مکزیک می بیند موارد اعداد تورم گزارش 596 جدید و میر

مکزیکو سیتی - مکزیک انباشته 4,199 بیشتر تایید coronavirus موارد شنبه و 596 جدید مرگ و میر نشان می دهد برنامه ر

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399

مکزیکو سیتی - مکزیک انباشته 4,199 بیشتر تایید coronavirus موارد شنبه و 596 جدید مرگ و میر نشان می دهد برنامه ریزی شده بازگشایی گسترده تر فعالیت های اقتصادی هنوز هم ممکن است دور.

تایید مرگ رسیده بود اوج تقریبا 1,100 در هر روز, هفته گذشته اما در مجموع روزانه به حال کاهش یافته است برای چند روز قبل از روز سه شنبه دوباره بجای اول برگشتن. مکزیک در حال حاضر 124,301 مورد تأیید و 14,649 مرگ اما مقامات اذعان دارند که با توجه مکزیک نرخ پایین تست اعداد حقیقی هستند و احتمالا چند بار بالاتر است.

حدود یک پنجم از مکزیک موارد — 26,666 — در میان متخصصان مراقبت های بهداشتی که دچار 385 مرگ و میر.

مکزیک در دفاع از سیاست خود را از داشتن انجام شده تنها حدود 350,000 آزمون تا کنون در کشور از 125 میلیون. اما یک کارشناس از سازمان بهداشت پان آمریکا گفت تست را برای افزایش بار اولیه اوج عبور و قفل کردن و اجتماعی فاصله اقدامات کاسته.

"هنگامی که ما وارد فاز نزول ... تشخیصی ظرفیت باید افزایش یافته به طوری که در هر موردی که مشکوک است با توجه به دستورالعمل ها می توانید یک تست از آنجا که ما باید بلافاصله پس از تشخیص هر گونه دوباره ظهور به طوری که جرقه نمی مشتعل آتش" گفت: Jean-Marc Gabastou یک مشاور برای سازمان بهداشت پان آمریکا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن