مینه سوتا به استقرار رکورد نیروی گارد برای مهار ناآرامی بیش از مرگ جورج فلوید

بزرگنمایی این تصویر یک گارد ملی خودرو نشان دهنده یک جمعیت از معترضان روز جمعه در مینیاپولیس که در آن

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک گارد ملی خودرو نشان دهنده یک جمعیت از معترضان روز جمعه در مینیاپولیس که در آن مسلح ، ژنرال جان جنسن گفت: قبلی استقرار "کافی نیست" برای رسیدگی به چهارمین شب متوالی تظاهرات گسترده در بیش از مرگ جورج فلوید. جان Minchillo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Minchillo/AP

در مواجهه با چهارمین شب متوالی تظاهرات گسترده در بیش از مرگ جورج فلوید, مینه سوتا در جمعه مستقر و بزرگترین آن اجرای قانون عملیات در وزارت امور خارجه, تاریخ, از جمله بیش از 700 نفر از اعضای گارد ملی.

"آن را به اندازه کافی" مسلح ، ژنرال جان A. جنسن گفت شنبه.

در حال حاضر با یک پنجم شب از تظاهرات بلندی جنسن رئیس دولت گارد ملی گفت: مقامات به شدت افزایش حضور نظامی در مینیاپولیس.

مقامات انتظار می رود برای استقرار برخی از 2500 سرباز و خلبان ظهر شنبه و به زودی بسیج دولت کامل نیروی گارد ملی از بیش از 13000 — "یک عمل است که هرگز گرفته شده در 164 سال سابقه مینه سوتا گارد ملی" با توجه به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz که صحبت می کرد در یک کنفرانس خبری مشترک با جنسن.

"ما درک می کنیم کاری که ما باید انجام دهیم و نسل درد که رفت به آنچه اتفاق افتاده است با جورج فلوید و قتل" فرماندار گفت شنبه.

"اما در این نقطه در زمان هیچ چیز ما به آدرس کسانی که بی عدالتی هیچ چیز ما را به ارائه عدالت به جورج فلوید و خانواده اش که من با صحبت شب گذشته — هیچ یک از آن چیزهایی که توجه به هر یک از این افرادی که در خارج وجود دارد شلیک بر گارد ملی سوزش کسب و کار ما جوامع و قصد اخلال در هر صورت ظاهر از زندگی مدنی است."

پنتاگون نیز قرار داده شده به عنوان بسیاری از 800 نفر از اعضای پلیس نظامی در آماده سازی برای استقرار سفارشات یک مقام آمریکایی تایید به NPR. ماموران در دسترس خواهد بود برای کمک لجستیک تجزیه و تحلیل و یا نظارت در صورت درخواست فرماندار.

کمتر از یک هفته گذشته است فلوید پس از مرگ در بازداشت پلیس. اخلال تصویری از دستگیری او فیلم برداری توسط تماشاچی دوشنبه شب در مینیاپولیس به تصویر می کشد افسر درک چوین با زانو خود را بر گردن دستبند سیاه و سفید مرد برای بیش از هفت دقیقه. سفید افسر پلیس — که پس از کار اخراج شده و به اتهام قتل در ادامه به بوته وزن خود را فلوید پس از درخواست خود برای کمک به راه به یک بی سکوت.

فدرال تحقیقات همچنان در جریان است به این حادثه با اتهامات ممکن است برای چوین و سه نفر دیگر از افسران دیده می شود در این ویدئو.

است که راضی نمی معترضان که دیوانگی بیش فلوید مرگ گسترش فراتر از مینیاپولیس. کشت و شهرستانها — از دیترویت به آتلانتا از لس آنجلس به واشنگتن — دیده می شود تجمع اعتراضی به صدای خشم و انزجار خود را در مورد رفتار پلیس آمریکایی های آفریقایی تبار.

در بسیاری از این شهرها تجمعات خشونت تبدیل شد و برخی از معترضان در درگیری با پلیس و آسیب رساندن به ساختمان. اجرای قانون گزارش داد صدها نفر از بازداشت در سراسر کشور و حداقل یکی مرگ یک جوان 19 ساله که کشته شد زمانی که به کسی شلیک به یک جمعیت در دیترویت به گفته پلیس محلی.

چندین نفر نیز زخمی های تیراندازی دوشنبه شب در Louisville, Ky., که در آن جمعیت را جمع آوری کرده اند در اعتراض به شکایت به خانه نزدیک تر: مرگ Breonna تیلور 26 ساله سیاه زن که به ضرب گلوله کشته شد و کشته شده توسط پلیس در آپارتمان خود در اوایل این سال است.

وجود دارد هیچ نشانهای از خشونت اسلحه در ارتباط با تظاهرات جمعه شب در لوییویل اما NPR عضو ایستگاه WFPL گزارش می دهد که درگیری های خشونت بار بین معترضان و پلیس. معترضان در هم شکسته ویندوز در دادگاه و پلیس با شلیک گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت با توجه به WFPL.

روز شنبه, کنتاکی, رژیم صهیونیستی. اندی Beshear اعلام کرد که او بیش از حد خواستار شد تا گارد ملی به منظور "برای کمک به حفظ صلح در لوییویل."

"من امیدوارم که همه می دانند این یک گام بزرگ و دشوار گام و آن را یکی در نظر گرفته شده برای خاموش کردن هر صدای زیرا من می خواهم به شنیدن" Beshear گفت: در بیانیه ای در توضیح حرکت می کند. "اما من می خواهم به مطمئن شوید که در پایان روز که همه ما امن است."

رئیس جمهور تهمت نیز وزن در تظاهرات روز شنبه. او گفت: بهترین راه برای افتخار فلوید حافظه است که برای مقامات به "سخت تر" در این تظاهرات که توسل به خشونت که او به نام "چپ رادیکال بد مردم [که] باید به آموزش داده می شود که شما نمی تواند انجام این کار است."

"آنها رو به سختی می شود آنها رو به هوشمند" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: از مقامات وزارت امور خارجه ، "ما نظامی آماده, مایل و قادر در صورتی که تا کنون می خواهید به تماس با ما نظامی است. اما ما می تواند سربازان بر روی زمین بسیار به سرعت در صورتی که تا کنون می خواهید ما نظامی است."

NPR تام بومن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب