مائوئی هتل کارگران نشان می دهد برای ایمنی کارگر بازگشایی

کلا هاوایی - هتل کارگران در مائوئی برگزار شد تظاهرات بیش از آخر هفته تماس در هاوایی قانونگذاران و مقامات صنعت

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399

کلا هاوایی - هتل کارگران در مائوئی برگزار شد تظاهرات بیش از آخر هفته تماس در هاوایی قانونگذاران و مقامات صنعت گردشگری به بازگشایی دولت به بازدید کنندگان در حالی که حفاظت از کارکنان.

حدود 200 اعضای اتحادیه و حامیان در 70 وسایل نقلیه سوار از طریق لهینا و Kaanapali در طول این رویداد روز شنبه, مائوئی, اخبار, گزارش شده است.

شرکت کنندگان ابراز نگرانی در مورد پوشش مراقبت های بهداشتی کافی تست برای COVID-19 و در دسترس بودن تجهیزات حفاظت شخصی.

کاروان برگزار شد با متحد کردن اینجا محلی هتل 5 اتحادیه کارگران.

کارگران نشان داده و به بیان عقیده خود را دولت حیاتی صنعت گردشگری می تواند بازگشایی با خیال راحت محلی 5 کلید رهبر ارین کلی گفت.

"جهانی مسافران به دنبال هاوایی به عنوان یکی از امن ترین مکان ها برای سفر, و ما احساس می کنیم هاوایی نباید زباله در این فرصت با باز نمیشه با خیال راحت" کلی گفت.

گردشگری ایالت کاهش یافت پس از 26 مارس آغاز اجباری 14-روز خود قرنطینه برای تماس های ورودی مسافران است. لیبریا دیوید Ige در هفته گذشته تمدید قرنطینه ژوئیه 31.

در مورد 9,500 از 12,000 مهمان نوازی مراقبت های بهداشتی و مواد غذایی کارگران خدمات ارائه شده توسط محلی 5 باید بیکار شد از آنجا که گردشگری به سقوط.

حفظ سلامت بیمه برای کارگران است و این اتحادیه را اولویت کلی گفت, توصیف از دست داد پوشش به عنوان خطرناک برای کارگران و خانواده های آنها و جامعه است.

میله Antone, مدیر اجرایی, مائوئی هتل و محل سکونت ارتباط گفت که او مطمئن بود که چگونه بسیاری از سازمان 50 نفر همچنان به پرداخت هزینه برای کارمند بیمه بهداشت و درمان در این بیماری همه گیر.

هتل های در حال آماده سازی برای بازگشایی توسط بازآموزی کارکنان خرید تجهیزات حفاظتی و تمیز کردن تجهیزات و ارائه ضد عفونی کننده دست و تعریف ضد عفونی کننده دستمال مرطوب به مهمانان گفت.

برخی از هتل ها در حال برنامه ریزی برای استفاده از ورود بدون کلید با گوشی به جای کارت کلید برای کمک به جلوگیری از گسترش این ویروس, Angelina گفت.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است. اکثریت قریب به اتفاق مردم بهبود می یابند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب