مایکروسافت در مذاکرات برای خرید, نوجوانان Fave Infinite به عنوان برگ برنده رمپ تا فشار

بزرگنمایی این تصویر Infinite شده است زیر آتش در واشنگتن به عنوان برگ برنده دولت و برخی از دموکرات ها

توسط MINERALNEWS در 11 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Infinite شده است زیر آتش در واشنگتن به عنوان برگ برنده دولت و برخی از دموکرات ها در کنگره شده اند افزایش نگرانی های امنیت ملی در مورد چینی متعلق به برنامه. تصویر عکس توسط رافائل Henrique/SOPA تصاویر/LightRocket via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تصویر عکس توسط رافائل Henrique/SOPA تصاویر/LightRocket via Getty Images

مایکروسافت این است که در مذاکرات به دست آوردن Infinite های بسیار محبوب تصویری-اشتراک گذاری برنامه با توجه به یک فرد آشنا با این بحث.

اگر مایکروسافت اقدام به خرید Infinite آن را به أخرق غول تکنولوژی مالکیت یکی از trendiest سیستم عامل رسانه های اجتماعی مورد علاقه جوانترین دیجیتال کاربران آرزو تمام دره سیلیکون. مایکروسافت گفته می شود فقط یکی از تعدادی از خریداران علاقه مند این برنامه است.

برای ماه Infinite شده است رفتن به پلت فرم برای نوجوانان و وای به نمایش گذاشتن و گسترش روال کمدی رقص چالش ها و فعالیت های سیاسی. پس از همه گیر آغاز شد, Infinite به محبوبیت رسید و در سراسر جهان ورود بیش از 180 میلیون محبوبیت در ایالات متحده به تنهایی با توجه به تحقیقات شرکت سنسور برج.

Infinite نیز در زیر آمده است افزایش نظارت در واشنگتن به دلیل آن است که متعلق به ByteDance یک شرکت چینی به ارزش 100 میلیارد دلار.

این مذاکرات فقط به عنوان برگ برنده دولت با توجه به اقدام علیه Infinite از جمله اقدامات اجرایی ممنوعیت Infinite.

"ما ممکن است ممنوعیت Infinite," مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: روز جمعه قبل از مصرف به فلوریدا. "خواهیم دید چه اتفاقی می افتد."

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و برخی از دموکرات ها در کنگره شده اند بالا بردن آلارم بیش از امکان دولت چین قانع کننده Infinite به نوبه خود بیش از اطلاعات شخصی میلیون ها نفر از آمریکایی ها است. در حالی که هیچ شواهد سخت است که از جمله جمع آوری داده ها است که اتفاق می افتد مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات تهدید Infinite شمار می اید به عنوان واقعی و برای هفته ها در حال حاضر با توجه به شده اند راه به ممنوعیت Infinite یا زور آن را به قطع روابط با ByteDance.

به نوبه خود, Infinite می گوید که هرگز بیش از تبدیل هر گونه اطلاعات به جامعه چینی, حزب, و نه به مقامات چینی تا کنون در خواست داده.

Infinite برای عموم افشا اطلاعات آن جمع آوری کاربران از جمله آنچه پیام های رد و بدل شده چه ویدئوها در حال تماشای برنامه, آنلاین, تاریخچه مرور, و دسترسی به مخاطبین در گوشی کاربر است. تکنولوژی کارشناسان می گویند که سطح جمع آوری داده ها است که در خط با دیگر گوشی های هوشمند نرم افزار.

فرد آشنا با کسب مذاکرات اشاره کرد و به محبوب دوستیابی گی برنامه Grindr به عنوان یک مدل ممکن برای Infinite.

اوایل سال جاری مقامات ایالات متحده مورد تایید فروش Grindr به گروهی از سرمایه گذاران آمریکایی. توافق شد و تایید شده توسط کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده همان پنل در حال حاضر بررسی Infinite.

در خصوص این کمیته در حال حاضر بررسی ByteDance خرید موسیقی.ly, ویدیو های سرویس است که تبدیل شدن به محبوب در آمریکا بود اما پس از آن مجددا به عنوان Infinite شد و اولین چینی مبتنی بر نرم افزار برای تبدیل شدن به یک آمار جهانی.

این معامله خواهد آدرس ترس بیش چینی مالکیت — نگرانی های این شرکت با زور مبارزه در برابر.

Infinite شرکت مالک مستقر در پکن اما این شرکت گفته است: این فروشگاه ها اطلاعات خود را در ویرجینیا. خود را پشتیبان سرور در سنگاپور و آن را می گوید مقامات چینی نیست به آنها دسترسی داشته باشند.

هنوز Infinite متهم شده است که با استفاده از آن الگوریتم به تنزل رتبه موضوعاتی مانند سیاه و سفید زندگی می کند ماده و سانسور مطالب لطفا به حزب کمونیست چین.

در اشاره به نگرانی از واشنگتن Infinite را تازه ضرب مدیر عامل شرکت کوین مایر این هفته اعلام کرد که این شرکت را غیر معمول گام به سمت شفافیت است. آن را باز خواهد شد تا آن الگوریتم و همچنین محتوای آن را اعتدال تصمیم گیری و جمع آوری داده ها به او نوشت.

"ما نمی خواهد منتظر مقررات آمده است" مایر نوشت. "کارشناسان می توانید مشاهده ما اعتدال سیاست در زمان واقعی و همچنین بررسی کد واقعی است که درایوهای الگوریتم های ما. این ما را یک قدم جلوتر از صنعت و ما را تشویق دیگران به دنبال کت و شلوار."

در همان اطلاعیه مایر اعلام کرد Infinite خواهد استخدام 10,000 کارگران در آمریکا

بیانیه خود همچنین در پاسخ به رقابت از Facebook. رسانه های اجتماعی غول قصد دارد برای راه اندازی یک ویژگی شبیه به Infinite در ماه آینده. این گزارش با ارائه صدها هزار دلار به فریب Infinite ستاره به خدمات آن است.

مایر به نام Facebook را به آینده از ویژگی های یک "تقلیدی" خدمات "مبدل به عنوان میهن پرستی و طراحی شده برای پایان دادن به ما از حضور در ایالات متحده است."

NPR شانون باند کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب