مامان دستگیر و اخراج در اوکلند نمی خواهد چهره اتهامات گروه می گوید

چهار نفر دستگیر شده در ماه گذشته در میان اخراج اجباری از بی خانمان مادران و کودکان در غرب اوکلند که آنه کالیفر

توسط MINERALNEWS در 26 بهمن 1398

چهار نفر دستگیر شده در ماه گذشته در میان اخراج اجباری از بی خانمان مادران و کودکان در غرب اوکلند که آنه کالیفرنیا بحران مسکن را در قبال اتهامات این گروه این هفته اعلام کرد.

با توجه به Moms4Housing که توصیف خود را به عنوان یک "جمعی از unhoused و insecurely قرار دارد مادران" در آالمدا کانتی دفتر دادستان منطقه گفت: این گروه روز شنبه که آن را نمی خواهد ادامه با اقدام قانونی علیه مبهم صلیب Tolani پادشاه و دو مرد حامیان این گروه است.

D. A. دفتر نبود فورا در دسترس است برای نظر جمعه.

مادران و فعالان مسکن در زمان بیش از یک خالی خانه سه اتاق خوابه در خیابان ماگنولیا با فرزندان خود در ماه نوامبر در تلاش برای پیدا کردن سرپناه و اعتراض به منطقه خلیج جاری بحران مسکن. گروه چمباتمه در آبی و سفید خانه برای دو ماه تا Alameda County sheriff نمایندگان اجرا اخراج منظور در Jan. 14 با اسلحه کشیده شده که در نزدیکی معترضان شعار "بگذار بچه برود."

تبلیغات

دو زن و دو مرد دستگیر شده بودند در این حادثه.

"هواپیماهای بدون سرنشین جنگی بی پایان پلیس کامیون پر از سربازان خسته افسران SWAT/پلیس ضد شورش یک ربات و کوب شد با استفاده از به انجام قبل از سحر حمله در یک خانه در یک محله مسکونی که در آن [آملدا] فکر کودکان حضور داشتند" مادران گروه گفت: در یک دادخواست در ماه گذشته درخواست برای پاسخگویی و گزارش اقدامات جمعه.

خانه خالی باقی مانده پس از Wedgewood Inc., یک ردندو بیچ مبتنی بر املاک و مستغلات سرمایه گذاری شرکت که flips یک خانه خریداری ملک در سلب حق اقامه دعوی حراج بیش از تابستان است. این شرکت در خدمت زنان با اخطار اخراج در ماه دسامبر که آنها جنگیدند.

املاک و مستغلات شرکت پس از موافقت با فروش خانه به محلی اعتماد به نمایندگی از مادران 4 مسکن.

تبلیغات

این گروه به نام کلانتر را به عموم انتشار همه پلیس گزارش مربوط به ژانویه بازداشت.

"ساکنان آالمدا کانتی حق دارند بدانند که این شهرستان را توجیهی برای استفاده از مخازن برای حذف بدون خشونت مادران از قبلا خالی به خانه می دانید هزینه به مالیات دهندگان برای چنین رفتار است."

کلانتر Sgt. J. D. Nelson گفت: این سوابق می تواند درخواست شده تحت قانون.

"هر کس توانایی," او گفت:. "که بخشی از سوابق عمومی قوانین ما در کالیفرنیا است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب