مکزیکی زنان در خانه بمانند در اعتراض به Femicides در 'یک روز بدون ما'

بزرگنمایی این تصویر مردم راه رفتن در سراسر باغ ملی د لا رفرما در زنان ملی اعتصاب "یک روز بدون زنان"

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

مردم راه رفتن در سراسر باغ ملی د لا رفرما در زنان ملی اعتصاب "یک روز بدون زنان" در مکزیک در شهر دوشنبه. هزاران نفر از زنان در سراسر مکزیک رفت و در اعتصاب در اعتراض به خشونت علیه زنان است. مارکو Ugarte/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارکو Ugarte/AP

چه اتفاقی می افتد اگر همه زنان در یک کشور به سادگی ناپدید شد ؟

مکزیک یک پیش نمایش از دوشنبه, هنگامی که زنان در سراسر کشور در خانه مانده به عنوان بخشی از یک اعتصاب 24 ساعته در اعتراض به متناوب سطح از خشونت علیه زنان است.

خواستار آن را "یک روز بدون ما" و یا "یک روز بدون زنان" زنان بی شماری قلم کار, مدرسه و اجتماعی توابع ترک کلاس درس نیمه تمام قطار و اتوبوس خالی و کمتر اتومبیل در خیابان.

بزرگنمایی این تصویر

زن مسافر سفر در نزدیکی خالی زنان بخش از مترو اتوبوس در زنان ملی اعتصاب در مکزیک شهر دوشنبه. مارکو Ugarte/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارکو Ugarte/AP

حدود 10 زنان کشته شده در مکزیک هر روز. وجود دارد یک نام برای قتل زنان به دلیل جنسیت: کشتار جنسیتی. مکزیک به دنبال femicides برای هشت سال گذشته است. در ماه فوریه این کشور را دادستان گفت: femicides افزایش 137 درصد در طول پنج سال گذشته چهار برابر بیشتر از کل نرخ قتل در.

"این یک علت بسیار مهم آن را در یک بازی نه تعطیلات روز" گفت: Ileana لوپز مدیر در یک شرکت داروسازی که در خانه مانده. "زنان باید به مبارزه برای حقوق خود در هر روز است."

اثرات اعتصاب مشهود بود در خیابان و با جرم حمل و نقل در شهر مکزیک. زنان عمدتا در سند تعیین شده از زنان تنها در صورتی اتومبیل در شهر مکزیک مترو.

یک مرد که گفت که او یک راننده اتوبوس توییتی عکس اتوبوس خالی پشت سر او. "شهر بدون زنان به نظر می رسد بسیار غمگین," او نوشت.

یک روزنامه نگار توییتی عکس های از اتومبیل های قطار پر از مردان تنها خالی دفاتر عمدتا خالی پارکینگ وجود ندارد و فروشندگان خیابانی بسته فروشگاه ها در بازار و خارج شده و تنها با تعداد انگشت شماری از مردان است.

زنان را تا حدود 40 درصد از این کشور نیروی کار با توجه به مکزیک کنفدراسیون ملی اتاق بازرگانی. عدم وجود خود را برای یک روز می تواند هزینه های این کشور معادل یک میلیارد دلار است.

بسیاری از شرکت های بزرگ از جمله خارج سیرز و اورآل به کارکنان زن پرداخت می شود و بعد خاموش. دولت مکزیک را به عنوان به خوبی.

بزرگنمایی این تصویر

دانش آموزان برای شرکت در کلاس در طول در Universidad Autonoma de Baja California در Tijuana. زنان تا حد زیادی وجود ندارد و از کلاس در عکس پست شده در رسانه های اجتماعی. Guillermo آریاس/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Guillermo آریاس/خبرگزاری گتی ایماژ

در دانشگاه ها این کمبود دانشجويان مشهود بود در سراسر رسانه های اجتماعی. ملی دانشگاه خودمختار مکزیک در مکزیکو سیتی ارسال شده عکس مرد تنها کلاس های درس با صندلی خالی. در یک عنوان به یک عکس از مردان در یک کلاس درس دانشگاه گفت این بود: "فضا برای انعکاس به پیشبرد برابری جنسیتی."

در کولیما از خوزه مارتی موسسه ارسال شده عکسهای نیمه خالی کلاس های درس اشاره کرد "این است چگونه کلاس های درس ما خواهد بود هر روز" اگر femicides ادامه خواهد داد.

بزرگنمایی این تصویر

یک دانش آموز مرد پیاده روی در Otay پردیس در Universidad Autonoma de Baja California در Tijuana. دفاتر و کلاس های خیابان ها و حمل و نقل بودند خالیتر از حد معمول. Guillermo آریاس/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Guillermo آریاس/خبرگزاری گتی ایماژ

این حمله یک روز پس از روز جهانی زن در روز یکشنبه زمانی که برخی از 80,000 زنان راهپیمایی در شهر مکزیک در اعتراض به خشونت علیه زنان در علاوه بر این به دیگر راهپیمایی در سراسر کشور است.

دو اخیر کشتار وحشیانه در خصوص گالوانیزه فعالان. 25-year-old Mexico City بود با چاقو پوست و disemboweled ماه گذشته با عکس و سپس اسپری سراسر تلخیص را صفحه اول. دو روز پس از بدن او پیدا شده بود 7-ساله ربوده شد و از مدرسه او را. بدن او پیدا شد پیچیده شده در یک کیسه پلاستیکی در مکزیک شهر حومه.

مقامات گزارش 1,010 femicides در سال 2019. گروه های حامی حقوق زنان می گویند که تعداد یک undercount. بیش از 3,800 کشته شدند و در مجموع در سال گذشته است.

چند مورد تا به حال مجازات با محققان دانشگاه سن دیگو گفت: زنان قاتلان تحت درمان با "سیستمیک مصونیت از مجازات."

"در مکزیک آن را مانند ما در حالت جنگ" María de la Luz Estrada, هماهنگ کننده ملی شهروند رصدخانه کشتار جنسیتی آسوشیتدپرس گفت. "ما در یک بحران انسانی از آنجا که از تعداد زنان است که ناپدید شده اند یا کشته شده اند."

NPR کری کان کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب