مهاجر طرفداران تماس برای تست بیشتر قبل از اخراج

بزرگنمایی این تصویر گواتمالا مهاجرت مقامات با استفاده از تجهیزات حفاظتی به عنوان یک اقدام پیشگیرانه

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

گواتمالا مهاجرت مقامات با استفاده از تجهیزات حفاظتی به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر کروناویروس جدید به عنوان آنها دریافت گواتمالا مهاجران اخراج از آمریکا در پایگاه نیروی هوایی در شهر گواتمالا در مارس 12. Johan Ordoñez/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Johan Ordoñez/خبرگزاری گتی ایماژ

مهاجر طرفداران می گویند آزمایش های بیشتری باید انجام شود در ایالات متحده و مکزیک قبل از اخراجی ها برای بازگشت به کشورهای خود را.

حداقل 100 Guatemalans شما با coronavirus تبعید شدند از آمریکا از اواسط ماه مارس تا اواسط آوریل.

ایالات متحده به حالت تعلیق اخراج پروازها به مقصد گواتمالا پس از 44 مهاجران آزمایش مثبت در یک پرواز در آوریل 13.

اما این هفته حداقل یک پرواز از سر گرفته شد. روز پنجشنبه ایالات متحده در تبعید 89 گواتمالا شدند. همه آزمایش منفی قبل از سوار شدن به گفته مقامات گواتمالا.

مقامات اداره مهاجرت ایالات متحده قبلا گرفته شده اخراجی' درجه حرارت و غربالگری علائم آشکار اما تا این هفته تا به حال تست نکرده اخراجی برای coronavirus.

در مکزیک تبعید شتاب در هفته های اخیر. مقامات با دولت مکزیک ملی مهاجرت موسسه می گویند که اخراج بیش از 3500 مهاجر به گواتمالا هندوراس و السالوادور از 65 بازداشتگاه.

این حرکت بود به امید متوقف کردن گسترش ویروس در مراکز.

مکزیک شده بود تحت فشار از ماه مارس برای خالی کردن مراکز. مهاجران شده بود شکایت از ازدحام بیش از حد و شرایط را برای ماه به عنوان ترس از گسترش coronavirus رشد داشته است. مرز تعطیلی در سراسر آمریکای مرکزی در تلاش برای جلوگیری از انتقال COVID-19 حال پیچیده اخراج.

مقامات می گویند وجود دارد تنها در حدود 100 مهاجران ترک در مکزیک بازداشت مراکز است که باید از این ظرفیت به بیش از 8000 نفر است.

طرفداران می گویند آن را مزاحم است که مکزیک است تست مهاجران قبل از ارسال آنها را به کشورهای خود را. "با اخراج مکزیک مهاجرت موسسه نشان داده است مطلق و بی مسئولیتی کوردلی و غفلت می گوید:" Salva لا کروز از نزاع ماتیاس د Cordova حقوق بشر در تاپاچولا, Chiapas, است که در واقع فقط مایل از مکزیک و گواتمالا مرز.

دیگران نگران هستند که در ادامه اخراج بدون تست مناسب قرار داده خواهد شد خنثیسازی فشار بر روی در حال حاضر ضعیف سیستم های سلامت در کشورهای آمریکای مرکزی. "آنچه که ما در حال رفتن به انجام این کار این است که واردات این ویروس در جوامع است که به سادگی نمی توانیم آن را پس از آن می شود وجود دارد. گسترش خواهد بود سریع گفت:" یک U. N. رسمی است که فقط به صحبت می کنند به شرط ناشناس ماندن. "شما به طور بالقوه تزریق COVID به یک وضعیت که نمی خواهد بود قادر به مدیریت و بیشتر بی ثبات کردن این کشورها اضافه شده" U. N. رسمی.

در یک بیانیه مکزیک, ملی, مهاجرت, موسسه می گوید که قبل از سوار شدن اتوبوس به بازگشت به کشورهای خود مهاجران در حال بررسی توسط متخصصان سلامت و درجه حرارت گرفته شده است. این اخراجی نیز با توجه ماسک و بهداشتی ژل برای سفر. در این بیانیه ذکر نشده تست برای COVID-19.

تعداد تایید coronavirus موارد در شمال مثلث کشورهای آمریکای مرکزی باقی می ماند در صدها. هندوراس است که مبارزه با بزرگترین شیوع با حداقل 899 موارد و 75 مرگ و میر. ال سالوادور در حدود نیمی از این تعداد از موارد با 446 مورد تأیید و 10 مرگ و میر.

گواتمالا است که خرید و فروش با حداقل 644 موارد و 16 و میر با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز COVID ردیاب. نزدیک به یک پنجم از موارد وجود داشته است ترسیم اخراجی از ایالات متحده با توجه به گواتمالا مقامات بهداشتی.

برخی از تبعیدشدگان را تجربه آزار و اذیت پس از بازگشت به زادگاه خود. در گواتمالا برخی از روستاها در حال تهدید اخراجی ترس است که آنها را به ارمغان آورد این ویروس با توجه به انتخاب.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن