مسائل نظامی سفارشات جدید در تلاش برای سرکوب 'نفرت انگیز رفتار'

اتاوا—کانادا نیروهای مسلح صادر کرده است سفارشات جدید به پرسنل نظامی که فرماندهان ارشد به دنبال برای رسیدگی به

توسط MINERALNEWS در 29 تیر 1399

اتاوا—کانادا نیروهای مسلح صادر کرده است سفارشات جدید به پرسنل نظامی که فرماندهان ارشد به دنبال برای رسیدگی به اتهامات شده نرم در نفرت در صفوف.

سفارشات که هدف را سخت تر خط "نفرت و رفتار" به دنبال یک راش از مشخصات بالا در حوادث که در آن نظامی گرفتار شد flatfooted به عنوان اعضای خدمات بودند علنا مرتبط با نفرت اقدامات و یا گروه.

"سال قبل از آن بیشتر شبیه به یک واکنش نوع رویکرد" اذعان مسلح ، -ژنرال مارک Gagne که مسئول نظارت بر استراتژی برنامه ها و سیاست های درون رئیس پرسنل نظامی ، "ما در واکنش به موارد."

مسیر جدید نیز می آید به عنوان نظامی است که به طور فعال تلاش برای جذب بیشتر زنان قابل مشاهده اقلیت ها و مردم بومی به اطمینان حاصل شود که این نشان دهنده جامعه کانادا و بهتر قادر به کار در متنوع تئاتر.

سفارش جدید با هدف ترک بدون شک در مورد آنچه به منزله "نفرت انگیز رفتار" ممنوع کردن هر چیزی — از کلمات و تصاویر و نمادها — که تشویق را توجیه می کند و یا ترویج خشونت یا نفرت علیه افراد یا گروه ها.

که شامل تبعیض بر اساس ملیت و یا پس زمینه های قومی و نژاد و رنگ و مذهب و سن و جنسیت و گرایش جنسی ، وضعیت تاهل و یا از کار افتادگی.

"ما از صحبت کردن در مورد اشکال مختلف سوء رفتار جنسی و سوء رفتار و آزار و تبعیض" Gagne گفت. "اما" نفرت انجام شد هرگز به وضوح بیان. ... ما شکست زمین جدید در حال توسعه این تعریف است."

نیروهای مورد نیاز برای گزارش هر گونه و همه حوادث در حالی که فرماندهان نظامی انتظار می رود به اقدام در هنگام حوادث را به توجه خود را. همه هشدار داده شده است که آنها به حساب برگزار خواهد شد اگر آنها نیست.

یک پایگاه داده نیز ایجاد شده است برای پیگیری این حوادث بر اساس سیستم ایجاد شده برای نظارت بر سوء رفتار جنسی در صفوف. آموزش جدید برای سربازان و غربالگری برای استخدام در حال توسعه است.

"ایده این است که اساسا به عنوان به زودی به عنوان شما پیوستن به آن را شفاف و ما قصد داریم برای حفظ و تقویت از طریق آموزش و پرورش و آموزش به عنوان شما را از طریق صفوف و به عنوان شما فرض مسئولیت بیشتر" Gagne گفت.

برنی فاربر صندلی کانادا ضد نفرت شبکه توضیح داده شده و سفارشات جدید و تعریف به عنوان یک مثبت و دیر مرحله. اما او گفت: تنها زمان خواهد گفت که آیا ارتش به شرح زیر از طریق پرداختن به نفرت در صفوف.

"در حال حاضر اینها فقط کلمات" او گفت:. "آنها خوب هستند ، اما اغلب در گذشته زمانی که آنها مورد بررسی این واقعا تنها منجر به بهترین دانش ما در یک کف دست زدن بر روی مچ دست. آنچه که ما نیاز به دیدن از نیروهای مسلح کانادا است آنها را معنی دار اقدامات است."

این رویکرد جدید به شرح زیر تعدادی از حوادث در سال های اخیر است که در آن نظامی متهم شده است انجام نمی دهد به اندازه کافی برای ریشه کن کردن نفرت از صفوف.

کسانی که حوادث را در بازه زمانی از ملوانان در ارتباط با افتخار پسران اخلال در گروه a Mi'kmaq مراسم در هالیفاکس در سال 2017 به مورد مانیتوبا ارتش reservist که متهم شد که همکاران برای یک نئو نازی ها ،

Patrik Mathews در حال حاضر در بازداشت در آمریکا با دو مرد دیگر پس از ناپدید شدن از خانه اش در Beausejour. اف بی آی را متهم و آنها را از توطئه برای شروع یک مسابقه جنگ از طرف پایه سفید-supremacist ،

فرماندهان ارشد نیز در مواجهه ماه از سوالات و انتقادات پس از اطلاعات نظامی گزارش در سال 2018 شناسایی 30 خدمات اعضا به عنوان متعلق به گروه های نفرت و یا در غیر این صورت تبعیض آمیز ساخته شده و یا اظهارات نژادپرستانه.

نیروهای مسلح در نهایت در گزارش ماه نوامبر که 16 از کسانی که عضو هشدار داده شده بود منظم و یا دستور به مشاوره اما مجاز به ماندن در ، تعدادی از دیگر مواردی بودند که به عنوان "ادامه دارد."

همچنین نگرانی در مورد سیستمیک نژادپرستی در ارتش RCMP و دیگر نهادهای دولتی است.

رئیس دفاع کارکنان ژنرال جاناتان ونس و وزارت دفاع معاون وزیر جودی توماس ماه گذشته عذرخواهی خود را آهسته در پاسخ به سوال در مورد نژادپرستی نظاممند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

خدمات اعضا گفته شده است که بیشتر سیاست ها و سفارشات در نژادپرستی نظاممند هستند که به زودی.

Gagne گفت: سفارشات جدید هستند فقط اولین گام در یک زمان بسیار طولانی تلاش برای تغییر نگرش در درون نیروهای مسلح و اطمینان از نظامی است که منجر به عنوان مثال وقتی که می آید به نفرت.

"برای تغییر فرهنگ به تغییر پویایی گروه به تغییر و یا تغییر تصورات و باورهای زمان را," او گفت: "اما ما تا به حال اقدام است. کسی ممکن است فکر می کنم این است که یک. اما کسانی که یک کمی آف می تواند تضعیف نهاد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن