میشل Bolsonaro برزیل, بانوی اول, تست مثبت برای Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر میشل Bolsonaro آزمایش مثبت پنج روز پس از او رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro گفت

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

میشل Bolsonaro آزمایش مثبت پنج روز پس از او رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro گفت که او تا به حال بهبود از این بیماری است. این جفت ارز دیده می شود در اینجا در یک رویداد در روز چهارشنبه. آلن سانتوس/Planalto کاخ عکس پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آلن سانتوس/Planalto کاخ عکس

برزیلی بانوی اول میشل Bolsonaro آزمایش مثبت برای coronavirus روز پنج شنبه با توجه به دفتر رئیس جمهور Jair Bolsonaro روز پس از شوهرش گفت که او تا به حال بهبود از این بیماری است.

"او در یک حالت خوب و سلامت را به دنبال تاسیس پروتکل" به Planalto کاخ رئیس جمهور اقامت رسمی گفت: در اطلاع مختصری به رسانه ها.

بانوی اول است که پس از نگاه و ریاست جمهوری پزشکی تیم Planalto کاخ اضافه شده است.

فقط 24 ساعت پیش میشل Bolsonaro با حضور در یک رویداد عمومی در برازیلیا با پوشیدن یک ماسک به او تحویل اظهارات در مورد حقوق ابتکار برای زنان در مناطق روستایی و جوامع بومی.

برزیل در حال حاضر گزارش بیش از 2.5 میلیون coronavirus موارد — دوم تنها به ایالات متحده آمریکا با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. COVID-19 تن کشته و بیش از 90000 نفر در برزیل.

"روزانه [مرگ] تعداد گل رز بالاتر از 1500 شنبه — سنبله مقامات مقصر تاخیر اطلاعات" NPR فیلیپ ریوز گزارش از ریو دو ژانیرو. "نیز وجود دارد 69,000 عفونت های جدید, یک رکورد است."

با وجود آن جدی اعداد Bolsonaro دولت اعلام کرد که بلند است آن مسافرت هوایی بین المللی ممنوعیت گردشگران خارجی که تا به حال ایستاده بود به مدت چهار ماه. بازدید کنندگان می توانید اقامت تا 90 روز و آنها باید "پوشش بیمه درمانی در طول مدت اقامت خود را" با توجه به بولتن نوشته شده در پنجشنبه بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن.

رییس جمهوری برزیل شده است و یکی از بلندترین منتقدان درباره کروناویروس گفت: تهدید COVID-19 همه گیر است "اغراق آمیز است." او همچنین به شدت انتقاد هر محلی و یا مقامات دولتی که محدودیت های تحمیل شده.

Jair Bolsonaro آزمایش مثبت برای coronavirus اوایل این هفته پس از دو هفته به طور مداوم کم اهمیت جلوه دادن تهدید. به عنوان او در صحبت با خبرنگاران در مورد تشخیص خود او حمایت و دور از آنها را برداشته و صورت خود ماسک — یک عمل است که باعث نگاران به فایل طرح دعوی در دادگاه در برابر او.

روز قبل از او آزمایش مثبت Bolsonaro امضا ملی, ماسک صورت دستور به قانون نیاز به ماسک محافظ در هر دو عمومی و فضاهای خصوصی با توجه به همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب