ماسک شکار برای بیمار الهام بخش محلی, دکتر, کمپین برای PPE و مسکن برای کارگران بهداشت و درمان

آنچه در آغاز به عنوان یک روش ساده تلاش توسط یکی از تورنتو به یک ماسک محافظ برای او بیمار است و در حال حاضر به

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

آنچه در آغاز به عنوان یک روش ساده تلاش توسط یکی از تورنتو به یک ماسک محافظ برای او بیمار است و در حال حاضر به مراتب بزرگتر از پروژه تامین تجهیزات حفاظت شخصی و محل اقامت برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و به صندوق پژوهش برای COVID-19.

ماه گذشته دکتر ایلین چانه بود و نگران شدن در مورد یک بیمار خاص از او یک زن 31 ساله در مورد شروع شیمی جلسات برای سرطان است. داشتن ضعف سيستم ايمنی بهداشت در وسط یک جهانی همه گیر به معنای آن است که ضروری است برای زن به پوشیدن ماسک در طول بازدیدکننده داشته است بیمارستان.

اما ماسک بودند هیچ جا یافت می شود. درست مانند ضد عفونی کننده دست و برخی دیگر از لوازم بهداشتی صورت حفاظت در حال اجرا فروشگاه' قفسه به سرعت زمانی که اقامت-صفحه اصلی سیاست های آغاز شده را به اثر می آیند. چانه با کمک او معمول پزشکی تامین کننده Xthetica موفق به محل سفارش برای برخی از N95 ماسک به طور مستقیم از تولید کننده در چین تنها به بیشتر توپ زدن در آخرین لحظه.

"دلخراش بود گفت:" چانه و اشاره کرد که زمانی که او متوجه این موضوع شد به مراتب بزرگتر از تلاش برای دریافت یک جعبه از ماسک است.

در حال حاضر با همکاری دانشگاه تورنتو دانشکده پزشکی چانه راه اندازی کرده است پوشش با هم چالش با امید به ایجاد یک تاثیر می رود که فراتر از فقط گرفتن ماسک محافظ به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی. این کمپین همچنین با هدف صندوق اقامت کوتاه مدت برای کارآموزان پزشکی که ممکن است نیاز به جداسازی از خانواده یا هم اتاقی. بخشی از بودجه مطرح شده نیز به حمایت بیشتر فوری تحقیقات به SARS-CoV-2 ویروس و COVID-19.

سهم از چان اهدا کنندگان از طریق خود عمل اجرایی مرکز بهداشت در حال حاضر بالغ بر $100,000, او گفت:.

چانه بیمار در سوال Marilyne Nouhra که با این نسخهها کار در صنعت ساخت و ساز را بعد از دریافت برخی از مقدار مورد نیاز ماسک و شروع شیمیدرمانی و پرتودرمانی در Sunnybrook. اما در چنین وضعیت آسیب پذیر ساخته شده است این اضطراب مضاعف زمان برای او.

"من در حال حاضر در حال مبارزه با مرگ با این سرطان و من باید فوق العاده دقیق با زندگی من پس از این همه گیر می آید در اطراف" گفت: Nouhra که مبتلا به مرحله 4 سرطان دهانه رحم فقط از یک سال پیش. "من مبارزه با دو مشکل. آن اتفاق می افتد نمی تواند در یک زمان بدتر برای من است."

او گفت که پزشکان به او گفت که تومور است "بیش از حد بزرگ" به عمل در حال حاضر و او را تحت درمان تهاجمی برای شش هفته قبل از اینکه آنها را ارزیابی.

رفتن به بیمارستان یکی دیگر از تجربه است که او را می ترساند. او گفت: برخی از افراد حفاظت شده هستند با ماسک اما دیگران هستند که باعث افزایش ترس او. همین دلیل است که او "به طور کامل" پشتیبانی از چانه انتخاباتی به اندازه کافی تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای پزشکی کارگران به عنوان به خوبی به عنوان هر کس دیگری که آسیب پذیر است.

"کارکنان پزشکی کاملا سزاوار محافظت می شود به طوری که آنها می توانید محافظت از ما," او گفت:.

برای چانه تمایل به شامل اقامت برای کسانی زحمتکش در خط مقدم همراه از تجربیات شخصی برخی از 17 سال پیش زمانی که او در میان پرسنل پزشکی مبارزه با گسترش سارس در تورنتو است. شوهر او همچنین یک پزشک در سنت مایکل در بیمارستان و آن را "ترسناک" برای آنها را به خانه خود چهار ساله کودک پس از کار, او گفت:.

"ما به معنای واقعی کلمه به حال به بازنویسی ما را," او گفت: با توجه به دو نفر از آنها به پایان رسید تا پیدا کردن محل های مختلف به ماندن به عنوان تورنتو "تبدیل شده بود epicentre" این بیماری همه گیر.

"برخی از این دستياران و همراهان هنوز هم زندگی با پدر و مادر خود و یا هم اتاقی. جایی که آنها در حال رفتن به اگر آنها آلوده می شود ؟ " گفت: چانه او به عنوان توضیح داده شده اهمیت همکاری با هتل ها محلی برای ارائه اجاره کوتاه مدت.

در دراز مدت چانه امیدوار است این سهم از پوشش با هم چالش می تواند نسبت U T پژوهش به شناخت ویروس و محدود کردن تاثیر آن.

U T را در جامعه پزشکی در حال حاضر ایجاد یک تورنتو COVID-19 اقدام صندوق 6 میلیون دلار است و به دنبال کمک به رسیدن به 10 میلیون دلار.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"هدف نهایی ما این است که به کشف یک واکسن برای COVID-19" گفت: چانه, ابراز خوش بینی.

"من اعتقاد دارم که در این دانشمندان از این جهان است. ما می دانیم که این کمی کثیف و فاسد و آن را فقط یک ماده از figuring چگونه به جلوگیری از آن."

Gilbert Ngabo


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن