مکزیک خواستار پایان دادن به آزار و اذیت سلامت و بهداشت کارگران در همه گیر

مکزیکو سیتی - آنها اولین خط دفاعی در برابر COVID-19 همه گیر اما در بخش هایی از مکزیک, پزشکان, پرستاران و دیگر

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399

مکزیکو سیتی - آنها اولین خط دفاعی در برابر COVID-19 همه گیر اما در بخش هایی از مکزیک, پزشکان, پرستاران و دیگر کارکنان بهداشتی هستند که مورد آزار و اذیت به این نکته که مقامات فدرال باید التماس کرد برای مکزیکی ها برای نشان دادن همبستگی.

در حالی که مراسم تجلیل از شجاع پرسنل پزشکی قرار دادن خود در ویروس' مسیر دایره جهان مکزیک و برخی از مکان های دیگر دیده می شود نگران کننده پرخاشگری متولد شده از ترس.

به تازگی از یک بیمارستان در گوادالاخارا مکزیک دومین شهر — گفته شد برای پوشیدن لباس غیر نظامی و از کار جای خود را مالش و یا لباس به دلیل برخی از اتوبوس های عمومی حاضر اجازه می دهد تا آنها را به هیئت مدیره. دیگر پرسنل پزشکی را گزارش کرده اند و حملات این هفته کسی انداخت مایعات قابل اشتعال بر روی درب یک بیمارستان جدید در حال ساخت در مرز شمالی ایالت نوئوو لئون.

"شده اند وجود دارد موارد شما می توانید می گویند جدا شده اما همه ظالمانه" مکزیکی, خبرگزاری سلامت هوگو لوپز-Gatell گفت: دوشنبه شب. "ترس تولید غیر منطقی واکنش های, واکنش, که هیچ حس هیچ پایه و اساس و بدون توجیه زمانی که آنها باید با احترام به کرامت و تمامیت جسمی مردم است."

آن را نیز می آید به عنوان دولت مکزیک آغاز کرده است در یک استخدام درایو برای تقویت نازک صفوف آن نظام سلامت قبل از این ویروس در بازدید خود را با نیروی کامل است.

"آن را حتی بیشتر ظالمانه که آن را مربوط به بهداشت حرفه ای است که همه ما بستگی دارد در این لحظه چرا که آنها در خط مقدم مواجهه با این بیماری همه گیر" لوپز-Gatell گفت. "اعلام شده است از خشم و تقاضا است که این رخ نمی دهد به دلیل آن است که به طور کامل مشمول مجازات های سنگین sanctionable و نمی شود مجاز است."

مکزیک حدود 2,800 تایید COVID-19 عفونت و 141 مرگ و میر. برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

مقامات بودند نقل مکان کرد به صحبت کردن در عموم به دلیل حوادث همچنان در حال گسترش است. آزار و اذیت از پرسنل پزشکی در غرب شهر گوادالاخارا شد وقوع روزانه در هفته های اخیر.

ادیت Mujica چاوز رئیس جمهور Jalisco دولت Interinstitutional کمیسیون پرستاران را محکوم کرد حملات فیزیکی از جمله تجاوز و آزار و اذیت کلامی و حتی سفید کننده راه حل های پرتاب در پرستاران.

در نامه ای به رژیم صهیونیستی است. انریکه الفرو او سازمان کمک خواست و محکومیت این حملات است.

"همه ما می دانیم که ما به طور بالقوه در معرض خطر در بهداشت عمومی اما خشونت هرگز نمی تواند تحمل حتی اگر ما ترس از ابتلا به کروناویروس" نامه گفت. "ما باید برای حفظ سلامت روان ما و به اشتراک گذاری اطلاعات به طوری که آنها می دانند که پرستاران دشمنان از جامعه است."

گروهی از رانندگان تاکسی که خود را "کد قرمز" در آن شهر با هم متحد ارائه رایگان یا هزینه کاهش می یابد و به سلامت کارگران است.

اما این حملات شده اند محدود به آن شهر ،

یک پرستار در شهر مریدا, Yucatan نوشت: در Facebook اخیر حمله.

"در حالی که من در حال انتظار برای سوار شدن دو نفر بر روی یک موتور سیکلت پرتاب تخم مرغ در مدرسه" نوشته رافائل رامیرز که با این نسخهها کار در یک کلینیک درمانی در مریدا. "من فکر نمی کنم این نوع از چیزهایی که اتفاق افتاده در شهرستان ما است. من احساس ناتوان که قادر به انجام هر چیزی در حالی که آنها سوار بر خنده."

"ما آن را سزاوار نیست," او نوشت. "من می ترسم برای رفتن به محل کار ؟ البته من هستم."

در مرکز ایالت مورلوس در اواخر ماه گذشته ساکنان جامعه روستایی از اخچیپن اعتراض خارج از بیمارستان محلی که آنها شنیده ام ممکن است مورد استفاده برای درمان coronavirus بیماران. زمانی که مدیر بیمارستان بیرون آمد و به می گویند هیچ چیز تصمیم گرفته شده بود و در عین حال یک مرد فریاد زد که آنها خواهد سوختگی بیمارستان پایین.

بیمارستان حمله این هفته در سبینس هیدلگو, Nuevo Leon تبدیل شده بود به ارتش برای دریافت COVID-19 بيمار.

"به تهدید فیزیکی و ایمنی پرسنل پزشکی و یا برای تحت تاثیر قرار عملکرد و بهره برداری از بیمارستان زیرساخت های اختصاص داده شده در این لحظه به بهداشت و درمان اضطراری قرار می دهد در معرض خطر ظرفیت پاسخ که جمعیت نیاز دارد"گفت: Víctor Hugo برج مدیر خدمات پزشکی برای مکزیک نظام سلامت.

مکزیک است و نه تنها جای دیدن چنین آزار و اذیت از پرسنل پزشکی.

در آرژانتین هر شب ساکنان رفتن به بالکن و یا پنجره ها را به تحسین کسانی که مشغول به کار در سیستم بهداشت و درمان. اما در یک حادثه گروهی از ساکنان یک ساختمان آپارتمان توصیه یک پزشک زندگی می کنند وجود دارد که او نمی تواند در ساختمان فضاهای مشترک و یا در معرض خطر عواقب قانونی. آنها به او گفت که به "لمس دستگیره درب پلکان نرده و نمی تواند بر روی تراس."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

در یک مورد دیگر یک داروساز یافت ثبت نام در آسانسور ساختمان گفتن او باید او را ترک ساختمان به گسترش این ویروس به همسایگان خود. او گزارش آن را به مقامات.

ویکتوریا Donda سر از آرژانتین موسسه ملی علیه تبعیض و بیگانه ستیزی و نژاد پرستی گفت: پزشکان و پرستاران در میان یک "مقدار زیادی از موارد تبعیض" آنها در حال دریافت مرتبط با این بیماری همه گیر.

"ما نمی توانیم تحسین در 9 شب و تبعیض در 9 در صبح," او گفت:. "ما باید برای اطلاع خودمان را به خوبی به طوری که این احساسات است که پشت سر هم جلو هستند و نه غیر منطقی در این اورژانس و ما اجازه ندهید که ترس ما پیشی."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن