ماسک و موس گوش: Disney World بازگشایی به عنوان Coronavirus موارد صعود در فلوریدا

بزرگنمایی این تصویر سیندرلا قلعه بالای خلیج دریاچه در پادشاهی سحر و جادو در والت دیزنی جهانی در روز

توسط MINERALNEWS در 22 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سیندرلا قلعه بالای خلیج دریاچه در پادشاهی سحر و جادو در والت دیزنی جهانی در روز شنبه. دیزنی بازگشایی شد و از آن فلوریدا پارک پس از نزدیک به چهار ماه از بسته بودن با توجه به همه گیر. گرگ نیوتن/خبرگزاری گتی تصویر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گرگ نیوتن/خبرگزاری گتی تصویر

نزدیک به چهار ماه پس از آن بسته بیش از coronavirus نگرانی های دیزنی جهان است یک بار دیگر دعوت مهمانان به تجربه خود در فلوریدا پارک.

بازگشایی می آید به عنوان فلوریدا در حال تجربه یک موج جدید کروناویروس موارد با بیش از 10 ، 000 بودن گزارش روز شنبه.

هر دو سحر و جادو پادشاهی و حیوانات دیزنی پادشاهی باز شنبه به طور کلی در مکان های زیر محدود دهانه به صورت سالانه تصویب سهامداران و کارکنان. دو نفر دیگر در منطقه پارک — پارک پروازی اپکوت و دیزنی استودیوهای هالیوود — انتظار می رود برای باز کردن در روز چهارشنبه.

اما قبل از پارک را برانگیخت می توانید به "شادترین مکان روی زمین" آنها باید برای دریافت استفاده می شود به چند تغییرات.

"از افزایش تمیز کردن و ضد عفونی در سراسر پارک و استراحتگاه برای به روز رسانی خط مشی ایمنی و سلامت ما reimagined دیزنی تجربه بنابراین ما می توانید لذت بردن از سحر و جادو مسئولانه" دیزنی پارک افسر ارشد پزشکی دکتر پاملا Hymel نوشت: در شرکت پست وبلاگ.

برخی از این تغییرات شروع قبل از مردم به پارک. مهمان دیگر نمی تواند رانندگی به پارک برای همان روز ورود اما باید به رزرو از قبل در تلاش برای محدود کردن تعداد زیادی از مردم در پارک هر روز. دیزنی نیز نیاز به ماسک صورت برای هر کسی که بالاتر از سن 2 و در نظر گرفتن درجه حرارت قبل از مردم در مجاز است.

در داخل پارک های اجتماعی فاصله است که تشویق و اجرا با استفاده از نشانگر را بر روی زمین. خطوط برای سواری که قبلا مورد استفاده برای درگیر کردن مردم در نزدیکی در حال حاضر فاصله. موانع فیزیکی مانند پلکسی گلاس قرار داده شده است در جایی که فاصله امکان پذیر نیست. صبر کنید بار نیز به نظر می رسد با سواری استفاده می شود که به صف از یک تا دو دقیقه به پنج دقیقه.

بزرگنمایی این تصویر

مهمانان با پوشیدن ماسک محافظ صبر کنید به انتخاب کنید تا بلیط خود را در پادشاهی سحر و جادو پارک. پیشبرد رزرو در حال حاضر نیاز به عنوان به خوبی به عنوان ماسک و متوسط چک قبل از ورود به پارک. گرگ نیوتن/خبرگزاری گتی تصویر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گرگ نیوتن/خبرگزاری گتی تصویر

تام Corless اجرا می شود WDW اخبار امروز, فن سایت اختصاص داده شده به هر دو دیزنی فلوریدا و کالیفرنیا خواص. او گفت: NPR در اوایل این هفته است که اقدامات در جای خود قرار داده به نظر می رسید به کار در پارک پیش نمایش.

"من فکر نمی کنم مردم تا به حال یک زمان سخت به نگه داشتن فضا از یکدیگر" Corless گفت.

او همچنین اشاره کرد که در بسیاری از سواری مهمانان بودند و از هم جدا شده توسط یک تعداد سطر خالی بین آنها را.

در حالی که عکس ها در رسانه های اجتماعی شنبه نشان داد بسیاری از مردم از رفتن به پارک ها و نه همه متقاعد شده است.

که همچنین شامل برخی از 750 دیزنی هنرمندان که شامل مرحله به مرحله بازگشایی پس از دیزنی و بازیگران' سهام اتحادیه کارگری به نمایندگی از هنرمندان نمی آمد به یک توافق در COVID-19 تست.

به عنوان ثروت, گزارش اتحادیه درخواست آزمایش به طور منظم برای اعضای آن چرا که آنها اغلب در نزدیکی در طول اجرای برنامه. دیزنی کاهش یافته است گفت: آزمون خواهد گزارش ارائه "از امنیت کاذب" و گفت: آن را به جای تاکید بر فاصله و ماسک و بهداشت. این اتحادیه اعلام کرد که پرونده شکایت علیه این شرکت در روز پنج شنبه.

دیزنی را نشان می دهد بخشی از بازگشایی به عنوان یک نتیجه. رژه و شب نشان می دهد آتش بازی نیز همچنان در امید جلوگیری از جمعیت.

در حالی که دنیای دیزنی حرکت پیش رو با بازگشایی آن در کالیفرنیا صفحه اصلی دیزنی لند و دیزنی کالیفرنیا ماجراجویی در حال تماشای. هر دو پارک در اصل مجموعه ای شد برای بازگشایی در جولای 17 — همان روز دیزنی لند را علامت سالگرد 65 — اما این تاریخ به تعویق افتاده است. یک تاریخ جدید داده نشده اما بستگی مصوبات از دولت های ایالتی و محلی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب