توده جشن آتش سوزی خسارت صد ساله کلیسا

SAN GABRIEL, کالیفرنیا. - جمعی جشن گرفته شد روز شنبه در محوطه تاریخی کلیسای کاتولیک در جنوب کالیفرنیا بود که ب

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399

SAN GABRIEL, کالیفرنیا. - جمعی جشن گرفته شد روز شنبه در محوطه تاریخی کلیسای کاتولیک در جنوب کالیفرنیا بود که به شدت آسیب دیده توسط آتش یک روز پیش از آن.

فروغ شنبه اولیه تخریب پشت بام و بسیاری از داخل کشور از سن گابریل ماموریت بود که دستخوش نوسازی را به علامت آینده 250 جشن سالگرد.

اسقف اعظم خوزه H. گومز ریاست بیش از چهار سرویس در یک کلیسای کوچک در نزدیکی سوخته پناهگاه.

Liccia بک گفت که او غمگین اخبار از آتش سوزی در محله. او در میان جمعیت از نمازگزاران که وارد زود به دعا تسبیح قبل از جرم.

"من امیدوار هستم که بیشتر مردم نشان خواهد داد تا در طول روز" بک گفت. "ما نیاز به دعا برای کلیساهای ما و مردم ما است که آنها امن است."

محله های کشیش نشین عینک ماسک و نگهداری یک فاصله از یکدیگر به دلیل coronavirus بیماری همه گیر.

هیچ کس صدمه دیده بود در آتش است.

گومز در بیانیه ای گفت که نقاشی های تاریخی و دیگر آثار حذف شده بود به عنوان بخشی از بازسازی.

آتش نشانان وارد کلیسا حدود 4 صبح شنبه و سعی به ضرب و شتم به شعله های آتش, اما آنها مجبور به عقب نشینی زمانی که بام و دیگر مصالح ساختمانی شروع به سقوط سن گابریل آتش سروان. پل نگرت گفت.

علت آتش سوزی در دست بررسی نگرت گفت. او گفت: اخیر سرنگونی آثار به Junipero Serra, بنیانگذار کالیفرنیا ماموریت سیستم که مدت طولانی است که نماد ظلم و ستم در میان بومی فعالان خواهد شد یک عامل در تحقیقات.

___

وبر گزارش از لس آنجلس.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب