانی که در نیویورک که در آن 20 NYPD کارکنان درگذشت COVID-19. برخی از 2,713 لباس شخصی کارکنان و 471 شهروندان را آزمایش مثبت و 18 درصد از نیروی کار در بیمار نامیده می شود در روز شنبه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن