میشل اوباما به قدرت ستاره می تواند کمک بایدن متحد دموکرات

واشنگتن - به دنبال متحد دموکرات جو بایدن اتحاد شتافت به خط هواداران اعم از مترقی آیکون برنی ساندرز به رئیس جمه

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399

واشنگتن - به دنبال متحد دموکرات جو بایدن اتحاد شتافت به خط هواداران اعم از مترقی آیکون برنی ساندرز به رئیس جمهور سابق باراک اوباما که دولت گاهی اوقات irked لیبرال. اما فرد با بیشترین تاثیر ممکن است میشل اوباما.

این بانوی اول سابق یک شکل منحصر به فرد عمیقا پلاریزه سیاسی محیط زیست بسیار محبوب با حزب وفادار در حالی که همچنین با داشتن برخی از درخواست تجدید نظر با جمهوری خواهان و مستقل.

او در سمت چپ خانه سفید با 68% تایید رتبه با توجه به نظرسنجی گالوپ. او همچنین با نام "بیشترین تحسین زن" در جهان برای سال دوم در یک ردیف در یک نظرسنجی گالوپ از ماه دسامبر است.

و خاطرات "شدن" به فروش می رسد بیش از 11 میلیون نسخه در سراسر جهان پس از آن در نوامبر 2018 انتشار آن به یکی از پرفروشترین خاطرات سیاسی در تاریخ است. کتاب تور پر عرصه با هزاران نفر از تشویق طرفداران.

این نوع انرژی می تواند به بحرانی برای بایدن که در حال تلاش برای ساخت حرکت خود را برای مبارزات انتخاباتی در یک زمان هنگامی که coronavirus مسلط سرفصل. میشل اوباما می تواند کمک بایدن در حال حاضر روشن کنتراست با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بازسازی چند نژادی, multigenerational ائتلاف که دو بار قرار داده و باراک اوباما در کاخ سفید است.

"او به ارمغان می آورد به جدول نیست فقط از تجربه خود را از بودن یک فعال و شناخته بانوی اول اما در زمانی که این کشور به دنبال رهبری و به دنبال مدل های نقش او را پر می کند بنابراین بسیاری از شکاف" گفت دموکراتیک استراتژیست دانا Brazile. "من فقط می توانید تصور کنید آنچه او حمایت خواهد معنی به معاون سابق رئیس جمهور."

مانند اکثر آمریکایی ها, میشل اوباما ماندن در خانه و همراه با شوهر و دخترانش مالیا و ساشا که در حال برگشت از دانشگاه. او هنوز وزن در 2020, کمپین اگر یک فرد نزدیک به او گفت: کمی وجود دارد شک او حمایت بایدن. این فرد صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد میشل اوباما به فکر کردن.

تایید نمی کند و به نظر می رسد قریب الوقوع است. بایدن کمپین مشاوران صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد سناریوهای احتمالی گفت: آنها می خواهم به اطمینان حاصل شود که هر گونه اطلاعیه زمین با بزرگترین ضربه ممکن است.

بایدن تیم می بیند میشل اوباما به عنوان یک عمده ستایش در حق خود او با یک درخواست مشخص از باراک اوباما که توجیه خود را ویژه هنگامی که و اگر او بخواهد به اعلام تایید با توجه به یک دموکرات با دانش دینامیک اما مجاز به صحبت های عمومی.

که چرا بخشی از باراک اوباما حمایت ایستاده به تنهایی در هفته گذشته در میان شبیه اطلاعیه از ساندرز و الیزابت وارن دو بایدن سابق بالا رقبا.

اوباما و بایدن خانواده رشد نزدیک در خود کاخ سفید و بایدن مشاوران می گویند میشل اوباما کسی است که می تواند صحبت می کنند معتبر در مورد بایدن شخصی صفات بیشتر اتصال او به اوباما میراث و برجسته کردن تفاوت با مغلوب ساختن پیشی جستن.

حتی پس از, میشل اوباما نمی بیند خودش را به عنوان یک شخصیت سیاسی است و بارها و بارها گفت که او هیچ تمایلی به اجرا برای دفتر. او مبارزات انتخاباتی برای نامزدها از جمله ریاست جمهوری 2016 نامزد هیلاری کلینتون اما تنها در طول هفته های آخر قبل از انتخابات.

او هرگز اعلام حمایت از خود است. در سال 2018 او و رئیس جمهور سابق به طور مشترک تایید شده نزدیک به 100 دموکراتیک نامزدهای فدرال و ایالتی نژادها.

"انتخابات واقعا حتی بدست خواهید در عین حال گفت:" والری جارت یک دوست دیرین و مشاور خانم اوباما نشان می دهد که آن را خیلی زود به بحث در مورد او ممکن است تایید.

جارت گفت: این کانون در حال حاضر در زمانی که همه ما رای, یک سازمان غیر انتفاعی و غیر حزبی سازمان او تاسیس با بازیگری تام هنکس و دیگر افراد مشهور در سال 2018 برای کمک به افزایش مشارکت رای دهندگان.

پس از ویسکانسین رای دهندگان مجبور به انتخاب بین ماندن در خانه و یا به خطر انداختن سلامت خود را به رای دادن در این ماه های اولیه زمانی که همه ما رای علنا حمایت گسترش رای از طریق پست در اوایل شخص رای گیری و آنلاین ثبت نام رای دهندگان به رای گیری آسان تر و امن تر است.

"قرار دادن مردم در این موقعیت غیر قابل قبول است به ویژه هنگامی که رهبران ما را دوست ندارد و به انجام این کار" میشل اوباما گفت: بیش از 21,000 هواداران که پیوست مجازی که همه ما رای رویداد دوشنبه شب. او و باراک اوباما رای داده اند از طریق پست در هر انتخابات در دهه گذشته, او گفت:.

بیش از آخر هفته او به نظر می رسد با بانوی اول سابق لورا بوش در طول یک کنسرت برای حمایت از مراقبت های بهداشتی کارگران و سازمان بهداشت جهانی است. و در این هفته او راه اندازی "دوشنبه ها با میشل اوباما" در چهار هفته سری که در آن او می خواند محبوب کتاب های کودکان با صدای بلند آنلاین.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

میشل اوباما همچنان به کار در آموزش و پرورش, طرح برای دختران در کشورهای در حال توسعه و برای ایالات متحده سالمندان دبیرستان.

کارن فینی که به توصیه کلینتون در کمپین 2016 گفت: میشل اوباما صدای "می تواند بسیار قدرتمند و حمل فوق العاده ای وزن" به عنوان بایدن نظر یک همسر در حال اجرا.

بایدن متعهد شده است به قرار دادن یک زن در بلیط و برخی می خواهند او را به انتخاب یک زن سیاه پوست با توجه به اینکه کارولینای جنوبی تا حد زیادی سیاه رای دهندگان کمک به احیای بایدن انتخاباتی در اواخر فوریه.

"هیچ سوالی وجود دارد که از او حمایت خواهد حمل مقدار زیادی از وزن با رای دهندگان گفت:" Finney.

بایدن در زمان حدس و گمان یک گام بیشتر در طی یک مصاحبه با KDKA-تلویزیون در پیتسبورگ.

پرسید: اگر او می خواهم بپرسم Mrs. اوباما به همسر در حال اجرا اگر او نشانه علاقه به پیوستن به بلیط بایدن روز دوشنبه گفت که او می خواهم او را در یک "ضربان."

"او درخشان است. او می داند که راه را در اطراف. او واقعا خوب کاری می شود."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان لایحه بارو در آتلانتا هانا Fingerhut در واشنگتن و هیلل ایتالیا در نیویورک کمک به این گزارش.

___

دنبال Darlene Superville در توییتر https://www.twitter.com/dsupervilleap



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب