هوا برخورد می کشد دولت قانونگذار 6 نفر دیگر در آلاسکا

ANCHORAGE, آلاسکا - هفت نفر از جمله یک ایالت آلاسکا مجلس, درگذشت, روز شنبه هنگامی که دو هواپیما برخورد در هوا

توسط MINERALNEWS در 11 مرداد 1399

ANCHORAGE, آلاسکا - هفت نفر از جمله یک ایالت آلاسکا مجلس, درگذشت, روز شنبه هنگامی که دو هواپیما برخورد در هوا در نزدیکی فرودگاه در Soldotna یک جامعه کوچک در آلاسکا Kenai Peninsula.

آلاسکا سربازان دولت گفت: دولت تشکر. Gary Knopp, 67, از کنایی بود تنها سرنشینان یک هواپیما. دیگر هواپیما پرواز توسط یک محلی خلبان و انجام یک راهنمای از کانزاس و چهار نفر از کارولینای جنوبی است.

"این یک ژرف تراژدی برای چند خانواده امروز" آلاسکا وزارت امنیت عمومی کمیسر آماندا قیمت گفت. "سربازان و آژانس های همکار با هم کار کرده اند مجدانه در صحنه و رسیده به نزدیک ترین خویشاوندان به آنها اطلاع از این حادثه دلخراش."

ملی ایمنی حمل و نقل در حال بررسی تصادف رخ داده است که فقط قبل از 8:30 صبح

ریتا گلر که با این نسخهها کار در یک زمین گلف در نزدیکی فرودگاه گفت: او شروع به در حال اجرا هنگامی که او شنیده هواپیما آمار و تماشای یک سقوط به زمین

"من به بیشتر از یک پاکسازی و اساسا آن را دیدم منفجر شود," او گفت: Anchorage Daily News. "موتور چیزهایی که پرواز کردن از آن است. من نمی بینم هواپیما اما من تو را دیدم بسیاری از بقایای پرواز در اطراف. این وحشتناک بود. آن را فقط مانند 9-11."

سربازان می گویند شش نفر از هفت نفر بودند تلفظ مرحوم در صحنه تصادف. هفتمین فرد درگذشت در حالی که در حال انتقال به بیمارستان است.

علاوه بر Knopp, سربازان شناسایی دیگر شش نفر به عنوان خلبان گرگوری بل, 57, از Soldotna; راهنمای دیوید راجرز 40 از کانزاس و کالیب Hulsey, 26; Heather Hulsey, 25; مککی Hulsey 24 و Kirstin رایت, 23, همه, South Carolina.

بل یکی از صاحبان بالا ماجراجویی منشور هوا در Soldotna ارائه می دهد که خرس مشاهده ماجراهای ماهیگیری و شکار, سفر و یخچال تورهای, با توجه به وب سایت خود را.

کسی که پاسخ داد: در منشور کسب و کار بعد از ظهر جمعه گفت که این شرکت تا به حال هیچ نظر.

"ما در یک, کوچک, تنگ, جامعه در اینجا در مرکز شبه جزیره. وقتی که من شنیده وحشتناک برای تلفن های موبایل از یک سقوط هواپیما صبح امروز رخ داد که بسیار نزدیک به خانه من, من می دانستم که وجود دارد احتمال درگیر آن کسی که ما به خوبی می دانستند" دولت ایالت پیتر Micciche در بیانیه ای گفت.

"من شناخته شده اند Gary ام و گرگ بل برای بسیاری از زندگی من است. Gary خدمت کرده Kenai Peninsula جامعه برای چند دهه. من پرواز با گرگ و هرگز احساس را در بهتر و ایمنی بیشتر متمرکز بر دست در حالی که در هوا. ما در وضعیتی وخیم از دست دادن به جامعه ما," او گفت:.

رژیم صهیونیستی. مایک Dunleavy دستور آمریکا و پرچم های دولت برای کاهش مییابد و به نیم کارکنان و به باقی می ماند در این موقعیت افتخار برای Knopp تا غروب جمعه.

"بانوی اول و من آرزو می کنم برای بیان ما صمیمانه تسلیت به Rep. Knopp خانواده آنها به عنوان سوگواری خود را نابهنگام عبور" Dunleavy در بیانیه ای گفت. "او در طول 42 سال در Kenai Peninsula, Gary شد شناخته شده به عنوان یک مشتاق outdoorsman یک خلبان ماهر و اختصاصی بنده است. حضور او بدون شک از دست رفته توسط کسانی که او صادقانه خدمت کرده است."

مجلس برایس Edgmon از Dillingham گفت: او شوکه شده بود و ویران شنیدن از Knopp مرگ است. "گری بود و یک از یک نوع رهبر و درست آلاسکا که مشغول به کار خستگی ناپذیر برای منطقه خود را در قوه مقننه است. او از دست رفته خواهد شد توسط بسیاری از افراد است."

رئیس جمهور مجلس سنا کتی Giessel یک جمهوری خواه از لنگرگاه آن را به نام "قلب شکستن فاجعه است. بیش از یک قانونگذار گری ام بود, شوهر, پدر, پسر و برادر و پدر بزرگ و دوست. او خواهد بود فوق العاده از دست رفته است."

اداره هوانوردی فدرال در ابتدا گفت: این دو هواپیما درگیر شدند و یک موتور de Havilland DHC-2 Beaver و دوقلو-موتور پیپر آزتک اما FAA بعد گفت: آن را باور نمی کند دوم هواپیما بود پیپر آزتک اما آن را تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است تایید و مدل هواپیما درگیر است.

این NTSB بعد توییتی دوم هواپیما بود Piper PA-12.

این دو هواپیما با هم برخورد حدود 2 مایل در شمال این Soldotna فرودگاه FAA بیانیه ای گفت: پس از سقوط.

FAA ارسال دو محققان به محل تصادف است که حدود 150 مایل (241 کیلومتری) جنوب غربی لنگرگاه است.

Knopp یک جمهوری خواه در سمت چپ خانه ایران حزبی و خدمت در یک ائتلاف دموکرات مستقل و مذاکرات نمایندگان مجلس که متشکل خانه اکثریت. که در سمت چپ باقی مانده آمریکا در اقلیت است.

ام رو دو حزب جمهوری خواه رقبا در Aug. 18 اولیه. یک پیام به دولت ارسال شد لشکر از انتخابات به دیدن اگر Knopp نام باقی خواهد ماند و در انتخابات شد و بلافاصله بازگشت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Knopp برای اولین بار انتخاب به دولت خانه در سال 2016 و در خدمت به سال قبل از آن در Kenai Peninsula Borough مجمع.

او متولد Whitefish, مونتانا نقل مکان کرد و به آلاسکا در سال 1979. او در نهایت حل و فصل در کنایی و مشغول به کار به عنوان یک پیمانکار عمومی.

سرگرمی های او شامل پرواز , غواصی, شکار گلف "و لذت بردن از زندگی به طور کلی در صفحه اصلی در شبه جزیره" با توجه به قانونی بیوگرافی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن