مینیاپولیس پلیس گزارش شناسایی ویروسی 'چتر' به عنوان سفید Supremacist

بزرگنمایی این تصویر خودرو منطقه ذخیره شده بود در میان مینیاپولیس ساختمان غارت و آسیب دیده در مه 27 د

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

خودرو منطقه ذخیره شده بود در میان مینیاپولیس ساختمان غارت و آسیب دیده در مه 27 در جریان تظاهرات علیه خشونت پلیس. محققان پلیس گزارش یک مظنون در خرابکاری است که قبل از سوختن از فروشگاه. استفان Maturen/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استفان Maturen/گتی ایماژ

پلیس می گویند نقاب چتر-wielding man که شکست ویندوز در مینیاپولیس فروشگاه قطعات خودرو دو روز پس از جورج فلوید مرگ تا روابط خود را به یک سفید supremacist گروه و به طور خاص به دنبال ملتهب تنش های نژادی.

با توجه به مینیاپولیس استار تریبیون, مینیاپولیس, پلیس, آتش سوزی محقق اریکا کریستنسن نوشت: در یک حکم جستجو استشهاد ثبت این هفته که اعمال انسان و ایجاد یک فضای خصمانه و موجب یک سری از حوادث که قبلا تظاهرات پر هرج و مرج. او گفت که او بر این باور او "تنها هدف بود که به تحریک خشونت."

مینیاپولیس یک سخنگوی پلیس جان الدر NPR گفت او قادر به اظهار نظر در این تحقیقات که توسط "باز و فعال است." NPR دیده است استشهاد است و نامگذاری این مرد به خاطر او بوده است نه به جرم متهم است.

تصویری از فردی با شکستن پنجره ها از یک AutoZone با پتک رفت و ویروسی در بهار امسال باعث گمانه زنی در مورد هویت به اصطلاح "مرد چتر."

این استار تریبیون گزارش داد که او نیز اسپری رنگ "رایگان (expletive) برای همه منطقه" بر روی درب فروشگاه بود که بعد از به زمین سوخته.

در شهرهای دوقلو از مینیاپولیس و سنت Paul حدود 500 کسب و کارهای آسیب دیده بودند و یا غارت و تقریبا 70 از آنها را به زمین سوخته.

"این اولین آتش است که در تنظیم کردن یک رشته از آتش سوزی و غارت در سراسر حوزه و بقیه از شهرستان" کریستنسن نوشت: در استشهاد با توجه به گزارش. "تا زمانی که اقدامات این فرد خود را affiant در تماس بوده است 'چتر مرد,' تظاهرات شده بود نسبتا صلح آمیز است."

او همچنین نوشت که او تا به حال به تماشای "بی حد و حصر ساعت" از رسانه های اجتماعی ویدئوها در جستجوی مظنون که ناموفق بود تا یک نکته وارد اداره پلیس این صندوق در هفته گذشته.

فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه در شناسایی این مرد به عنوان یک hell's Angels عضو و گفت: "می خواستم برای ایجاد اختلاف و ناآرامی های نژادی با شکستن پنجره ها و نوشتن آنچه او در دو رنگ قرمز درب" گزارش استار تریبیون.

به گفته رادیو دولتی مینسوتا اعضای جامعه باید بلند مشکوک که در خارج از افراط گرایان در تلاش بودند به التهاب و تنش در تظاهرات علیه نژاد پرستی و خشونت پلیس در پی فلوید مرگ با برخی از شهرهای دوقلو ساکنان گزارش دیدن "سفید supremacist و راست تصاویر بر روی وسایل نقلیه که به محله های خود را در طول تظاهرات."

در حالی که مرد به صورت پنهان شد توسط یک ماسک ضد گاز در این ویدئو کریستنسن گزارش نوشت: در استشهاد که ارتفاع خطوط با ویدئو و اشاره کرد "شباهت قابل توجه در چشم پل بینی و پیشانی منطقه است."

چند رسانه های خبری گزارش می دهند که پلیس نیز مربوط به یک حادثه که در, Stillwater, Minn. در ماه ژوئن هنگامی که یک گروه از مردان با پوشیدن لباس سفید supremacist لباس به اتهام اذیت و آزار یک زن مسلمان بود که در یک فروشگاه مالت با 4 سال.

این گزارش همچنین می گویند پلیس link "چتر" و Stillwater حادثه با آریایی کابوی برادری کوچک سفید supremacist زندان و باند خیابان در درجه اول بر اساس در مینه سوتا و کنتاکی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن