موش های توانا در فضا عضله باقی می مانند، فضل برای فضانوردان

کیپ کاناورال، فلا - حجیم شده، جهش یافته "موش های توانا" بر روی عضله خود را در طول یک اقامت یک ماهه در ایستگاه

توسط MINERALNEWS در 19 شهریور 1399

کیپ کاناورال، فلا - حجیم شده، جهش یافته "موش های توانا" بر روی عضله خود را در طول یک اقامت یک ماهه در ایستگاه فضایی بین المللی برگزار شد، بازگشت به زمین با هیکل بدنساز پاره پاره، دانشمندان روز دوشنبه گزارش داد.

یافته ها وعده جلوگیری از از دست دادن ماهیچه و استخوان در فضانوردان را در سفرهای فضایی طولانی مدت مانند ماموریت های مریخ و همچنین افرادی بر روی زمین که در رختخواب محصور شده اند یا به صندلی چرخدار نیاز دارند، برگزار می کند.

یک تیم تحقیقاتی به رهبری دکتر سه جین لی از آزمایشگاه جکسون در کنتیکت در ماه دسامبر ۴۰ موش سیاه پوست زن جوان را به ایستگاه فضایی فرستادند و سوار بر یک موشک اسپیس ایکس پرتاب کردند.

لی در مقاله ای که در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم منتشر شد، گفت که ۲۴ موش منظم درمان نشده، توده عضلانی و استخوانی قابل توجهی را در بی وزنی همان طور که انتظار می رفت - تا ۱۸٪ از دست دادند.

اما هشت مهندسی ژنتیکی "موش های توانا" راه اندازی شده با دو برابر عضله حفظ فله خود را. به نظر می رسید عضلات آن ها قابل مقایسه با «موش های توانا» مشابهی باشند که در مرکز فضایی کندی ناسا عقب ماندند.

علاوه بر این، هشت موش طبیعی که درمان «موش توانا» را در فضا دریافت می کردند، با ماهیچه های به طرز چشمگیری بزرگتر به زمین بازگشتند. درمان شامل مسدود کردن یک جفت پروتئین است که به طور معمول توده عضلانی را محدود می کند.

کپسول SpaceX به ارمغان آورد تمام 40 موش در شرایط خوب، چتر نجات به اقیانوس آرام در سواحل کالیفرنیا در ماه ژانویه. لی می گوید برخی از موش های معمولی پس از بازگشت به داروی «موش های توانا» تزریق شدند و به سرعت ماهیچه بیشتری نسبت به همراهان درمان نشده خود ساختند.

دانشمندان این آزمایش را همان طور که کروناویروس به آمریکا برخورد می کرد به پایان رساندند.

دکتر امیلی ژرمن لی از مرکز پزشکی کودکان کنتیکت، همسر لی که در این مطالعه نیز شرکت کرده بود، گفت: «تنها پوشش نقره ای COVID این است که ما وقت داشتیم آن را بسیار فشرده بنویسیم» و نتایج را برای انتشار ارائه دهیم. هر دو وابسته به دانشگاه کنتیکت هستند.

در حالی که توسط یافته های خود را تشویق, زن و شوهر گفت: کار بسیار بیشتری باید انجام شود قبل از آزمایش دارو بر روی مردم برای ساخت عضله و استخوان, بدون عوارض جانبی جدی.

"ما سال ها با هم فاصله داريم. اما وقتی از موش به مطالعات انسانی می روید همه چیز اینطور است.»

لی گفت : آزمایش با اشاره به مولکول های دیگر و مسیرهای سیگنالینگ ارزش بررسی -- "خجالت از ثروت ... خیلی چیزها را می خواهیم دنبال کنیم.» گام بعدی او: احتمالا ارسال بیشتر "موش های توانا" به ایستگاه فضایی برای اقامت حتی طولانی تر.

سه فضانورد ناسا از موش های فضایی مراقبت کردند و اسکن ها و تزریقات بدن را انجام می دهند: کریستینا کخ و جسیکا مایر که پاییز گذشته اولین پیاده روی فضایی همه زن را اجرا کردند و اندرو مورگان. آن ها به عنوان نویسنده مشترک ذکر شده اند.

بارگذاری...

بارگیری... بارگیری... بارگیری... بارگیری... بارگیری...

بارگذاری...

___

بخش بهداشت و علوم آسوشیتدپرس از گروه آموزش علوم موسسه پزشکی هاوارد هیوز حمایت دریافت می کند. AP تنها مسئول تمام محتوا است.

...

tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن