مریلند مرد متهم در حمله به فعالان برای عدالت نژادی در طول سی منطقه دنباله

بزرگنمایی این تصویر مریلند-سرمایه های ملی پارک پلیس می گویند که آنتونی برنان سوم دستگیر شد جمعه پس ا

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مریلند-سرمایه های ملی پارک پلیس می گویند که آنتونی برنان سوم دستگیر شد جمعه پس از یک ویدیو به نظر می رسد به او نشان دهد خشونت گرفتن یک شی از یک فرد بالغ جوان که ارسال نشانه اعتراض به مرگ جورج فلوید. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

60-سال-مرد بازداشت شده است در مریلند پس از اتهامات که به او حمله یک گروه از سه بزرگسالان جوان بودند که حلق آویز آگهی در حمایت از جورج فلوید و پایان دادن به نژادی و بی عدالتی است. رویارویی کشید گسترده خشم زمانی که تصویری از برخورد was posted آنلاین.

مقامات مریلند-سرمایه های ملی پارک پلیس روز جمعه گفت که آنتونی برنان سوم Kensingston, Md., متهم شده است با حمله درجه دوم در رابطه با روز حادثه.

در 34-دوم تصویری که به سرعت رفت, ویروسی, یک مرد سفید دوچرخه سوار دیده می شود مقابله با دو دختر جوان. به عنوان یکی از آنها هدایت و روشنی از او پیاده به سمت او و منازعه بازوی او را به عنوان او تلاش می کند به پاره کردن اعلامیه از دست او.

دیگر زن و مرد با مداخله حادثه فریاد زدن در دوچرخه سوار: "او را ترک تنهایی" از "راه دور" و "او را لمس کنید." دوچرخه سوار پس از آن میدارد تا دوچرخه خود را و شروع به اجرا به سمت مرد با دوربین و ضربه او بارها گفته پلیس مطبوعاتی.

در مصاحبه با ان بی سی وابسته به مرد قربانی که خواست ناشناس بماند گفت: دوچرخه سوار با عجله به او در حالی که او فیلمبرداری حادثه و سپس دوخته و او را به زمین.

"شما بچه ها [هستند] تحریک شورش'," او گفت: دوچرخه سوار به او فریاد زد."گفت: ما 'تبادل.' من مطمئن هستم که دقیقا آنچه که او به معنای آن است."

WJLA محلی وابسته به ABC گزارش داد که این آگهی را بخوانید: "قاتل پلیس نخواهد رفت" و به دستور افراد به متن "فلوید" را به شماره ذکر شده در بروشور.

جورج فلوید کشته شد ماه گذشته زمانی که یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای حدود نه دقیقه. مرگ او در سراسر جهان را برانگیخته شد.

پلیس می گوید این حادثه رخ داده است در طول پایتخت هلال دنباله اجرا می شود که از محله جورج تاون در واشنگتن دی سی از طریق Bethesda, Md., نزدیک مرفه حومه.

مقامات در مریلند آغاز شد درخواست کمک برای شناسایی این دوچرخه سوار در روز سه شنبه منجر به صدها نفر از راهنمایی.

برنان است پس از ابراز ندامت برای حمله از طریق وکلای خود با توجه به گزارش های رسانه ها. وب سایت DCist گزارش می دهد که برنان گفت: "بیمار با ندامت برای درد و ترس من باعث قربانیان."

"من متعهد به ساخت جبران با پرداختن به, از طریق مشاوره مسائل اساسی که باعث شد من نفرت انگیز رفتار" برنان گفت.

قبل از برنان شناسایی شد به عنوان یک مظنون, اما, اینترنت sleuths به اشتباه شناسایی حداقل دو مرد دیگر به عنوان دوچرخه سوار — یک کارمند سابق Montgomery County Department of پلیس و یک مدیر بازاریابی. در پاسخ به مقامات هشدار عمومی در برابر گردش به نام از افراد اعتقاد بر این بود که دوچرخه سوار.

مریلند دادستان کل برایان Frosh گفت در توییتر پاسخ های عمومی منجر شده بود مقامات به یک "قوی مشکوک." اما او هشدار داد علنا شناسایی افراد می تواند "خطر آسیب رساندن به مردم بی گناه است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب