بیشتر تخلیه نزدیکی هند کارخانه پس از مرگ نشت گاز

HYDERABAD, India - هند مقامات تخلیه بیشتر مردم از روستاها در نزدیکی کره جنوبی متعلق به کارخانه مواد شیمیایی که

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

HYDERABAD, India - هند مقامات تخلیه بیشتر مردم از روستاها در نزدیکی کره جنوبی متعلق به کارخانه مواد شیمیایی که نشت گاز و کشته شدن 12 نفر و در سمت چپ حدود 1000 تلاش برای نفس کشیدن.

مقامات گفت: تخلیه شد احتیاطی اما این باعث ترس و وحشت در میان مردم یک شبه که یکی دیگر از نشت گاز رخ داده بود.

"هیچ وجود ندارد یکی دیگر از نشت" فاجعه ملی پاسخ سخنگوی نیروی کریشن کومار روز جمعه گفت.

مالک کارخانه LG Chem گفت: این خواسته پلیس برای تخلیه ساکنان به دلیل نگرانی که افزایش درجه حرارت در کارخانه گاز مخزن احتمالا می تواند باعث نشت دیگری. این شرکت گفت که تزریق آب به مخزن و استفاده از دیگر اقدامات برای حفظ درجه حرارت تحت کنترل است.

حالت administrator در منطقه Vinay Chand گفت: مقامات پرواز در مواد شیمیایی از یک کشور همسایه برای خنثی کردن گاز به طور کامل قبل از اجازه دادن به مردم برای بازگشت به خانه های خود.

تیم های متخصص بودند چک کردن کارخانه مجاورت برای هر aftereffects از نشت گاز. ساکنان پنج روستا در حال انتظار برای یک سیگنال روشن به بازگشت به خانه های خود Chand گفت.

اولیه تخلیه در روز پنج شنبه تحت تاثیر قرار حدود 3000 نفر است.

مرگ و میر افزایش به 12 روز جمعه با یک نفر در حال مرگ در بیمارستان P. V. Sudhakar, دکتر گفت:.

Chand گفت: 316 نفر تحت درمان در بیمارستان و در وضعیت با ثبات است. دولت رئیس پلیس Damodar Gautam سونگ گفت: 800 نفر آزاد شدند و پس از درمان در روز پنج شنبه.

شیمیایی استایرن مورد استفاده برای پلاستیک و لاستیک, در روز پنج شنبه به بیرون درز کرده از LG پلیمرهای گیاهی در حومه شرقی شهر ساحلی ویساکاپاتنام در آندرا پرادش در حالی که کارگران در حال آماده شدن برای راه اندازی مجدد این مرکز پس از coronavirus مستند کاسته شد.

نشت مشکوک شد که از مخازن بزرگ سمت چپ به تنهایی بیش از شش هفته گذشته.

"ما اطلاعات اولیه است که کارگران چک کردن ذخیره سازی گاز مخزن هنگامی که آن را شروع به نشت" گفت: صنایع وزیر M. Goutham ردی.

ویدئوها و عکس ها از این منطقه نشان داد که ده ها تن از مردم دروغ ناخودآگاه در خیابان آغوش باز با کف انتهایی از دهان خود را. مردم فرار با پای سوار بر موتور و در باز کردن کامیون خود را به عنوان افسر پلیس برخی از پوشیدن ماسک گاز با عجله به مردم از خانه های خود.

صحنه برانگیخته خاطرات تلخ از بوپال فاجعه صنعتی در سال 1984 که به کشته شدن حداقل 4000 نفر و مجروح شدن یکی دیگر از 500,000 بسیاری از آنها با مشکلات بهداشتی مزمن امروز با توجه به دولت است.

پتو گاز گسترش حدود 3 کیلومتر (1.8 کیلومتر) مشمئز کننده مردم در حداقل چهار روستا. نشت متوقف شده ساعت 8 صبح پنج شنبه, مقامات گفت.

سم, استایرن گاز می تواند جمع کردن یک فرد در عرض چند دقیقه از استنشاق می شود و مرگبار در غلظت های بالا.

LG Chem., Ltd. است کره جنوبی بزرگترین شرکت شیمیایی و تولید طیف وسیعی از محصولات صنعتی از جمله پتروشیمی و پلاستیکی و باتری های مورد استفاده در الکترونیک خودرو. آن است که بخشی از آن متعلق به خانواده LG Corp. کنگلومرا که همچنین دارای یک الکترونیک arm که در سطح جهانی فروش گوشی های هوشمند و تلویزیون ها و رایانه های شخصی.

کره جنوبی وزارت امور خارجه گفت: خود را سفیر ایران در هند به ابراز تاسف و تسلیت به بیش از نشت گاز. یک وزارتخانه در بیانیه ای گفت: کره جنوبی از دولت است که از نزدیک نظارت بر تلاش برای رسیدگی به پس.

LG Chem آغاز شد عامل این کارخانه در ویساکاپاتنام در سال 1997 و هند عملیات یکی از پیشرو تولید کنندگان پلی استایرن و پلی استایرن منبسط شده در کشور است. در ویساکاپاتنام گیاه حدود 300 نفر از کارگران.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

کاسه به شکل شهر ساحلی در آندرا پرادش است صنعتی hub شناخته شده به صورت مکرر نشت گاز و حوادث است. در دسامبر 2019 نشت از یک شرکت دارویی به کشته شدن دو نفر است.

"ما یاد گرفتیم از اشتباهات گذشته ما گفت:" E. A. S. Sarma سابق ارشد رسمی دولت با اشاره به سال 1984 بوپال نشت گاز.

در نظر گرفته بدترین صنعتی حادثه نشت از متیل isocyanate در اتحادیه کاربید هند آفت کش گیاهی درخواست های پی در پی دولت های هند به تعهد به بهبود استانداردهای ایمنی. اما بسیاری از حوادث مشابه چه در مقیاس کوچکتر ادامه.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب