شهردار Kansas City, Mo. می خواهد برای از بین بردن ماری جوانا جرائم

بزرگنمایی این تصویر شهردار Quinton لوکاس مذاکرات به تظاهرکنندگان در طول یک تظاهرات در Kansas City, M

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

شهردار Quinton لوکاس مذاکرات به تظاهرکنندگان در طول یک تظاهرات در Kansas City, Mo. در تاریخ 5 ژوئن در اعتراض به مرگ جورج فلوید. چارلی ریدل/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلی ریدل/AP

در سراسر کشور رهبران و فعالان به دنبال راه هایی برای بهبود روابط بین جوامع و پلیس از جمله چگونه برای کاهش برخورد که منجر به دستگیری و استفاده از زور. در مکان هایی مانند Kansas City, Mo. این تمدید تماس به سهولت قوانین ماری جوانا.

شهردار Quinton لوکاس یک دموکرات اعلام کرده است یک برنامه به طور کامل حذف تمام جرائم مربوط به در اختیار داشتن ماری جوانا از کد شهرستان که او می گوید اغلب بهانه ای برای متوقف کردن مردم و منجر به بیش از پلیس های سیاه و قهوه ای جوامع و منفی پلیس فعل و انفعالات.

"ما نیاز به توقف اذیت و آزار مردم," او می گوید NPR, Mary Louise کلی در همه چیز در نظر گرفته شود. "سیاه پوستان هستند به طور نامتناسبی در کانزاس سیتی متوقف شد, بازداشت متهم و زندانی در ارتباط با ماری جوانا جرائم. و من می خواهم برای دیدن است که تغییر کند."

لوکاس هل دادن اصلاحات دیگر هم مانند افزایش تعداد اقلیت افسران در شهر کانزاس نیروی پلیس است که حدود 78% سفید در یک شهرستان که 29 درصد سیاه و تعبیه اجتماعی کارگران در هر ایستگاه.

اما در مورد مسئله گسترده تر سیستمیک تغییر 35 ساله شهر کانزاس بومی است و نه خوش بینانه است. "امریکا شکسته قلب من بیش از حد بسیاری از بار," او می گوید.

در اینجا گزیده ای از این مصاحبه.

شورای شهر را رد کرد [ماری جوانا] زدایی اندازه گیری به تازگی به عنوان در ماه نوامبر گذشته. چه به شما می دهد اعتماد به نفس است که شما قادر خواهید بود برای دریافت این انجام می شود در حال حاضر ؟

[در] این لحظه در کشور ما, من فکر می کنم بسیاری از مردم می گویند "یک لحظه صبر کن من نیاز به نگاه در مناطق امتیازی که در من است." و تمام چیزهایی که قبل از اینکه شاید شما نیست سوال و یا فکر کردن در مورد که ما در حال حاضر. و من فکر می کنم زمانی که ما نگاه پلیس در کشور ما و جامعه ما ما می گویند که ما نیاز به در واقع آدرس مسائل بیشتر به عنوان آن مربوط به قوانین است که نباید در کتاب های دیگر.

به عنوان یک مرد سیاه و سفید از تاریخی سیاه و سفید, اقتصادی محروم سمت شهر کانزاس چگونه است این لحظه ضربه زدن به شما ؟

آن است که احتمالا سخت تر از چیزی است که من باید از طریق رفته است. ... وقتی دیدم جورج فلوید تصویری, من در واقع تا به حال برای جلوگیری از تماشای آن. ... به سیاه و سفید در امریکا است که به می دانم که هر جزئی جرم هر جزئی كه احترام به پلیس و یا هر کسی می تواند به معنای ختم از یک شغل و یا رک و پوست کنده ختم زندگی خود را.

من با درس و داستان در مورد چگونه شما پاسخ به افسران پلیس. این ناراحت کننده و آن را دلخراش و آن را بیشتر به چالش کشیدن چون من عنوانی رهبر Kansas City Police Department.

آیا شما احساس می کنید امیدوار است که یک سال از هم اکنون کشور در واقع ممکن است در محل های مختلف?

راستش هیچ. ... من ابراز نگرانی کردند. من بچه بودم در طول رادنی کینگ ضرب و شتم و سپس پس از آن لا شورش هنگامی که افسران تبرئه شدند. و من هنوز هم به یاد داشته باشید به وضوح من فکر می کنم من حتی خواسته من, مادر, مثل, چگونه است که اتفاق می افتد ؟ آن را در نوار ویدئویی. و در اینجا ما 28 سال پس از لا شورش و ما در حال برخورد با دقیق همان چیزی. ...

من قصد دارم به سعی کنید من بهترین سطح به مطمئن شوید که همه چیز تغییر در کانزاس سیتی.

اما من نه امیدوار. امریکا شکسته قلب من بیش از حد بسیاری از بار. من دیده ام نهادهای بازگشت به همان شیوه. من می بینم که بچه ها مثل من 28 سال پیش در حال یادگیری همان درس می پرسید چرا. من نمی دانم که چگونه حتی در حال حاضر بحث در مورد آنچه که ما می تواند و باید تغییر کند. اما من همچنین می دانیم به عنوان شهردار کانزاس سیتی احتمالا 50 درصد از رای دهندگان است گفت: شما در حال انجام بیش از حد برای جلوگیری از رفتار پلیس و ما می خواهیم شما را به بازگشت به احترام آنها بیشتر است.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب