پزشکی ضایعات صنعت پرانتز برای سیل ویروس-آلوده زباله

برای حدود دو هفته در حال حاضر, قرمز, کیسه, زباله های پزشکی لادن با coronavirus شده اند جریان از کالیفرنیای جنو

توسط MINERALNEWS در 11 فروردین 1399

برای حدود دو هفته در حال حاضر, قرمز, کیسه, زباله های پزشکی لادن با coronavirus شده اند جریان از کالیفرنیای جنوبی و بیمارستان به چمباتمه زدن ساختمان سفید در این شهرستان از بالاترین جایی که آنها در حال پرتاب شدن به یک اتوکلاو و سوخته با تحت فشار بخار.

رمان coronavirus یا SARS-CoV-2 است که اساسا یک رشته از مواد ژنتیکی روکشی در یک شکننده چرب غشاء و آن را در هیچ بازی برای تمدید حمام در 300 درجه بخار و 50 پوند در هر اینچ مربع فشار.

"آن جان تمام اشکالات در زباله" گفت: باب شاو رئیس زباله های پزشکی خدمات. "سپس آن را به محل دفن فرستاده."

شاو در میان 19 امکاناتی که استفاده زیادی بخار اتوکلاو برای درمان کالیفرنیا پزشکی باقی مانده است. تا کنون آنها را به حال کمی مشکل دست زدن به زباله های تولید شده در مبارزه با کروناویروس.

تبلیغات

اما که می تواند تغییر کند. اگر COVID-19 موارد همچنان به گسترش نمایی شبکه های بیمارستان ها زباله روگرفت و مراکز درمانی می تواند سبب شیوع با افزایش تنظیم پزشکی زباله — ماسک, دستکش, سیاه, تخت, منسوجات, فنجان, بشقاب, حوله بسته بندی و یکبار مصرف تجهیزات پزشکی. چنین سیل زباله های پزشکی, صنعت, رهبران می گویند می تواند منجر به عفونت در میان خود کارگران است.

A worker at Stericycle pulls a cart stacked with containers of biohazardous waste.

یک کارگر در Stericycle در ورنون می کشد یک سبد خرید با انباشته ظروف biohazardous زباله.

(Genaro ملینا / لس آنجلس تایمز)

در حال حاضر آماده شدن برای بدترین پزشکی ضایعات صنعت درخواست آرامش از دولت فدرال و قوانین حاکم بر عفونی زباله های بیولوژیکی از جمله آن مجموعه سوابق و حمل و نقل و تصفيه و دفع.

"در حال حاضر هیچ کس لگد زدن و جیغ کمک کند زیرا آنها در حال سقوط" گفت: آن ژرمن, معاون فنی و امور نظارتی ملی ضایعات و بازیافت Assn., که نشان دهنده بیش از 700 شرکت در سراسر کشور. "اما ما باید آماده برای پاسخ به افزایش در پزشکی زباله های تولید شده توسط این بیماری همه گیر."

تبلیغات

در جهان طرح میتوانست توسط رمان coronavirus انجمن درخواست الحاقات در تمدید منقضی شده تجاری مجوز رانندگی بیشتر انحراف در مقدار زباله های پزشکی است که می تواند ذخیره شده در درمان امکانات و انعطاف پذیر تر "ساعت خدمات" قوانین برای ارائه بیشتر زمان خود را برای دیدار با خواسته های مشتریان.

پس از آن وجود دارد مشکل رو به رشد بیمارستان کارکنان تمایلی به نشانه آشکار از روگرفت از تنظیم پزشکی زباله برای ترس از آلوده یک قلم و کاغذ یا دفترچه یادداشت دیجیتال با شدت عفونی ویروس.

"اگر بیمارستان نمی خواهید به ثبت نام, آشکار," ژرمن گفت: "ما نیاز به یک رسمی معافیت از مقررات نیاز به امضای خود در آن اسناد."

این نوع از انعطاف پذیری بسیار مهم است به "تضمین این که پزشکی ضایعات صنعت می تواند همچنان به کار و مقابله با به طور بالقوه افزایش حجم زباله است که ممکن است تولید شده توسط این بیماری همه گیر" گفت: Elise Paeffgen یک شریک قانون شرکت Alston & پرنده است که دارای تخصص در بهداشت و درمان و محیط زیست نظارتی.

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی و وزارت حمل و نقل باید نه افزایش سطح تهدید ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

مقامات فدرال در حال درمان coronavirus به عنوان یک دسته را انتخاب کنید: گاهی اوقات کشنده بیماری تنفسی شبیه به سارس که در سطح جهان گسترش در اوایل 2000s.

یک مثال از دسته یک است, ابولا بسیار عفونی ماده میتواند باعث از کار افتادگی دائم و یا مرگ در هنگام قرار گرفتن در معرض رخ می دهد.

یکشنبه, این بیماری همه گیر به قتل رسانده بود 2,467 نفر در ایالات متحده که تا به حال 140,886 تشخيص موارد از coronavirus.

تبلیغات

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید: دنده محافظ و تجهیزات به طور بالقوه آلوده با کروناویروس می تواند به کار گرفته شده مانند اکثر تنظیم پسماندهای پزشکی در امتداد زنجیره ای از بازداشت از بیمارستان به محل های دفن زباله.

آلوده دنده محافظ و تجهیزات یکبار مصرف در حال پرتاب شدن به قرمز و کیسه های پلاستیکی با یک "biohazard" برچسب.

محلی, پزشکی, مدیریت زباله شرکت ابراز اعتماد به نفس در توانایی خود را برای رسیدگی به افزایش قابل توجهی در coronavirus مربوط به زباله ،

"شبکه ما می توانید دیدار با خواسته های فعلی" گفت: Selin Hoboy معاون رئیس جمهور در امور دولتی در Stericycle یکی از بزرگترین پزشکی ضایعات شرکت در آمریکا

او گفت که "ارتباط مداوم بسیار مهم است در طول این بی سابقه است و همیشه در حال تغییر با زمان."

شاو که مشغول به کار در تنظیم پزشکی ضایعات صنعت برای سه دهه موافقت می کند تا به یک نقطه.

"اگر یک حجم سنبله یا بحران را به طور ناگهانی ظاهر می شود و من بسیار راحت است که مقامات بهداشتی دولت خواهد به سرعت به کمک به صنعت ما پیدا کردن یک راه حل امن برای همه ذینفعان" او گفت:. "اما من فکر نمی کنم ما در حال رفتن به نیاز به کمک."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن