میت رامنی پیشنهاد خطر طرح پرداخت برای کارگران ضروری

بزرگنمایی این تصویر سناتور. میت رامنی پیشنهاد موقت پرداخت پاداش به 12 دلار در ساعت — برای خط مقدم کا

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

سناتور. میت رامنی پیشنهاد موقت پرداخت پاداش به 12 دلار در ساعت — برای خط مقدم کارکنان در طول COVID-19 بیماری همه گیر. افزایش پرداخت می شود, در بخش, توسط کارفرمایان و جبران از طریق حقوق و دستمزد اعتبار مالیاتی. کارولین Kaster/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارولین Kaster/AP

سناتور. میت رامنی در ارائه یک راه برای کارگران در خط مقدم و ضروری شغل به طور موقت پرداخت ضربت در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

منتشر شده در جمعه, Patriot پرداخت یک پیشنهاد از یوتا سناتور و 2012 جمهوریخواه نامزد انتخابات ریاست جمهوری با هدف ارائه پاداش پرداخت تا 12 دلار در ساعت در بالای نرمال دستمزد — برای کارکنان واجد شرایط شغل. افزایش خواهد گسترش از طریق ژوئن و جولای خواهد بود و پرداخت توسط کارفرمایان و دولت فدرال از طریق حقوق و دستمزد اعتبار مالیاتی.

کارگران در صنایع تعیین شده توسط کنگره و وزارت کار به عنوان ضروری از جمله بیمارستان ها فروشگاه های مواد غذایی و بهداشتی تولید می تواند واجد شرایط برای خطر پرداخت با توجه به یک صفحه خلاصه ای از وطن پرداخت.

"مراقبت های بهداشتی حرفه ای, فروشگاه مواد غذایی, کارگران, مواد غذایی و بسیاری دیگر — گمنام میهن پرستان در خط مقدم از این بیماری همه گیر — هر روز خود را در معرض خطر ایمنی برای سلامت و رفاه کشور ما و آنها سزاوار ما بی دریغ حمایت از" میت رامنی گفت: در آزادی مطبوعات اعلام این طرح است. "پاتریوت پرداخت یک راه برای ما برای پاداش های اساسی ما کارگران به عنوان آنها همچنان به حفظ آمریکایی ها سالم و تغذیه است."

رامنی است که نه تنها مجلس به پیشنهاد یک فرم از خطر پرداخت برای کارمندان ضروری است.

ماه گذشته حزب دموکرات نشان داد خود را پیشنهاد — فدرال صندوق ارائه پرداخت تا $25,ooo یا 13 دلار در ساعت و عطف به ماسبق برای جبران مقدماتی کارگران قدمت آن به اواخر ژانویه زمانی که بهداشت عمومی اورژانس برای اولین بار اعلام کرد.

طرح خود را نیز پیشنهاد پرداخت یک بار از $15,000 برای جلب کارگران جدید را ضروری زمینه.

سناتور. برنی سندرز نیز نامیده می شود نوعی از خطر پرداخت.

بر خلاف دموکراتیک پیشنهاد اما رامنی طرح مردد به کارفرمایان ارائه یک استرداد مالیات بر حقوق و دستمزد اعتبار برای پرداخت پاداش به کارکنان واجد شرایط. این طرح آمده است که کارفرمایان خواهد بود مسترد تا سه چهارم از خطر پرداخت پاداش به کارکنان ساخت کمتر از 90000 دلار در سال است.

"این شکل از خطر پرداخت خواهد مکمل و نه جایگزین یک کارفرما مسئولیت پرداخت کارگران خود را — آن طراحی شده است به چهار برابر هر گونه پاداش کارفرما به کارگران ضروری," رامنی گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب