عظیم Robert E. Lee مجسمه در Richmond, Va., حذف خواهد شد

بزرگنمایی این تصویر یک گروه بزرگی از معترضان جمع شده در اطراف مجسمه مؤتلفه General Robert E. Lee روز

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک گروه بزرگی از معترضان جمع شده در اطراف مجسمه مؤتلفه General Robert E. Lee روز سه شنبه در Richmond, Va. جمعیت در اعتراض به خشونت پلیس شعار می دادند "پاره کردن آن." استیو Helber/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیو Helber/AP

ویرجینیا حذف خواهد شد و تندیس تجلیل مؤتلفه general Robert E. Lee در ریچموند "در اسرع وقت" رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم پنج شنبه اعلام کرد و گفت: مجسمه

"امروز ما اینجا هستیم تا به صداقت در مورد گذشته ما و بحث در مورد آینده ما" نرتهم گفت: "ما باید برای مقابله با آن بوده ایم به منظور شکل که در آن ما در حال رفتن است."

مجسمه قرار داده خواهد شد به ذخیره سازی که در آن باقی خواهد ماند تا زمانی که بحث میان رهبران دولت و جامعه نقشه از آینده خود نرتهم گفت.

"در ویرجینیا برای بیش از 400 سال ما مجموعه ای از آرمان بالا در مورد آزادی و برابری" فرماندار گفت: "اما ما کاهش یافته است کوتاه از بسیاری از آنها است."

Lee حذف خواهد شد از ریچموند بنای خیابان است که به انتظارنشسته بودند با مجسمه های مؤتلفه ژنرال. از تمام بناهای لی بافندگی بزرگترین – و بر خلاف دیگران آن متعلق به دولت شش داستان بنای تاریخی در 100-پا جزیره زمین دولت و همچنین دارای.

YouTube

آن را به شهر ریچموند به تصمیم می گیرید چه چیزی برای انجام با دیگر مجسمه آن را در روند تعیین سرنوشت خود خواهد بود.

"من می دانم ریچموند در حال رفتن به انجام کار درست" نرتهم گفت: – باعث ریچموند شهردار Levar سنگی ایستاده پشت نرتهم به سر اشاره کردن سر خود را با شور و نشاط.

"این زمان برای پایان دادن به علت از دست رفته و به طور کامل در آغوش صالح علت" Stoney گفت: در روز پنجشنبه در کنفرانس خبری. "از آن زمان به جای نژادپرستانه نمادهای ظلم و ستم و نابرابری – نمادهایی است که باید به معنای واقعی کلمه تحت سلطه ما چشم انداز است."

"از آن زمان به درمان خانم ها و آقایان," او اضافه شده است.

به عنوان او در مورد لحظه نقطه عطفی در ریچموند پایتخت سابق کنفدراسیون نرتهم با اشاره به نماد قرار دادن لی بر روی یک پایه و پیام آن را می فرستد به مردم رنگ.

او همچنین اذعان کرد که این تصمیم به از بین بردن این اثر تاریخی خواهد بود انتقاد برخی در ویرجینیا و در جاهای دیگر چه کسی می گویند لی بود یک مرد محترم و مجسمه بخشی از تاریخ است.

"بله که مجسمه شده است وجود دارد برای مدت زمان طولانی. اما این اشتباه بود و این اشتباه است در حال حاضر — به طوری که ما آن را" نرتهم گفت.

"من می دانم که برخی از اعتراض خواهد کرد ... من می دانم که بسیاری از مردم عصبانی خواهد بود" فرماندار گفت.

اما او افزود که ویرجینیایی نگاه در دولت گذشته "ما باید انجام بیش از فقط صحبت کردن در مورد آینده است. ما باید اقدام کنند. بنابراین من کارگردانی بخش خدمات عمومی برای حذف مجسمه Robert E. Lee به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

نرتهم همچنین با اشاره ویرجینیا نقش تاریخی در انقلاب آمریکا از جمله معروف تماس "Give me liberty or give me مرگ" از پاتریک هنری — که همچنین در خدمت به عنوان فرماندار ویرجینیا.

"اما وجود دارد یک کل خیلی بیشتر به داستان" نرتهم گفت که آرمان آزادی و آزادی "اعمال نمی شود به هر کس — نه پس از آن و نه در حال حاضر."

او اشاره کرد که به عنوان کشور جدید شد و شکل گرفتن یکی از بزرگترین بازارهای برده شد عامل در ریچموند که در آن مردان و زنان و کودکان بودند به فروش می رسد برای سود.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن