پوشش در غرب با ایالت حکم

بزرگنمایی این تصویر علائم تبلیغات محلی, ماسک, فرمان در سینسینتی, اوهایو در اوایل این ماه. آغاز پنج ش

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

علائم تبلیغات محلی, ماسک, فرمان در سینسینتی, اوهایو در اوایل این ماه. آغاز پنج شنبه شب, ماسک خواهد بود و اجباری در اماکن عمومی در سطح ایالت. اندرو Cenci/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو Cenci/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

به روز شده در 11:51 p. m. ET

سه میانه فرمانداران اعلام کرد ایالت چهره, پوشش اجباری, روز چهارشنبه افزود, مینه سوتا, اوهایو و ایندیانا به لیست در حال رشد از متحده نیاز مردم به ماسک کردن در عمومی.

اوهایو سفارش طول می کشد اثر در 6 p. m. روز شنبه, مینه سوتا را شروع می شود در روز شنبه و ایندیانا را در روز دوشنبه.

فرمانداران در حال حاضر ماسک به عنوان یک ابزار حیاتی در حفاظت از بهداشت عمومی و اجازه می دهد فعالیت هایی مانند مدرسه و ورزشی در ادامه به سقوط. اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine همچنین با اشاره راهنمایی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری مدیر رابرت Redfield که با پوشیدن ماسک می تواند این ویروس گسترش تحت کنترل در عرض چند هفته.

پوشش صورت شده اند مورد نیاز در برخی اوهایو, شهرستان تعیین شده در معرض خطر از آنجا که در اوایل این ماه. در ژوئیه 16, ماسک حکم اعمال می شود به 19 استان ها, شامل نزدیک به 60 درصد از جمعیت این ایالت.

ایالت منظور نیاز مردم بیش از سن 10 سالگی به پوشیدن ماسک در ساحل, هر دو در داخل خانه و خارج از منزل که در آن اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست.

استثنا وجود دارد برای افراد با شرایط پزشکی و همچنین به عنوان کسانی که "به طور فعال درگیر در امنیت عمومی" و officiating مذهبی خدمات. ماسک لازم نیست زمانی که مردم به طور جدی به خوردن, نوشیدن, بازی های ورزشی و یا ورزش.

اوهایو ثبت 1,527 جدید کروناویروس موارد 16 جدید, مرگ و میر, 128 جدید بستری شدن در بیمارستان و 19 جدید بخش مراقبت ويژه پذیرش در روز سه شنبه.

"با پوشیدن ماسک تفاوت را" DeWine نوشت: در یک صدای جیر جیر. "آن را تعیین می کند ما چه پاییز به نظر می رسد. ما می خواهیم بچه ها برای رفتن به مدرسه ما می خواهیم برای دیدن ورزش — برای انجام این کار بسیار مهم است که همه Ohioans پوشیدن ماسک."

در مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz حکم اجرایی به مردم نیاز به پوشیدن پوشش صورت در تمام فضاهای عمومی و کسب و کار, مگر اینکه آنها را به تنهایی. کارگران نیز ملزم به پوشیدن ماسک در هنگام کار در خارج از منزل در شرایط اجتماعی که در آن فاصله نمی تواند حفظ شود.

وجود دارد برخی از موارد استثنا به سفارش جمله برای کودکان با سن کمتر از دو و مردم با برخی از شرایط اساسی.

متخلفان را از جمله عواقب تخطی از قانون استناد و جریمه برای افراد کیفری و مدنی و نظارتی تحریم برای کسب و کار.

مینه سوتا در بخش بهداشت و درمان گزارش 507 موارد جدید و چهار مرگ و میر در چهارشنبه آوردن دولت را در مجموع به حدود 47,961 تجمعی موارد و 1,552 مرگ و میر.

Walz گفت: در یک جلسه مطبوعاتی که در صورت پوشش هستند "ارزان ترین و موثر ترین راه برای محافظت از هر دو زندگی و کسب و کار.

"در دراز مدت این است که سریعترین راه برای پایان دادن به COVID pandemic," او گفت:. "این است که مطمئن ترین راه برای گرفتن ما را به درمان و واکسن با حداقل تاثیر بر Minnesotans و آن را مطلق اقتصادی کلید به مطمئن شوید که کسب و کار در حال باز و باز بماند."

او همچنین تشویق Minnesotans برای مشاهده ماسک دستور و مراحل مشابه را به عنوان "تنها راه ما انجام کسب و کار" آن را نسبت به دیگر جدیدتر هنجارهای مانند منع کشیدن سیگار در داخل خانه با پوشیدن کمربند ایمنی در اتومبیل و رو مجازات پریشان رانندگی.

ایندیانا رژیم صهیونیستی است. اریک هولکوم گفت: منظور نیاز به روروک مخصوص بچه ها کوچک بیش از سن هشت سالگی به پوشیدن ماسک در اکثر تنظیمات عمومی. پوشش صورت نیز لازم در مدارس برای دانش آموزان در کلاس سوم و بالاتر و همچنین هیات داوطلبان و بازدید کنندگان است.

"دولت خواهد شد رویکرد اجرای چهره و پوشش مورد نیاز با تاکید بر آموزش و پرورش," او اضافه شده است.

ایندیانا گزارش داد 763 موارد جدید و 14 مرگ و میر در روز چهارشنبه.

ماسک به تدریج در حال تبدیل شدن به استاندارد در بسیاری از نقاط کشور با بسیاری از کشورهای محلات و کسب و کار نیاز مردم را به آنها را می پوشند. در یک جلسه مطبوعاتی در روز سه شنبه رئیس جمهور تهمت خواست مردم برای ماسک کردن چیزی است که خود او قبلا تمایلی به انجام.

در میانه ایلینوی میشیگان و کانزاس در حال حاضر در سطح ایالت ماسک سفارشات در محل. و برخی از اوهایو همسایگان -- پنسیلوانیا, کنتاکی و ویرجینیای غربی — تصویب مشابه داشتیم.

در شرق واشنگتن شهردار موریل Bowser خود همچنین اعلام کرد گسترش ماسک-پوشیدن مورد نیاز در روز سه شنبه. بلافاصله موثر مردم باید پوشیدن ماسک زمانی که آنها خانه های خود را ترک "اگر آنها به احتمال زیاد برای آمدن به تماس با فرد دیگری برای بیش از یک لحظه زودگذر."

آخرین دسته ای از دستورات می آید به عنوان coronavirus موارد همچنان خود را در سراسر کشور صعود.

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری گفت که در هفته منتهی به جولای 21, 10 متحده گزارش شده بیش از 10 ، 000 مورد جدید, با سه متحده — کالیفرنیا و تگزاس و فلوریدا — هر گزارش بیش از 60 ، 000.



bitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب