مهاجر مادر با توجه به انتخاب: ترک نوزاد در ایالات متحده و یا بازگشت به مکزیک با هم

بزرگنمایی این تصویر یک گشت مرزی عامل پیاده روی در امتداد مرز دیوار جدا تیخوانا, مکزیک, از سن دیگو در

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک گشت مرزی عامل پیاده روی در امتداد مرز دیوار جدا تیخوانا, مکزیک, از سن دیگو در مارس سال 2020 است. گرگوری گاو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گرگوری گاو/AP

فرار از خشونت در مکزیک یکی هندوراس خانواده تصمیم به عبور به ایالات متحده به طور غیر قانونی در ماه گذشته و به نوبه خود به ماموران مرزبانی در صحرا در نزدیکی سن دیگو.

پدر و پسر بودند بلافاصله به مرز و گفت: برای راه رفتن به تیجوانا اما مادر بود که باردار بود و درد. بنابراین ماموران مرزبانی در زمان او را به بیمارستان که در آن او به هنگام تولد.

دو روز بعد مادر داده شد انتخاب: بازگشت به مکزیک با یا بدون او نوزاد است که یک شهروند آمریکایی توسط نخستزادگی.

"این نه یک انتخاب. که مشروع نیست انتخاب" گفت: میترا Ebadolahi یک وکیل با آیتالله سیستانی از سن دیگو و امپریالیستی بوده است. او گفت: مادر و نوزاد بازگشت به مکزیک.

"این مردم — مادر و پدر بودند به معنای واقعی کلمه رانده شده در یک خودروی گشت به مرز و مجبور به راه رفتن در سراسر به مکزیک توسط عوامل مسلح. من نمی بینم انتخاب وجود دارد," Ebadolahi گفت.

یک گشت مرزی گفت: به "حق قانونی" که در ایالات متحده و که مادر می تواند به سادگی انتخاب شده به نوبه خود نوزاد پسر به کودک خدمات در کالیفرنیا است.

مهاجر طرفداران در سن دیگو می گویند این اولین بار نیست گشت مرزی در تلاش است برای جدا کردن مادر از نوزاد. در ماه دسامبر گذشته مهاجرت وکلا می گویند پناهندگی-سالک گفته شد او می تواند فرستاده شود به مکزیک بازگشت و بدون متحده-کودک شهروند. وکیل او مداخله برای جلوگیری از جدایی و مادر اجازه داده شد به دنبال او پرونده پناهندگی از داخل ایالات متحده

به هندوراس خانواده عبور کرده ریو گراند در تگزاس در اوایل سال جاری و تلاش برای پناهندگی در آمریکا تحت "باقی می ماند-در-مکزیک" برنامه آنها داده شد مارس تاریخ دادگاه و گفت صبر کنید در مکزیک است. پس از آنها می گویند که آنها سرقت شد و با اسلحه در مونتری, حرکت آنها به, Tijuana.

پس از همه گیر یافت تا در ماه مارس وزارت امنیت داخلی بسته شده است مرز, نزدیک به تمام پناه جویان بر اساس یک سفارش از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. در ماه ژوئن به تنهایی به آمریکا برگشت و بیش از 27,000 مهاجران پس از آنها به نمایش در آمد و انگشت نگاری.

"CDC بسیار روشن با ما" اقدام DHS وزیر چاد گرگ گفت: زمانی که او در بازدید از این سن دیگو مرز است. "ما نیاز به مطمئن شوید که ما نه خانه این افراد در امکانات ما هر دو برای نیروی کار ما حفاظت و حمایت از ما DHS افسران حفاظت از مردم آمریکا و حفاظت از دیگر مهاجران.

آیتالله سیستانی را Ebadolahi می گوید در مورد هندوراس خانواده می تواند به کار گرفته شده متفاوت است.

"وجود دارد مکانیسم در محل وجود دارد قدرت این سازمان به آزادی مشروط واحد خانواده به ایالات متحده که در آن آنها می توانند خود را دنبال می کنند ادعای پناهندگی با خیال راحت در یک راه انسانی بدون جدایی و بدون اضافی تروما' او گفت.

ACLU همراه با خانواده یهودی خدمات در سان Diego, شکایت با وزارت امنیت داخلی بازرس کل در روز جمعه. آنها می گویند که این خانواده محروم بود حق قانونی خود را برای یک مصاحبه برای تعیین اگر آنها در معرض خطر در مکزیک است. سازمان ها خواسته گمرک و حفاظت مرزی به اجازه خانواده برای ورود به آمریکا برای ادامه پناهندگی خود را ادعا می کنند.

لوئیس گونزالس, وکیل خانواده یهودی خدمات گفت که فقط به این دلیل که قانون روشن نیست و به این معنا نیست که خانواده باید به طور خودکار ارسال می شود به مکزیک بازگشت.

"این منجر به واقعا شرایط دشوار مانند یکی از ما شاهد در حال حاضر," او گفت:. "این می تواند حل و فصل شده است توسط DHS ورزش اختیار خود به آزادی مشروط کل خانواده با هم به ایالات متحده است."

خانواده پس از پیوست در تیخوانا, جایی که آنها باقی می ماند در یک آپارتمان اجاره کرد. مادر نبوده است قادر به دسترسی به مراقبت در مکزیک به دلیل محلی متخصصان پزشکی در حال نازک کشیده با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تمدید turnback سیاست در امتداد مرز جنوبی به طور نامحدود.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب