ممکن است این داروی آزمایشی Remdesivir کار در برابر COVID-19?

بزرگنمایی این تصویر Gilead Sciences مستقر در شهرستان آلامدا, کالیفرنیا, باعث می شود remdesivir یکی ا

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

Gilead Sciences مستقر در شهرستان آلامدا, کالیفرنیا, باعث می شود remdesivir یکی از داروهای تجربی در حال حاضر در حال بررسی به عنوان یک درمان ممکن برای COVID-19. دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

با کروناویروس واکسن حداقل یک سال دور برخی از دانشمندان در حال بررسی موجود داروها و ترکیبات است که ممکن است کار به عنوان درمان موثر. مواد مخدر به نام remdesivir است که در حال حاضر در کانون توجه, اما, بهداشت حرفه ای و دانشمندان می گویند آن را بیش از حد به زودی به می دانم که اگر این واقعا کار می کند در برابر COVID-19.

Remdesivir یک ضد ویروس داخل وریدی داروی ساخته شده توسط Gilead Sciences شده است که در اطراف برای سال ها به عنوان یک تجربی ترکیب بود اما هرگز مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا یا هر کشور دیگری مبارزه با مواد مخدر را تصویب کرد. آن را در حال حاضر تحت متعدد بالینی در سراسر جهان برای دیدن اگر آن را بی خطر و موثر در برابر coronavirus در مردم است.

"این نمونه ای از یک بیماری همه گیر و یا بحران مانند این می گوید:" کن Kaitin که هدایت تافتز مرکز برای مطالعه توسعه مواد مخدر. "قبل از [شرکت] شروع به در حال توسعه با نام تجاری جدید مواد مخدر و مولکول های جدید آنها به سرعت بازگشت بیش از قفسه و آزمون [آنهایی که آنها در حال حاضر] برای دیدن اگر هر یک از آنها را حس کنید."

Remdesivir یکی از داروهای مورد مطالعه در سال 2014 به عنوان یک پتانسیل ابولا درمان شد اما در کنار حمایت از درمان و واکسن.

از آن پس دانشمندان با انجام مطالعات آزمایشگاهی برای دیدن چگونه remdesivir انجام چندین برابر دیگر ویروس ها از جمله ویروس در همان coronavirus خانواده به عنوان یکی که باعث COVID-19 — ویروس ها پشت سارس و MERS. آنها شاهد نتایج مثبت در تست های آزمایشگاهی و مطالعات حیوانی و فکر می کنم این دارو تداخل با ویروس ها توانایی تکثیر.

به همین دلیل remdesivir گرفته شد جلعاد را در قفسه به عنوان یک پتانسیل COVID-19 درمان است که ارزش بیشتر تست.

"بدیهی است که ما در حال انتظار برای داده ها در in vitro و سپس در مردم به اطمینان حاصل شود که این دارو در واقع کار می کند" جلعاد مدیر عامل دانیل o'day گفت: سرمایه گذاران در اوایل فوریه. "و این مهم فقط برای هر کس به نگه داشتن آن در ذهن است که این است که هنوز تحقیقاتی — ما هنوز در حال انتظار برای اطلاعات بیشتر بدانید."

آزمایشگاه آزمون ها "بسیار خوب گام اول" در جهت شناسایی امیدوار کننده ترکیب می گوید: Travis وارن محقق اصلی برای ژنو پایه و اساس کار در ارتش ایالات متحده موسسه تحقیقات پزشکی بیماریهای عفونی. وارن و همکارانش اولین کسانی بودند که دانشمندان برای اجرای اولیه آزمون در remdesivir هنگامی که آن را مورد مطالعه قرار گرفت که در ابولا. هنوز هم او می گوید: وجود دارد "بسیاری از دلایل مختلف" چرا مواد مخدر می تواند به خوبی کار در آزمایشگاه, اما نه در انسان است.

"من بسیار خوشحال و برای ارائه یک نقش در اجازه می دهد remdesivir قرار داده شود که در آن در حال حاضر این است که" وارن می گوید. "این که آیا یا نه آن را به پایان می رسد مفید است که 100 درصد وابسته به نتیجه کسانی که آزمایش های بالینی."

مطالعات بالینی برای remdesivir به عنوان یک COVID-19 شروع درمان در چین در اوایل فوریه. اضافی مطالعات بالینی نیست دور پشت — این بار با مطالعه اسلحه در سراسر جهان از جمله در ایالات متحده است.

در یکی Gilead-حمایت دادگاه محققان در حال اندازه گیری چگونه remdesivir تاثیر می گذارد بیمار بيماران سطح اکسیژن. در یکی دیگر از آنها را اندازه گیری که چگونه بسیاری از افراد بیمار می تواند ترک بیمارستان در عرض دو هفته پس از شروع درمان با remdesivir.

اما آن را بیش از حد به زودی برای دیدن نهایی نتایج مطالعه. و بدون آنها "ما واقعا نمی تواند نتیجه گیری کرد که آیا کار می کند یا نه می گوید:" شنگ دینگ رئیس دانشکده علوم دارویی دانشگاه.

"برای بیماران و یا [این] عموم مردم قابل فهم است که امیدواریم مهم است که می گوید:" دینگ که همچنین هدایت بهداشت جهانی مواد مخدر کشف موسسه. "اما چنین امید یا انتظار نیاز به مدیریت و متعادل و باید اجازه [از] علم برای خود صحبت می کنند."

موسسه ملی بهداشت remdesivir کارآزمایی بالینی در حال وقوع است در سایت در سراسر ایالات متحده است. در بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون شروع این هفته می گوید: اپیدمیولوژی راجش گاندی که منجر بیمارستان COVID-19 درمان گروه ضربت.

گاندی خوشحال است که چگونه به سرعت به بیمارستان خود بود قادر به رفتن در آن بخشی از کارآزمایی بالینی. "ما نیاز به پاسخ هر چه زودتر به جای بعد," او می گوید.

"ما به مواد مخدر در تعطیلات آخر هفته داد و آن را به اولین بیمار روز بعد" او می گوید NPR.

او می گوید: مطالعات انسانی نه تنها به ما بگویید که آیا این دارو کار می کند اما برای چه کسی کار می کند. برای مثال این امکان وجود دارد او می گوید که این دارو تنها مفید خواهد بود برای بیماران مبتلا به خفیف یا متوسط علائم باشد اما مضر برای کسانی که با بیماری شدید.

FDA و جلعاد نیز اعطای دسترسی به مواد مخدر از طریق "استفاده مهربان" برنامه های. استفاده مهربان است که بیماران مجاز به دریافت تایید نشده تجربی پزشکی خارج از آزمایش های بالینی. FDA می گوید آن اعطا کرده است این نوع از دسترسی به remdesivir به حدود 250 بيمار در حال حاضر.

به عنوان زمانی که این دارو ممکن است مورد تایید FDA کمیسر Stephen هان نشان داده است که این سازمان در همکاری نزدیک با جلعاد. این سازمان امیدوار است برای تصمیم گیری در remdesivir به سرعت.

Kaitin از تافتز مرکز برای مطالعه توسعه مواد مخدر می گوید: امروز FDA بهتر است مجهز به تصویب مواد مخدر به سرعت.

"شما هنوز هم باید به مواد مخدر و هنوز هم نشان می دهد که این دارو آثار" Kaitin می گوید. اما "FDA می توانید کار با شرکت ها برای ارائه یک روغن مسیر است."

1987 تصویب azidothymidine — AZT — به عنوان اولین ایدز, پزشکی, شد بازی را تغییر FDA او می گوید. آژانس تایید AZT بدون انتظار برای آزمایش های بالینی مورد نیاز در مواد مخدر دیگر مصوبات. آن هم به این شرط که داروسازی, Burroughs خوش آمدید, خواهد ادامه به مطالعه بیماران مبتلا به مصرف مواد مخدر و گزارش نتایج به FDA. این تصمیم توسط آژانس هموار کرده است راه را برای تسریع تصویب مسیر برای سایر مواد مخدر.

"FDA زیادی بیشتر در آن جعبه ابزار برای حرکت مهم مواد مخدر از طریق فرایند بسیار سریع" Kaitin می گوید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب