توده. فرماندار هشدار 'ترک نمی هر چیزی ناگفته' با عزیزان در طول Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر در میان COVID-19 شیوع یک مراسم تشییع جنازه خدمات نشان داده شده است بر روی صفحه ن

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

در میان COVID-19 شیوع یک مراسم تشییع جنازه خدمات نشان داده شده است بر روی صفحه نمایش به درایو تا شرکت کنندگان در سن آنتونیو در روز سه شنبه. سن آنتونیو است تحت اقامت در خانه سفارشات و مردم را تشویق به رعایت اجتماعی فاصله. اریک گی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک گی/AP

به عنوان جهانی موارد coronavirus بالای 2 میلیون نفر در سراسر جهان از دست دادن عزیزان به این ویروس بدون اینکه فرصتی برای نهایی تلاشهای ماساچوست رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز شنبه که به جای مرگ تعداد تلفات او را به تفکر بیشتر در مورد آن لحظات از دست رفته.

"زمانی که شما صحبت کردن در مورد که در آن اعداد هستند در جریان این چیزی که من واقعا فکر کردن در مورد تمام کسانی که نمی خواهید به یک فرصت برای خداحافظی. "

پس از دلخراش جدا شده مرگ و میر در اوایل بیماری همه گیر به طور فزاینده ای از مردم در حال پیدا کردن راه برای گفتن آخرین کلمات عملا; از طریق یک تماس تلفنی یا ویدئویی. خانه های مراسم تشییع جنازه زنده هستند-خدمات جریان. فرد در مجالس جشن یا سوگواری عبور باید زمین را متوقف کند.

عدم وجود یک آشنا end-of-life مراسم "یکی از وحشیانه عواقب روانی از این همه چیز" بیکر گفت. فرماندار گفت: بهترین دوست خود را از دست مادر خود را به COVID-19 اما "از آنجا که آنها تا به حال رابطه آنها هرگز به سمت چپ هر چیزی ناگفته."

هنوز هم "که نمی توان این واقعیت است که آن را فوق العاده روند دردناک برای خود و خانواده خود را از طریق این از دست دادن بحرانی مراسم که مردم باور و نگه دارید و بر روی, که این فرصت برای خداحافظی," بیکر گفت.

فرماندار کردم آسیب پذیر و گفت: "همسر من به من می دهد یک زمان سخت در همه زمان در مورد این واقعیت است که بیکر مردان واقعا هرگز می گویند آنچه آنها فکر می کنم در مورد هر چیزی به کسی که آن را می آید به کارهای شخصی." اما در طول همه گیر "و حتی بر این مسخره تماس های تلفنی من با پدرم, من سعی می کنم به گفتن بیشتر به این دلیل که شما فقط نمی دانم دیگر چه آینده ای در حال رفتن به نگه دارید."

بزرگنمایی این تصویر

ماساچوست رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر اعلام کرد که وضعیت اضطراری را به اثر در طول به روز رسانی در coronavirus آمادگی و برنامه ریزی در خانه ملت در بوستون سهشنبه, مارس 10 سال 2020 است. چارلز Krupa/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلز Krupa/AP

"و من واقعا امیدوارم که مردم این شانس را به مطمئن شوید که آنها را ترک نمی هر چیزی را از روی میز, با احترام به عزیزان خود" بیکر گفت.

"وجود دارد برخی از تکه های بزرگ از ما احساسی فرایند هایی که در حال حاضر شده است ناقص و یا قطع شده" Garrick Colwell, یک پایان زندگی مربی NPR گفت. "است که بسیار طولانی مدت تاثیر در فرهنگ ما به دلیل بدون مراسم شما نمی توانید شانس خود را به حرکت و اندوه به عزاداری به راحتی به عنوان زمانی که شما انجام مراسم مذهبی."

Colwell که منجر غیرانتفاعی میز آشپزخانه مکالمات ارائه می دهد که منابع و آموزش به مردم در تلاش برای تکمیل زندگی خود را بخواهد می گوید: از آنجا که بیماری همه گیر کوروناویروس او اخذ شده است دو برابر معمول تعداد سوالات.

"تا کنون در این قرن این [coronavirus] شده است بزرگترین استارت مکالمه وقتی که می آید به پایان زندگی مکالمات" Colwell گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب